Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie uszczelki glowicy auto nie ma mocy. pomóżcie!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie

Tak jak w temacie napisałem moja audi po wymianie uszczelki głowicy ( z uwagi na wyrzucanie płynu chłodniczego)  straciła całkowicie moc.  Uszczelkę wymienili mechanicy i przy okazji zregenerowałem turbinę. Myślałem ze będzie ładnie latać a tu du.....a. Oddałem auto turbiniarzom myśląc że wstawili feler sprawdzili: przepływomierz podaje książkowo., dolot sprawdzili czy nie ma ciała obcego,  sprawdzili szczelność, wymieniłem wężyki wszystkie na nówki, podkleiłem pompę vacu, żaden z zaworów nie wyskakuje jako błąd na kompie. Odesłali mnie do mechaników twierdząc że z turbiną jest na 100 procent ok. Mechanik rozrząd ustawił auto pali na dotyk kąt wtrysku 3,85- 5,5 czas wtrysku 7,65-6,63, a nadal auto nie ma mocy. Czy byłby w stanie ktoś pomoc w temacie? Będę wdzięczny.

Edytowane przez Daro 77
Opublikowano (edytowane)

 

37 minut temu, Daro 77 napisał:

Witajcie

podkleiłem pompę vacu 

Czyżbyś posadowił tandempompę na silikonie ???? :facepalm:

Jeżeli tak to gratuluje pomysłu, problemy na własne życzenie :P

A poza tym może być jeszcze sporo rzeczy spapranych , po co w ogóle oddawałeś turbo do regeneracji skoro moc była ?

Najgorsze jest to że teraz po robocie kilku niezależnych "fachowców" żaden się nie przyzna że coś spi**dolił , być może nawet nie mają pojęcia o co chodzi . Jest tyle niewiadomych że nie wiadomo bardzo od czego zacząć :P

Jakbyś spokojnie zrobił samą uszczelkę i przy odbiorze okazało się że auto nie jedzie to sprawa prosta nie odbierasz aż moc będzie taka jak w dniu wstawienia :)

A tak to teraz masz ping-ponga ....

I Ty teraz  chcesz by ktoś z forum wziął szklaną kulę i dał Ci na prędce odpowiedź co jest nie tak  ??? :decayed:

 

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Nie oczekuje szklanej kuli i ze ktoś od razu powie mi "to jest"  to ale wdzięczny będę za jakiekolwiek sugestie ja raczej jestem w tym temacie laikiem a turbo za bardzo nie działało w momencie oddawania bo wchodziło w tryb awaryjny wiec jak już miałem auto u mechaniorów to oddałem turbo do przeglądu okazało się ze jest brudne i ma luz wiec wymieniłem na zregenerowane.

A uważam ze FORUM jest do wymieniania się spostrzeżeniami i pomocy a nie hejtowania!!

Opublikowano

 

2 godziny temu, Daro 77 napisał:

Mechanik rozrząd ustawił auto pali na dotyk kąt wtrysku 3,85- 5,5 cę wdzięczny.

Hmm jeśli masz ustawioną synchronizację rozrządu na +5,5 to faktycznie może nie być mocy. Zjedź synchro do zera i sprawdź jak się auto będzie zachowywało. 

Opublikowano
4 godziny temu, Daro 77 napisał:

Nie oczekuje szklanej kuli i ze ktoś od razu powie mi "to jest"  to ale wdzięczny będę za jakiekolwiek sugestie ja raczej jestem w tym temacie laikiem a turbo za bardzo nie działało w momencie oddawania bo wchodziło w tryb awaryjny wiec jak już miałem auto u mechaniorów to oddałem turbo do przeglądu okazało się ze jest brudne i ma luz wiec wymieniłem na zregenerowane.

A uważam ze FORUM jest do wymieniania się spostrzeżeniami i pomocy a nie hejtowania!!

Nie no spoko , żadnego hejtowania :decayed:

Żeby można Ci było pomóc to musisz się trochę podszkolić, całkowity laik nie jest w stanie tak naświetlić problemu by ktokolwiek mógł z dużym prawdopodobieństwem dać Ci jakąś konstuktywną radę :hi:

Chyba że uda mu się zgadnąć przyczynę , stąd moje ironiczne stwierdzenie o szklanej kuli :)

Masz tu link o turbinie i dymieniu, poczytaj to zobaczysz jakie to wszystko proste :decayed:,  złapiesz chociaż trochę  terminologii i pojęcia by nie mylić nazw .

5 godzin temu, Daro 77 napisał:

kąt wtrysku 3,85- 5,5 czas wtrysku 7,65-6,63,

Akurat na te dwa parametry to mechanik ma bardzo niewielki wpływ , chyba że jest w stanie zrobić zmiany w programie sterującym pracą silnika , może sobie pokręcić synchronizacją rozrządu , ale nie powinien, od ustawiania wałka rozrządu są blokady :hi:

Na początek to trzeba zacząć sprawdzanie od podłączeń podciśnienia sterującego zmienną geometrią turbiny, jego wartościami w różnych częściach układu i  błędów zapisanych w sterowniku silnika .

Sam tego nie zrobisz, musisz poszukać w okolicy kogoś kto się na tym trochę zna, może ktoś z forum , kto ma VAG-a, pojęcie i wolny czas :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...