audinomad 0 Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Witam. Moje A4 pracuje jak na moje ucho dość dziwnie, "twardo" jeśli chodzi o dźwięk silnika (choć wiadomo że to diesel), jak i lekką wibrację przenoszącą się do kabiny. Znajomy ma taki sam model i u niego dla porównania auto pracuje bardziej "kulturalnie", "płynniej" pracuje silnik w każdym zakresie obrotów. Auto niby normalnie przyśpiesza, pali OK. Nadmienię, że synchronizacja sprawdzona Vagiem i jest na "0". Ostatnio był też wymieniony rozrząd i wałek, turbo też było czyszczone. Z czego może wynikać taka praca silnika? Da się to jakoś zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 EGR sprawny, pracuje czy wyłączony ? Poduszki silnika , skrzyni biegów i przedni odbój OK ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audinomad 0 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 skrzynia, sprzęgło ok....co do EGR to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Na rozgrzanym silniku zrób przegazówkę i zaraz potem zdejmij wężyk podciśnieniowy od EGR-a , jak praca z odpiętym będzie się zmieniać na jeszcze twardszą to EGR działa , a jak nie będzie różnicy to albo jest wyłączony , albo zepsuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKK 4 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Co do synchro rozrządu - jak jest poza skalą, to też będzie wskazywać 0. Wyjechanie zbyt dużo na minus powoduje właśnie taką twardszą pracę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 może ktoś pompki wkaładał "na oko" i nie maja wymaganych danych montażowych.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audinomad 0 Opublikowano 12 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 W dniu 11.09.2017 o 13:42, MariuszKK napisał: Co do synchro rozrządu - jak jest poza skalą, to też będzie wskazywać 0. Wyjechanie zbyt dużo na minus powoduje właśnie taką twardszą pracę. ale czy gdyby tak było to auto normalnie by odpalało i spalanie też było by w normie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKK 4 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Odpalało by. Widziałem na własne oczy taki przypadek po wymianie rozrządu - zrobione na "0", ale po przejechaniu się wskoczyło -5,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się