czako Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 szukałem ale nic nie znalazłem czy ktos z was próbował dostac sie do zapalniczki a konkretnie wyciagnac gniazdo zapalniczki która znajduje sie w tunelu srodkowym czy macie jakies skróty czy zostaje tylko rozkrecenie całego tunelu srodkowego tylnego pozdrawiam
biedruch Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 bezproblemowo poprostu.. pociagnij zdecydowanie ale z głową, nie musisz nic rozkrecać, oczywiście samo gniazdko jest na kablu.. acha - wyjmujesz element razem z popielniczką - ten segmencik
szogun0 Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 bezproblemowo poprostu.. pociagnij zdecydowanie ale z głową, nie musisz nic rozkrecać, oczywiście samo gniazdko jest na kablu.. acha - wyjmujesz element razem z popielniczką - ten segmencik Trzeba co nieco w głębi podważyć śrubokrętem, bo się mogą zatrzaski połamać.
czako Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Opublikowano 5 Marca 2007 spoko ale u mnie jest tylko zapalniczka w tym miejscu naciskasz element i otwiera sie zapalniczka a popielniczke mam na samym dole przed lewarkiem zmaiany biegów i chodzi o to jak wyciagnac ten element który otwiera sie z zapalniczka
biedruch Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 przyznam że nie za bardzo sobie to wyobrazam.. ja mam zapalniczkę po prawej po lewej popielniczkę wysuwaną, wszystko w koluminie, pod panelem klimatronica.. jak pisze szogun0 lepiej byc czujnym, śrubokręt może sie przydać choć mi wyszło bez
Gość spedyt Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 Wrzucił byś zdjęcie może ktoś ma takie rozwiązanie jak ty i wtedy można pomóc
czako Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Opublikowano 6 Marca 2007 na zdjeciu zamieszczam problematyczna zapalniczke
krzyniek Opublikowano 6 Marca 2007 Opublikowano 6 Marca 2007 no on ma już zapalniczkę po liftingu, nie w panelu centralnym, zresztą widac na zdjęciu, też tak mam ale jeszcze tego nie rozbierałem, nie wiem może to Ci w czymś pomoże, od strony dźwigni zmiany biegów http://img401.imageshack.us/my.php?image=20070305181132in9.png albo demontaż całego tunelu http://upload6.postimage.org/469007/photo_hosting.html http://upload6.postimage.org/469020/photo_hosting.html http://upload6.postimage.org/469031/photo_hosting.html
czako Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Opublikowano 7 Marca 2007 dzieki bardzo moze sie uda bez rozbiórki tunelu jak cos wymysle to dam znac
Squdow Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 I co udał sie bez bebeszenia tunelu ? ;(
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 Squdow potrzebujesz zdemontowac zapalniczkę, wrodzona ciekawosc? czy kolejny archeolog :>
Squdow Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 heh wlasnie spedzilem przy zapaliczce 45 minut i udało sie tylko hmmm musze wyrobic sobie nową karte BP bo ta rozciolem na pol ale naprawilem bez rozbierania tunelu
czako Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Opublikowano 6 Lutego 2008 Squdow kochany jak ty to zrobiles napisz co i jak
Squdow Opublikowano 6 Lutego 2008 Opublikowano 6 Lutego 2008 hehe jutro "zepsuje" jeszcze raz i zrobię opis z fotkami #### w tym miejscu jutro znajdzie się opis ####
kry2503 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 squdow, no co z tym opisem, bo ja mam ten sam problem, nie mam prądu w zapalniczce, jak możesz to powiedz jak zdemontowałeś to gniazdo, pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się