jacol210 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Witam serdecznie, Mam problem z moim autem, co prawda nie jest to Audi a Passat B7 2.0 tdi Cr 170 CFGB. Wczoraj auto funkcjonowało normalnie, włączyło się wypalanie dpf i niby wszytko ok. Po czym klepły jakby wtryskiwacze i auto totalnie osłabło.... Zaczęła się czkawka.... Auto na P wkręca się do 2.5k rpm. Jednak tak jakby głośniej i twardo pracuje..... W czasie jazdy przy auto przy próbie rozpedzenia przerywa, szarpie.... Klepią wtryskiwacze..... Błędów brak.... Auto odpala bez problemu. Nie wiem czy coś Wam to da ale mam zrzut z pracą wtryskiwaczy. Korekty praktycznie na rozgrzanym do 90 stopni.... Na wolnych obrotach. Nie podoba mi się szczególnie ten 1 wtryskiwacz. Po dodaniu gazu korekty na nim mocno idą w górę do +1.80 lub nawet +2.99 Może być to przyczyną moich problemów z autem? Co robić? Kupno używanych wtryskiwaczy? Nie wiadomo co kupię.... Czy regeneracja moich wtryskiwaczy? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) Ostatnio bardzo podobne objawy miał znajomy w A6 C7 jak jechał na urlop, ujechał 150 km i mu w końcu stanęła . Wrócił do domu na lawecie Jak się okazało to zalał przed wyjazdem jakiegoś gówna , wymieniliśmy paliwo i filtr paliwa , odpaliliśmy z plaka i jakoś się rozchodziła i puki co jeździ normalnie Tu masz porównanie tego co spuściliśmy ( po lewej ) i tego co zalaliśmy ( z Orlenu po prawej ) Zdejmij przewód powrotowy pod maską i spuść trochę w czysty słoik Edytowane 4 Września 2017 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się