Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak poprawnie wykonać Output tests w AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W AFNie mogłem skorzystać z tej opcji w Vagcom przy uruchomionym motorze. Natomiast w AVJ jeśli próbuję skorzystać z tej funkcji przy uruchomionym silniku, to wyskakuje informacja o braku odpowiedzi czy coś (zanim uruchomię silnik mogę normalnie testować elektronike silnika). Jak w takim wypadku mógłbym sprawdzić działanie np. zaworów sterujących podciśnieniem, kiedy pompka vacum działa zdaje się dopiero po uruchomieniu silnika? Czy mogę uruchomić silnik po uruchomieniu testów wyjściowych?

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

Testy działają tylko na zapłonie, o jakiej pompce vacum mówisz?

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Testy działają tylko na zapłonie, o jakiej pompce vacum mówisz?

w sensie na zapłonie w stacyjce, bez odpalonego silnika?

No tej która wytwarza podciśnienie do serva czy tam wspomagania i zaworków sterujących. Chyba, że w AVj jest to inaczej rozwiązane?

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

tak bez odpalonego silnika, jak masz manual to nie ma żadnej pompy vacum, jest tylko akumulator podciśnienia w nadkolu.

Opublikowano
W dniu 12.09.2017 o 12:46, Łukasz13 napisał:

tak bez odpalonego silnika, jak masz manual to nie ma żadnej pompy vacum, jest tylko akumulator podciśnienia w nadkolu.

Dzięki. To skąd w układzie bierze się podciśnienie? Akumulatorem podciśnienia w AFN o ile dobrze pamiętam była nazywana puszka "trzymająca trochę podciśnienia w zapasie", chyba że tutaj jest to co innego.

Opublikowano

Podciśnienie masz w kolektorze przy odpalonym silniku, do akumulatora podcisnienia są podłaczne tylko zaworki pod kolektorem n249 i n112 do sterowania dv i zaworka do sterowania kombizaworem od systemu sai.

Opublikowano

Bo chce manometrem posprawdzać czy zaworki działają poprawnie. Czy dobrze wnioskuję, że SAI będzie otwarty tylko na "ssaniu", a DV będzie otwierany przy odpuszczeniu gazu? Czy mogę się wpiąć trójnikiem i sprawdzić kiedy dawane jest podciśnienie i wtedy będę mieć sprawdzone elektrozawory i czy cała ta operacja jest wykonalna na biegu jałowym, bo może DV działa tylko jak się faktycznie jedzie czy coś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...