Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Brak mocy po 3 tys obr [rozwiazany]


Artur Woźniak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie forumowiczów. Opisze swój problem... Ostatnio w trasie auto mi zamuliło. Stało sie tak gdy leciałem 140 km/h i chciałem jeszcze przycisnąć, poczułem brak mocy i prędkośc stała w miejcu. Po odjęciu gazu i wytraceniu prędkości, ponownie but i ta sama sytuacja, auto dochodzi do 3 tys obr/min i znów muł. Dzieję sie tak nie zawsze tzn zazwyczaj po przejechaniu 100-200 km. Przy normalnej jeździe nie odczuwam jakiegos zamulania. Po podpięciu do kompa pokazał sie bląd sporadyczny 17964. Pomożecie?

Edytowane przez Artur Woźniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkany filtr paliwa? Nieszczelny dolot powietrza? Miałem i to i to. Tzn bolączka z filtrem- samochód słabł, po ostrym gazie nie przyśpieszał dalej, po pewnym czasie zaczął gasnąć podczas jazdy. Zmieniłem filtr i było ok. Bolączka druga- przyśpieszał na trasie do 140 i koniec, zdiagnozowali padnięte turbo, okazało się iż rozerwało rurę do lewej chłodnicy powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to być nieszczelność tak jak pisze @wisiel , błąd wskazuje na nie osiągnięte zadane ciśnienie doładowania. Nie świszczy Ci coś podczas przyspieszania albo dodawania gazu na postoju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Tracer39 napisał:

Może to być nieszczelność tak jak pisze @wisiel , błąd wskazuje na nie osiągnięte zadane ciśnienie doładowania. Nie świszczy Ci coś podczas przyspieszania albo dodawania gazu na postoju?

Słychać świst z turbiny, ale tak było zawsze. Dzisiaj obejrzałem przewody wydaje sie ok. Zrobiłem test sztangi śmiga aż miło. Świszczenie powietrza słychać jak turbo sie wkręca. Nie chce oddawać turbiny do regeneracji na razie bo skasują, a okaże sie że pierdoła. Najgorsze jest to, że tak sie dzieje dopiero na trasie po ok 100 km i przy dużych prędkościach. W większości jeżdżę po drogach powiatowych z prędkościami do 120 km/h i żadnych spadków nie czuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi .

https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/

 

Edytowane przez Tracer39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas robienia logów dynamicznych auto za każdym razem wpadało w not lauf przy 3.8 tys obr/min. Nie pomogło wyłączenie i włączenie zapłonu. No cóż i takie logi zrobiłem. Na 4 biegu autko wpada w not lauf przy 3.4 tys obr/min, a na 5 biegu przy 3 tys obr/min. Proszę o pomoc. Oto moje pierwsze logi, mam nadzieje że zrobiłem je prawidłowo.

 

Statyczne, grupa:

001. http://vaglog.pl/log-001_dX77M8.html

018. http://vaglog.pl/log-018_8ye3jyP.html

023. http://vaglog.pl/log-023_W80C6.html

Basic Settings, grupa:

003. http://vaglog.pl/log-003_kDHH0bb.html

011. http://vaglog.pl/log-011_l2ZOpoX.html

Dynamiczne, grupa:

001. http://vaglog.pl/log-001_4yk1N2.html

003. http://vaglog.pl/log-003_Bd0quvT.html

004. http://vaglog.pl/log-004_2h3M6w.html

008. http://vaglog.pl/log-008_a7r8e.html

010. http://vaglog.pl/log-010_lQT0BzZ.html

011. http://vaglog.pl/log-011_lxflb.html

001+004. http://vaglog.pl/log-001_004_6c8k23.html

003+011.http://vaglog.pl/log-003_011_u8P9Lu.html

011+010. http://vaglog.pl/log-011_010_7J0wU2.html

003+008+011. http://vaglog.pl/log-003_008_011_FWsQKm.html

Edytowane przez Artur Woźniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy nieszczelności jak przyśpieszałem to był słyszalny szum( jak przy nawiewie powietrza- nawet z tym to myliłem), jednakże problem mocy był odczuwalny cały czas, obojętnie od dystansu, 140 i stop. Jeśli okaże się iż to problem z łącznikami elastycznymi, to namierzyłem producenta który dorabia każdy typ i kształt( rury silikonowe) za niewielkie pieniądze. Mojej rury nie można kupić na rynku, a oryginał z niemiec kosztuje ponad 800zł. więc byłem zmuszony kombinować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po chipie, ktoś bardziej doświadczony musi się wypowiedzieć na temat jego wykonania. To co mi najbardziej rzuca się w oczy to skaczący kąt synchronizacji oraz wskazania przepływomierza który za mało wskazuje. Jak masz możliwość to podmień przepływke na inną, ewentualnie możesz spróbować ją umyć. Sprawdź jeszcze stan filtra powietrza, kostkę od przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HJak ja kupielm poprzedni wlasciciel mowil ze chip byl robiony w niemczech i do tej pory latal bez problemu dzisja wyczyszcze ta przeplywke zobaczymy. Czy ktos moze potwierdzic z logow zle wskazania przeplywki? Z Turbina wszystko ok? 

Edytowane przez Artur Woźniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem okazał sie zatkany filtr powietrza. Odkręciłem obudowe i w środku poprostu masakra, pełno owadów i syfu. Założyłem nowy i jak ręką odjął. Dzięki Tracer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...