Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 AJM przeładowania


Gracuch71

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Mam problem z przeładowaniami w A4 B5 1.9 AJM 2001r, generalnie problem typowy ale chyba nie w moim przypadku.

Schemat jak zawsze, auto przeładowuje a potem notlauf.

1) Po wymianie czujnika N75 turbo ładowało poprawnie, zero notlaufów i tak przez.... 2 dni.....

2)Sztanga turbo zdaję się pracować poprawnie, gruszka również szczelna. Moim zdaniem pracuje ona w pełnym zakresie, sprawdzałem również u mechanika, potwierdził że sztanga działa poprawnie.

Dodaje logi, Macie jeszcze jakieś pomysły ???

Turbo jest świeże, tzn wymieniane jeszcze u Niemca, nawet jeszcze nie zaśniedziało.Nie bierze oleju, nie ma oleju w dolocie, nie gwizda za mocno.

Przeładowanie przy 3300 obrotach na 3 biegu.

log turbo.ods

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

4 godziny temu, Gracuch71 napisał:

Przepływka  sprawdzona Vagiem, nie wykazuje błędów.

to, ze sprawdziles vagiem to ... naiwne dosc. Jesli masz mozliwosc, to podmien ze sprawnego AJM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, wyzyk83 napisał:

zrób porządnie logi bo nie idzie tego otworzyć

 

log turbo.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, wachu01 napisał:

 

to, ze sprawdziles vagiem to ... naiwne dosc. Jesli masz mozliwosc, to podmien ze sprawnego AJM.

Niestety nie mam  skąd wziąć drugiej przepływki.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi i wrzuć przez vaglog tylko zrób nowe

po tych twoich i tak widać że turbo przeładowuje i to mocno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że turbo przeładowuje to jest oczywiste,  ale jeżeli sztanga pracuje to co jeszcze może być przyczyną ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.09.2017 o 15:15, Gracuch71 napisał:

 

log turbo.png

To wygląda tak jakby pomimo poprawnego wysterowania N75 w ogóle nie działał i nie opuszczał gruszki wraz ze wzrostem obciążenia silnika.

Jak robisz mocne przegazówki silnika na biegu jałowym to sztanga siłownika turbiny się porusza ?

Jak nie to posprawdzaj czy wszystkie wężyki podciśnienia podłączone są zgodnie ze schematem. 

Napisz też ile przewodów podciśnieniowych dochodzi do N75...

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dobrałem się do turbiny.

Wszystkie wężyki podłączone poprawnie, zawór też był wymieniany i po wymianie przez chwilę było ok .

Do zaworka idę 3 wężyki.Turbo nie ma luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest najciekawsze, to zdaje się że sztanga pracuje poprawnie. Nic się nie przycina. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś z was w stanie zweryfikować działania zaworu,  na moje obciążenie zaworu powinno być przy ładowaniu 2 barów ( w realu to 1) na poziomie 60-70%.

 Dodam że jakimś cudem z 2-3 dni po wymienię zaworka wszystko działało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszyść to turbo bo nie jednemu sztanga pracowała poprawnie a po czyszczeniu geometi problem znikł

 

 

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo po wyjęciu wyglądało idealnie, wysłałem turbinę do sprawdzenie i według diagnosty była uszkodzona geometria.

Nie wiem czy mnie naciągnęli czy też nie ale po wymianie Turbiny wszystko działa.

Temat do zamknięcia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...