Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje podczas przyspieszania


SzeFFo

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu czuć wibracje podczas przyspieszania, 4-5 bieg około 2tys obrotów. Minie 2 tys, jest ok. Zawieszenie mam w porządku. Drążek od zmiany biegów także drży jak są wibracje. Dodam że wymieniałem silnik i tak jakby po wymianie to się zaczęło dziać.  Przegub wewnętrzny? Jak sprawdzić czy to rzeczywiście wina leży po stronie przegubu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, k232 napisał:

Wibracje czy szarpnięcie podczas przyśpieszania?

Wibracje, czuć wibracje. Ale jak wcisne pedał gazu i puszczę to też czuć szarpniecie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u Siebie mam szarpnięcie w czasie dodawania gazu i też nie mogę tego ogarnąć, albo wina leży w cewce albo w przegubach. Ostatnio sprawdzałem całe zawieszenie, poduszki i okazało się, że wszystko jest w bardzo dobrym stanie, o przegubach zapomniałem więc pójdą do sprawdzenia, najlepiej to podjechać gdzieś na stację diagnostyczną i niech chłopaki sprawdzają:)

A co do wibracji to może być coś nie tak ze sprzęgłem.

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze sprawdźcie poduszki nie tylko silnika ale też skrzyni. Przy poduszkach silnika często się zdarza że aluminiowe mocowanie wokół śruby jest oberwane.

Idzie to sprawdzić tylko i wyłącznie gdy poluzujemy poduchy i uniesiemy silnik.

Pęknięcie widać na samym początku mojego filmu:

 

Do sprawdzenia także odbiór silnika - po środku między silnikiem a przednim pasem.

Gdy go wymieniałem zdziwiłem się że był zmasakrowany :[

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś pomysły, jak sprawdzić ten przegub wewnętrzny? Czy przez to są wibracje? Wtryski mam założone z mojego starego silnika AFN. Urwala się swieca żarowa, tłok był do wymiany. Jest taka możliwość że uszkodziła ten wtrysk i stąd te wibracje? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisu raczej wygląda na przeguby wewnętrzne .

Auto musi stać kołami na glebie lub podnośniku najazdowym.

Najprościej z kanału posprawdzać łapiąc za flansze wychodzące ze skrzyni starasz się nimi obracać prawo-lewo ( skrzynia na luzie i luz na zewnętrznym przegubie skasowany żabą hydrauliczną na półosi ), jak wyczujesz na nim luz to do wymiany.

Oprócz obwodowego trzeba też sprawdzić luz promieniowy łapiąc za półosie przy samym przegubie wewnętrznym , targasz nimi góra -dół i przód-tył jak wyczyjesz luz to też do wymiany.

Zwróć tylko uwagę przy tej próbie czy luz nie jest na ułożyskowaniu flanszy wychodzącej ze skrzyni , bo wtedy to za skrzynie by się trzeba wziąć:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wymieniłeś sprzęgło, docisk, łożysko to sprawdź przeguby przy skrzyni.  Może być również skrzynia która przy starym komplecie sprzęgła szlag trafił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Diabllo89 napisał:

Jeśli wymieniłeś sprzęgło, docisk, łożysko to sprawdź przeguby przy skrzyni.  Może być również skrzynia która przy starym komplecie sprzęgła szlag trafił.

Skrzynia? I akurat w okolicach 2000 obrotów zaczyna wibrowac? Nie wiem. Od paru dni już nie czuć wibracji, normalnie się jeździ póki co, przeszło mu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej to samo. Z dwa miesiące było przerwy, normalnie się jeździło. Od wczoraj znowu wibracje w okolicach 2000obrotów. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...