Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pomocy po swapie hamulców z s4 pedał wpada w podloge


jaroddz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem po zmianie hamulców z s4b5 do a4 b5 1.9 tdi i po odpowietrzeniu przełamie z 7 litrów płynu hamulcowego jest taki problem że za pierwszym razem wpada pedał hamulca w podłogę za drugim wcisnieciem pedała hamulca jest twardszy ale pomału spada w dół dodam że z zaciskow nie wylatuje już powietrze tylko płyn sam pomóżcie ocieka chodzi  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos ruszal???.przod czy tyl???

Prawdopodobnie tyl do odpowietrzenia.

Jak robiles to na aucie to szkoda czasu.

Zacisk w reke i heja inaczej nie dasz rady.

Odpowietrznik ku gorze i trzepiesz zaciskiem tak by powietrze wylecialo z tych dziadowskich kanalikow.

Ja wspomagam sie tez mlotkiem gumowym i sciskiem stolarskim...

Swoja droga dales ori zacisk z s4 czy cos innego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne zaciski regenerowane nowe gumki tloczki itp. Przód oryginał z s4 b5 plus nowe tloczki  gumki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak w rękach mam odpowietrzyc zaciski?  Muszę zablokować roczku aby nie wyleciały?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoja droga te zaciski to szroty ale spoko Twoja decyzja..

Napisałem jak ja robie tył wiec pokombinuj:wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Co z tego ze nie leci powietrze z odp jak powietrze siedzi w zacisku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robilem tak jak pisales kolego i nic to nie dało

nadal wpada w podloge

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzaj dalej, jak wymieniales pompe to nie jest takie proste, pompuj az bedzie dobrze do skutu, anwet jak z kazdego kola po ok 200-300ml plynu zleci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jaroddz napisał:

robilem tak jak pisales kolego i nic to nie dało

nadal wpada w podloge

 

Zacznij od kola kier z przodu tu tradycyjnie  nastepnie idz do kola tylnego pasazera tzn po skosie,tam w zacisku zdejmij linke recznego zabezpiecz tloczek sciskiem tylko niech bedzie to solidny scisk nastepnie podpompuj 4-7 razy i trzymaj a niech ktos potrzesie zaciskiem i postuka delikatnie mlotkiem tam gdzie pracuje tloczek powtorzysz to samo zaczynajac od przodu str pasazera i powinno byc ok.

Rozumiem plyn leci z wszystkich zaciskow???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienilem na nastepna pompe hamulcowa i juz nie spada pedal 

hamulca  walnietea jedna sekcja byla w pompie 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pompe probowalem odpowietrzyc 

na tych 2 przewodach co wchodza do tej pompy i na tym drugim przewodzie blizszy od serwa raz bylo cisnienie mocne za drugim razem takie slabsze a na pierwszym prrzewodzie caly czas mocnym cisnieniem wylatywal plyn .i ze znajomym wykrecilismy pompe i przyrzadem sprawdzil ze na tej sekcji popuszcza oring do 1 sekcji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...