damian111 1 Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) Witam Panowie dzisiaj zawiozłem głowicę do sprawdzenia na szczelność i się okazało ze jest pęknięta. Pęknięcie jest miedzy zaworami ssący wydechowy 2 cylinder:( Moje pytanie brzmi spawać czy szukać drugiej głowicy?? Edytowane 6 Września 2017 przez damian111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex87 0 Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Kolego przechodziłem to samo tylko moja miała trzy pęknięcia. W mojej okolicy jeden zakład chciał się podjąć naprawy jej ale kosa trochę duże bo samo spawanie 1500zl plus reszta czyli zawory uszczelniacze itp. dodatkowo dawali gwarancję na spawanie tylko 6 miesięcy. Po rozmowach z sepcialistami od glowic doszedłem do wniosku że nie opłaca się jej robić. A za 1400zl kupiłem głowice z Audi s3 po regeneracji zrobiona na tip top kompletna z walkami szklankami. Także popytaj w zakładach jakie koszta itp. Moje zdanie w tej kwestii szukaj innej głowicy najlepiej z anglika bo ona nie widziały gazu Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 a z awt podejdzie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 temat do zamknięcia znalazłem głowice awt do regeneracji i chula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się