Skocz do zawartości

wisiel

Pasjonat
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wisiel

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    śląsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

825 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wisiel

5

Reputacja

  1. 2,5 tragedia. Musisz szukać silnika po lifcie. Bodajże kod silnika BDV. Nie do zabicia jednostka.
  2. Też bym obstawiał łożysko koła. U mnie padło w lewym, zmieniłem i cisza. teraz zaczyna szumieć z prawej ( szum typu jazdy po sfrezowanym asfalcie).
  3. Co do łączników, kup w Olkuszu poliuretany i bedziesz miał to z głowy do końca auta. Przegubu nie doradzę- indywidualna sprawa.
  4. Gdyby pakiet był nieszczelny to pojawiłaby się para wewnątrz pakietu. Tak jak pisałem, to ograniczona cyrkulacja w najzimniejszym punkcie okna. Gdybyś przykładowo nie miał parapetu pod oknem, ciepłe powietrze ogrzewało by okno, niwelując ten efekt. Oczywiście to jest przykład, nie rozwiązanie. Pytanie na ile to przeszkadza? Nie zawsze da się to usunąć. Tak więc jak pisałem, możliwy przewiew na styku dwóch uszczelek- do usunięcia. Drugie- zastosowanie zbyt zimnej ramki dystansowej w pakiecie, alu, stal zamiast kompozytu, powoduje mostek termiczny i przemarzanie- nie do usunięcia, przecież nie będziesz zmieniał pakietów. Możliwość trzecia, przewiew pomiędzy skrzydłem a ramą(zbyt mały docisk uszczelki skrzydła do ramy- regulacja na zaczepach mimośrodem). Czwarta, przewiew pomiędzy ramą a parapetem- przyczyna, nie usunięcie listwy transportowej dołu okna przed montażem( przemarzanie i przewiewanie w styku listwy) ostatnia- brak ciągłości w uszczelnieniu pianką- przedmuch. Jeden z tych czynników, lub kilka w połączeniu powoduje wychłodzenie dołu okna do punktu rosy włącznie. Jeśli jest tego dużo, to niestety masz trudny orzech do zgryzienia, bo nie jet łatwo w wykończonym oknie to usunąć. O dziwo w tym sezonie nie było dużych różnic temperaturowych i nie powinno to zjawisko wystąpić. Przy starego typu oknach, lub skopanym montażu widziałem wyraszanie występujące do 20 cm od dołu szyby ze spływem wody na parapet. Najczęściej jest to w blokach, gdzie szły tanie okna, lub dociepleniowcy przy montażu parapetów wyrywali całą pianę z dołu ramy. mam nadzieję że rozjaśniłem Tobie trochę obraz. Reszta jest po Twojej stronie. Pozdrawiam
  5. Nawiewnik niewielkie ma tu znaczenie. Po prostu skrapla Ci się para wodna z powietrza w najzimniejszym punkcie okna. W tym miejscu obieg powietrza jest najmniejszy, szczególnie że masz narożnik dodatkowo osłonięty prowadnicą od rolety. Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy oglądając te zdjęcie to to że wyraszanie występuje w samym narożniku szyby. Łączą się tam dwie uszczelki z listew przyszybowych. W ramie skrzydła występuje pewien przewiew powietrza, możliwe że część dostaje się do wnętrza przez styk uszczelek, na tyle ochładzając powierzchnię narożnika aż występuje skroplenie pary. Mniemam że zjawisko te występuje teraz, tj. zimą i występuje po nocy po zamknięciu rolety?
  6. wisiel

    Po postoju nie odpala...

