Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 2.0 TFSI Quattro S-Tronic Stage2+


soczi

Rekomendowane odpowiedzi

Turbo (1.2 bar) i układ paliwowy seryjne (ale nowe), silnik po generalnym remoncie 8kkm przed finalnym strojeniem, wymieniona również mechatronika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, marcin4x4 napisał:

Ic, DP, wydech i nawet 300 nie przebiłeś ?

Jak widać. Na seryjnym turbo? Pokaż mi proszę taki który przebił 300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

290 robisz na serii z dp, ty masz pełen przelot i FMIC bardzo dobrej firmy.  Wynik dobry jak na silnik poprzedniej generacji albo lajtowy setup.

kiedyś krzyczeli że 1,9 tdi pd i 300 koni to wyczyn, dzisiaj się tyle robi z VP.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcin4x4 napisał:

290 robisz na serii z dp, ty masz pełen przelot i FMIC bardzo dobrej firmy.

Nie do końca pełen przelot bo jest sportowy kat i tłumik środkowy - wszak to rodzinne kombi. Ale nie powinny wiele tłumić. W każdym razie wydech nie ogranicza, a nie podnosi moc. IC daje niewiele, więcej zdziała w upał. To że jest dobry IC i wydech to raczej przygotowanie pod stege3.  Tak czy inaczej nie widziałem mocniejszych 2.0tfsi na stage2 ale chętnie zobaczę jeśli takie znasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po jakiego grzyba piszesz "kompletny wydech MG Motorsport" ?

IC w benzynie jest bardzo ważny a w każdym silniku ma wpływ na maksa,  po za tym mniejsze opory i większa pojemność to mniejsze odciążanie dla kompresora, mniejsze dropy itd.  Rozprężenie wydechu przesuwa charakterystykę i ponownie umożliwia podbicie maksa, obniża EGT więc można sypać..

metalowy katalizator stawia opory jak zwykła rura, poszukaj to znajdziesz testy (USA).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcin4x4 napisał:

to po jakiego grzyba piszesz "kompletny wydech MG Motorsport" ?

Bo to jest kompletny wydech MG Motorsport, nie rozumiem? Myślisz że nie robią katów sportowych czy przelotowych tłumików środkowych?

No w każdym razie wyszło tyle KM i Nm ile wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, marcin4x4 napisał:

komplety wydech to wszystko od kolektora po końcówkę, środkowy jest zwykłym rezonatorem

 

Kompletny wydech to dla mnie od DP po końcówkę i to jest całe od MG.

To co sugerujesz? Zmienić stroiciela, skoro powinno wyjść więcej? Czy po wyjaśnieniach raczej się nie da na tym setupie zrobić więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, marcin4x4 napisał:

strata czasu i kasy, ładuj jakieś normalne turbo i wtedy męcz.

To może w przyszłym sezonie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.10.2017 o 15:22, marcin4x4 napisał:

strata czasu i kasy, ładuj jakieś normalne turbo i wtedy męcz.

Jakie normalne turbo? Przeróbka IHI w Perunie? Czy w podobnych kosztach jest coś lepszego? I czy fabryczny układ paliwowy wyrobi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HPFP i hybryda IHI

 

78945202_475630293083957_3383342792158740480_n.jpg

Edytowane przez soczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.10.2017 o 10:00, soczi napisał:

Jak widać. Na seryjnym turbo? Pokaż mi proszę taki który przebił 300.

Seria + program

 

20190129_184905_small.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2020 o 21:46, marcin4x4 napisał:

gdzie Ty chcesz tym jeździć... teraz prawko stracić to żaden problem.

Nie mam nawet jednego punktu :banan: Poza tym zawsze można poszaleć na torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2020 o 22:20, Korton555 napisał:

Seria + program

 

20190129_184905_small.jpg

Ok ale to silnik 3 generacji,z podniesioną odcinką. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.02.2020 o 15:41, soczi napisał:

Nie mam nawet jednego punktu :banan: Poza tym zawsze można poszaleć na torze.

polecisz w trasie 140kmh i już auto ładujesz do garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2019 o 18:52, soczi napisał:

HPFP i hybryda IHI

 

78945202_475630293083957_3383342792158740480_n.jpg

Kto robił hybrydę? Wkład pompy autotecha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...