HatefulEvil Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) W AFNie mogłem skorzystać z tej opcji w Vagcom przy uruchomionym motorze. Natomiast w AVJ jeśli próbuję skorzystać z tej funkcji przy uruchomionym silniku, to wyskakuje informacja o braku odpowiedzi czy coś (zanim uruchomię silnik mogę normalnie testować elektronike silnika). Jak w takim wypadku mógłbym sprawdzić działanie np. zaworów sterujących podciśnieniem, kiedy pompka vacum działa zdaje się dopiero po uruchomieniu silnika? Czy mogę uruchomić silnik po uruchomieniu testów wyjściowych? Edytowane 11 Września 2017 przez HatefulEvil
Łukasz13 Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Testy działają tylko na zapłonie, o jakiej pompce vacum mówisz?
HatefulEvil Opublikowano 12 Września 2017 Autor Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Godzinę temu, Łukasz13 napisał: Testy działają tylko na zapłonie, o jakiej pompce vacum mówisz? w sensie na zapłonie w stacyjce, bez odpalonego silnika? No tej która wytwarza podciśnienie do serva czy tam wspomagania i zaworków sterujących. Chyba, że w AVj jest to inaczej rozwiązane? Edytowane 12 Września 2017 przez HatefulEvil
Łukasz13 Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 tak bez odpalonego silnika, jak masz manual to nie ma żadnej pompy vacum, jest tylko akumulator podciśnienia w nadkolu.
HatefulEvil Opublikowano 13 Września 2017 Autor Opublikowano 13 Września 2017 W dniu 12.09.2017 o 12:46, Łukasz13 napisał: tak bez odpalonego silnika, jak masz manual to nie ma żadnej pompy vacum, jest tylko akumulator podciśnienia w nadkolu. Dzięki. To skąd w układzie bierze się podciśnienie? Akumulatorem podciśnienia w AFN o ile dobrze pamiętam była nazywana puszka "trzymająca trochę podciśnienia w zapasie", chyba że tutaj jest to co innego.
Łukasz13 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Podciśnienie masz w kolektorze przy odpalonym silniku, do akumulatora podcisnienia są podłaczne tylko zaworki pod kolektorem n249 i n112 do sterowania dv i zaworka do sterowania kombizaworem od systemu sai.
HatefulEvil Opublikowano 14 Września 2017 Autor Opublikowano 14 Września 2017 Bo chce manometrem posprawdzać czy zaworki działają poprawnie. Czy dobrze wnioskuję, że SAI będzie otwarty tylko na "ssaniu", a DV będzie otwierany przy odpuszczeniu gazu? Czy mogę się wpiąć trójnikiem i sprawdzić kiedy dawane jest podciśnienie i wtedy będę mieć sprawdzone elektrozawory i czy cała ta operacja jest wykonalna na biegu jałowym, bo może DV działa tylko jak się faktycznie jedzie czy coś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się