    Czujnik położenia wału mocowany jest na przekładni w okolicach koła zamachowego. wpięty do inatalacji jest poprzez wtyczkę zamocowaną na grodzi. Nie wiem nawet czy to nie jest ta bordowa wtyczka widoczna na zdjęciu. Chyba że to od sondy. U mnie zwalony czujnik w którejś audicy dawał podobne objawy. W skrajnych przypadkach odpalałem auto rozrusznikiem na dwójce. Jak nim podjechałem kawałek to zapalał. Ryzykowny sposób ale działał.
  7. No i niewiele z tego nadal wynika. Jesteś mało konkretny i proponuję byś na przyszłoś konkretniej podchodził do tematów. Skoro jednak już tu jestem to: remont silnika z reguły jest nieopłacalny( piszę tutaj o uszkodzeniu silnika typu: zeżarł olej, płyny i wypluł siwy dym, urwało, tłok, korbowód, zatarły się panewki itd, itp.). Jeśli masz uszkodzoną głowicę, osprzęt silnika, silnik moczy się z uszczelnień itp., to jak najbardziej naprawa jest wskazana- tylko jak już zaznaczono, to nie jest remont silnika. Remont silnika- wymiana wszystkich części ruchomych na nowe, lub regenerowane do stanu pierwotnego, przywracajace silnikowi parametry i sprawność do stanu fabrycznego.
  8. Remont silnika to nie jest remont turbiny czy wymiana rozrządu. Albo nie rozumiesz tematu , albo o czymś nie piszesz.
  9. wisiel

    B7 Crew

    Dla pewności odklej szybę. Ja jak tak zrobiłem okazało się że rdza już zsadzała uszczelnienie szyby i cud że jeszcze nie przeciekało. Na bank będziesz miał to samo. Dokładnie doczyścić, podkład epoksyd, lakier i dokładne uszczelnienie światła stop. Miałem też problem z odklejaniem się lotki potem( bo jest przyklejona fabrycznie), sprawę załatwiła dopiero taśma dwustronna sprowadzona z niemiec bo w polsce to shit sprzedają.
  10. No raczej że nie nowy Używka podobno w dobrym stanie. Zobaczymy jak dotrze przesyłka ile warte to.
  11. Moja odpowiedź brzmi rób. Niech zmieni i zobaczysz czy dało efekt. Jak tak to kilka tysia w kieszeni. Robimy teraz rozrząd w b8. Sam rozrząd 2500. Sprzęgło 1330. Teraz dwumas 500. No i jeszcze płyny wszelakie no i robota 3000. Noc nie ryzykujesz a na pewno zyskujesz
  12. Błotnik i drzwi przednie do wymiany. Ja bym nie szpachlował. Kup używkę w kolorze. Jak będzie odcień się różnił, to wtedy zaczniesz sie martwić. Części od angola są ok. Najwyżej detale przełożysz. Masz duże szanse dopasowania tonalnego, bo twój kolor tak się nie wybarwia od UV.
  13. Nie odpala? Czyli co? Nie da rady kręcić czy kręci a nie zaskakuje? Jeśli to pierwsze to albo bierze autko na postoju,albo aku nie trzyma. Eliminujesz jedno, wyjdzie drugie.
  14. Bez przesady, mało wiem, a to co wiem zdobyte na błędach niestety. Co do reku.. , u mojego znajomego dom zbudowaliśmy z porothermu 25cm, 15 styro lambda0,031, na dachu strop teriva, na niej styropapa od 20 do 25 cm. okna duże trzyszybowe, grube pasywki. Budynek parterowy z dachem płaskim budowany w literę C. Temperatura latem 28 st. Nauczony doświadczeniem u siebie buduję wymiennik gruntowy zasysanego powietrza, klima będzie zbędna. Jak mieszkasz nie za daleko od Piekar to mogę wpaść
  15. Ok. Zgadzam się. Tylko moją wątpliwość budzi fakt co da na tą płytę? Grunt, gips? Grunt, klej minerał, gips? Grunt, klej siatka, klej, gips? Czy jeszcze co innego? Ruszt drewniany? Zabezpiecz drewno dobrze. Te impregnaty zielone to pic. Kup opryskiwacz ogrodowy, środek grzybobójczy i jazda. Raz przed budową rusztu i raz po jego zbudowaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...