szoniu Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Mimo, że to nie A4, proszę o analizę logów: Błąd, który mi wyświetla: 17866 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem pojawia się zaraz po jego wykasowaniu, w związku z tym proszę o analizę logów, czy to faktycznie ten czujnik, czy może sonda albo przepływka? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4e92a6a5a709462.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba9ac884b3494d68.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec96c2097b5c7944.html
mateogda Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Czujnik temp. recyrkulacji spalin powinien być do podejrzenia w okolicach grupy 075 na vag'u, poszukaj i prawdź jego wskazania.
szoniu Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 wygląda to mniej więcej tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5443545bf3219a62.html czy wartości 0% oznaczają, że czujnik w ogóle nie działa? czy są 2 takie czujniki?
mateogda Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 czy wartości 0% oznaczają, że czujnik w ogóle nie działa? To nie ten parametr! czy są 2 takie czujniki? Prawdopodobnie tak, ale nie jestem pewien.
szoniu Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 jak ten parametr powinien się nazywać w vag-u? w okolicahc grupy 075 znalazłem tylko takie wartości
mateogda Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 jak ten parametr powinien się nazywać w vag-u? EGR-Temp. Sensor [br]Dopisany: 24 Styczeń 2009, 14:09_________________________________________________lub gr.112 Exhaust gas temperature
szoniu Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2009 Dzisiaj trochę pologowałem i mam takie coś: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d85a8f8b767a7207.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3bb5cd9f6c395cf6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3805bcd3fb5084c.html po jeździe odczytałem nowe kody: 17866 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Short to Ground P1458 - 35-00 - - 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High P1131 - 35-10 - - - Intermittent Czy to jednak sonda? jeśli tak to która? jak ją zlokalizować?
mateogda Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Czy to jednak sonda? jeśli tak to która? Błędy 17521 i 17539 dotyczą tego samego problemu ale jednej i drugiej sondy (przed katalizatorem) czyli jeżeli sondy to obie.
szoniu Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 czyli muszę najpierw sprawdzić czy ten czujnik nie daje złych informacji do jednej i drugiej sondy. jak można po wyjęciu tego czujnika "sprawdzić" jego sprawność?
kosiniak Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 i co zrobiles to? to byl ten czujnik EGT?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się