dudi75 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Czescy koledzy zalozylem do swojej a4 pompe paliowa do zbiornika bo nie mialem . Jak sie okazalo wskaznik stal w miejscu a po jakims czasie zaczol sie wychlac w droga strone . I tak z pustego zbiornika zrobil sie pelny wedlog wskaznika. Doszedlem do wniosku ze ta pompa paliwowa musi byc najprawdopodobniej od A6. I co teraz mam z tym fantem zrobic ,jest jakas mozliwosc zeby to odwrucic czy musze kupic inna pompe
zbigok Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Ze schematu od A4 wynika że przychodzą 4 przewody tj. dwa przewody (zasilanie pompy) i dwa przewody do wskazania, z czego ani jeden ze wskazania nie jest połączony z masą. Może być tak, że w tej "nowej" pompie jest jakiś mostek między zaciskami zasilania a zaciskami czujnika, może np. wspólna masa. Trza to pomierzyć. Przykładowo w B6 jest tak, że jeden przewód z czujnika leci do modułu a drugi do masy. Zaciski na schemacie (A4/1995r): 1 to (+), 4 to (-), 2 i 3 to wskaźnik.
grzanek85 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Witam dudi ma pompę od b6 lub a6 z nowszego rocznika w każdym bądź razie od AWX-a :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się