Daro 77 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) Witajcie Tak jak w temacie napisałem moja audi po wymianie uszczelki głowicy ( z uwagi na wyrzucanie płynu chłodniczego) straciła całkowicie moc. Uszczelkę wymienili mechanicy i przy okazji zregenerowałem turbinę. Myślałem ze będzie ładnie latać a tu du.....a. Oddałem auto turbiniarzom myśląc że wstawili feler sprawdzili: przepływomierz podaje książkowo., dolot sprawdzili czy nie ma ciała obcego, sprawdzili szczelność, wymieniłem wężyki wszystkie na nówki, podkleiłem pompę vacu, żaden z zaworów nie wyskakuje jako błąd na kompie. Odesłali mnie do mechaników twierdząc że z turbiną jest na 100 procent ok. Mechanik rozrząd ustawił auto pali na dotyk kąt wtrysku 3,85- 5,5 czas wtrysku 7,65-6,63, a nadal auto nie ma mocy. Czy byłby w stanie ktoś pomoc w temacie? Będę wdzięczny. Edytowane 2 Września 2017 przez Daro 77
piotrsob1 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) 37 minut temu, Daro 77 napisał: Witajcie podkleiłem pompę vacu Czyżbyś posadowił tandempompę na silikonie ???? Jeżeli tak to gratuluje pomysłu, problemy na własne życzenie A poza tym może być jeszcze sporo rzeczy spapranych , po co w ogóle oddawałeś turbo do regeneracji skoro moc była ? Najgorsze jest to że teraz po robocie kilku niezależnych "fachowców" żaden się nie przyzna że coś spi**dolił , być może nawet nie mają pojęcia o co chodzi . Jest tyle niewiadomych że nie wiadomo bardzo od czego zacząć Jakbyś spokojnie zrobił samą uszczelkę i przy odbiorze okazało się że auto nie jedzie to sprawa prosta nie odbierasz aż moc będzie taka jak w dniu wstawienia A tak to teraz masz ping-ponga .... I Ty teraz chcesz by ktoś z forum wziął szklaną kulę i dał Ci na prędce odpowiedź co jest nie tak ??? Edytowane 2 Września 2017 przez piotrsob1
Daro 77 Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 Nie oczekuje szklanej kuli i ze ktoś od razu powie mi "to jest" to ale wdzięczny będę za jakiekolwiek sugestie ja raczej jestem w tym temacie laikiem a turbo za bardzo nie działało w momencie oddawania bo wchodziło w tryb awaryjny wiec jak już miałem auto u mechaniorów to oddałem turbo do przeglądu okazało się ze jest brudne i ma luz wiec wymieniłem na zregenerowane. A uważam ze FORUM jest do wymieniania się spostrzeżeniami i pomocy a nie hejtowania!!
MariuszKK Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 2 godziny temu, Daro 77 napisał: Mechanik rozrząd ustawił auto pali na dotyk kąt wtrysku 3,85- 5,5 cę wdzięczny. Hmm jeśli masz ustawioną synchronizację rozrządu na +5,5 to faktycznie może nie być mocy. Zjedź synchro do zera i sprawdź jak się auto będzie zachowywało.
piotrsob1 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 4 godziny temu, Daro 77 napisał: Nie oczekuje szklanej kuli i ze ktoś od razu powie mi "to jest" to ale wdzięczny będę za jakiekolwiek sugestie ja raczej jestem w tym temacie laikiem a turbo za bardzo nie działało w momencie oddawania bo wchodziło w tryb awaryjny wiec jak już miałem auto u mechaniorów to oddałem turbo do przeglądu okazało się ze jest brudne i ma luz wiec wymieniłem na zregenerowane. A uważam ze FORUM jest do wymieniania się spostrzeżeniami i pomocy a nie hejtowania!! Nie no spoko , żadnego hejtowania Żeby można Ci było pomóc to musisz się trochę podszkolić, całkowity laik nie jest w stanie tak naświetlić problemu by ktokolwiek mógł z dużym prawdopodobieństwem dać Ci jakąś konstuktywną radę Chyba że uda mu się zgadnąć przyczynę , stąd moje ironiczne stwierdzenie o szklanej kuli Masz tu link o turbinie i dymieniu, poczytaj to zobaczysz jakie to wszystko proste , złapiesz chociaż trochę terminologii i pojęcia by nie mylić nazw . 5 godzin temu, Daro 77 napisał: kąt wtrysku 3,85- 5,5 czas wtrysku 7,65-6,63, Akurat na te dwa parametry to mechanik ma bardzo niewielki wpływ , chyba że jest w stanie zrobić zmiany w programie sterującym pracą silnika , może sobie pokręcić synchronizacją rozrządu , ale nie powinien, od ustawiania wałka rozrządu są blokady Na początek to trzeba zacząć sprawdzanie od podłączeń podciśnienia sterującego zmienną geometrią turbiny, jego wartościami w różnych częściach układu i błędów zapisanych w sterowniku silnika . Sam tego nie zrobisz, musisz poszukać w okolicy kogoś kto się na tym trochę zna, może ktoś z forum , kto ma VAG-a, pojęcie i wolny czas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się