Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wskaźnik paliwa - odwrotne wskazania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czescy koledzy zalozylem do swojej a4 pompe paliowa do zbiornika bo nie mialem . Jak sie okazalo wskaznik stal w miejscu a po jakims czasie zaczol sie wychlac w droga strone . I tak z pustego zbiornika zrobil sie pelny :naughty: wedlog wskaznika. Doszedlem do wniosku ze ta pompa paliwowa musi byc najprawdopodobniej od A6. I co teraz mam z tym fantem zrobic ,jest jakas mozliwosc zeby to odwrucic czy musze kupic inna pompe :confused4:

Opublikowano

Ze schematu od A4 wynika że przychodzą 4 przewody tj. dwa przewody (zasilanie pompy) i dwa przewody do wskazania, z czego ani jeden ze wskazania nie jest połączony z masą. Może być tak, że w tej "nowej" pompie jest jakiś mostek między zaciskami zasilania a zaciskami czujnika, może np. wspólna masa. Trza to pomierzyć. Przykładowo w B6 jest tak, że jeden przewód z czujnika leci do modułu a drugi do masy.

Zaciski na schemacie (A4/1995r): 1 to (+), 4 to (-), 2 i 3 to wskaźnik.

Opublikowano

Witam dudi ma pompę od b6 lub a6 z nowszego rocznika w każdym bądź razie od AWX-a :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...