blase80 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Witam, Wczoraj po uruchomieniu samochodu i wyjechaniu w trasę zauważyłem następujący problem. A mianowicie po zrzuceniu biegu na jałowy obroty silnika zaczynają falować. Przez chwilę utrzymują się na poziomie ok. 1200-1400 i później spadają do 800. Później jest delikatne falowanie. Natomiast dzisiaj dodatkowo zapaliła się kontrolka od spalin. Czy ktoś miał taki problem? Co to może być? Silnik 2.0 TFSI 211 km
piter85 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Obstawiam rozszczelnienie lub uszkodzenie układu dolotowego, ewentualnie odpowietrzenia silnika. Może być też kwestia zapłonu. Pracuje na 4 garach równo?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
piter85 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Najlepiej VAG i czytamy błędy. Kasujemy, jedziemy sprawdzamy co wyskoczy i analizujemy Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
blase80 Opublikowano 16 Września 2017 Autor Opublikowano 16 Września 2017 Sorki, że dopiero teraz piszę, ale dopiero co wróciłem z urlopu, a samochód czekał. Dziś pożyczyłem kabelek i VCDS wyrzucił mi następujące błędy: 5646 - Nieszczelnoœæ w uk³adzie dolotowym powietrza P2279 00 [109] - - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 76404 km Data: 2017.08.25 Czas: 16:53:04 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 805.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 97 °C Temperatura powietrza zasysanego: 50 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 13.122 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Œredni czas wtrysku: 1.412 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 12.98 % Moment obrotowy silnika: 8.7 Nm 5664 - Miernik masy powietrza (G70) P0100 00 [096] - napiêcie zasilania Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów 4007 - Regulacja biegu ja³owego P0507 00 [104] - obroty powy¿ej wymaganej wartoœci Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 13 Przebieg: 76499 km Data: 2017.08.26 Czas: 11:34:34 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1003.00 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 64 °C Temperatura powietrza zasysanego: 31 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.065 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 37 Œredni czas wtrysku: 1.329 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 13.08 % Moment obrotowy silnika: 14.0 Nm 4105 - Zespó³ 1; system pomiaru paliwa P2187 00 [237] - system za ubogi na biegu ja³owym MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 76485 km Data: 2017.08.25 Czas: 18:07:02 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 807.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 97 °C Temperatura powietrza zasysanego: 48 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 13.146 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Œredni czas wtrysku: 1.462 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 13.01 % Moment obrotowy silnika: 9.6 Nm Po ich wykasowaniu i zrobieniu ponownej jazdy testowej (ok. 10 km) zostały 2 błędy: 2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one: 5646 - Nieszczelnoœæ w uk³adzie dolotowym powietrza P2279 00 [101] - - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 77091 km Data: 2017.09.16 Czas: 10:27:05 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 815.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 54 °C Temperatura powietrza zasysanego: 26 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.489 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Œredni czas wtrysku: 1.438 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 13.01 % Moment obrotowy silnika: 14.7 Nm 4105 - Zespó³ 1; system pomiaru paliwa P2187 00 [101] - system za ubogi na biegu ja³owym Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Przebieg: 77102 km Data: 2017.09.16 Czas: 13:05:52 Prêdkoœæ obrotowa silnika: 808.50 /min Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 7.1 % Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 96 °C Temperatura powietrza zasysanego: 42 °C Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napiêcie zacisku 30: 14.654 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 80 Œredni czas wtrysku: 1.468 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg ja³owy Wzglêdna wartoœæ obci¹¿enia: 12.87 % Moment obrotowy silnika: 8.2 Nm Jakieś sugestie? Gwarancja na auto skończyła się 4 miesiące temu i się zaczęło... Zastanawiam się czy jechać z tym do ASO, czy może niezależny warsztat sobie z tym poradzi.
kixi4 Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 odma/separator oleju, dziurawa membranka...
blase80 Opublikowano 25 Września 2017 Autor Opublikowano 25 Września 2017 Problem rozwiązany. Separator oleju do wymiany. Dzięki.
kixi4 Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 57 minut temu, blase80 napisał: Problem rozwiązany. Separator oleju do wymiany. Dzięki. Nie ma problemu! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się