czako 0 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 szukałem ale nic nie znalazłem czy ktos z was próbował dostac sie do zapalniczki a konkretnie wyciagnac gniazdo zapalniczki która znajduje sie w tunelu srodkowym czy macie jakies skróty czy zostaje tylko rozkrecenie całego tunelu srodkowego tylnego pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
biedruch 1 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 bezproblemowo poprostu.. pociagnij zdecydowanie ale z głową, nie musisz nic rozkrecać, oczywiście samo gniazdko jest na kablu.. acha - wyjmujesz element razem z popielniczką - ten segmencik Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 bezproblemowo poprostu.. pociagnij zdecydowanie ale z głową, nie musisz nic rozkrecać, oczywiście samo gniazdko jest na kablu.. acha - wyjmujesz element razem z popielniczką - ten segmencik Trzeba co nieco w głębi podważyć śrubokrętem, bo się mogą zatrzaski połamać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czako 0 Posted March 5, 2007 Author Share Posted March 5, 2007 spoko ale u mnie jest tylko zapalniczka w tym miejscu naciskasz element i otwiera sie zapalniczka a popielniczke mam na samym dole przed lewarkiem zmaiany biegów i chodzi o to jak wyciagnac ten element który otwiera sie z zapalniczka Link to comment Share on other sites More sharing options...
biedruch 1 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 przyznam że nie za bardzo sobie to wyobrazam.. ja mam zapalniczkę po prawej po lewej popielniczkę wysuwaną, wszystko w koluminie, pod panelem klimatronica.. jak pisze szogun0 lepiej byc czujnym, śrubokręt może sie przydać choć mi wyszło bez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Wrzucił byś zdjęcie może ktoś ma takie rozwiązanie jak ty i wtedy można pomóc Link to comment Share on other sites More sharing options...
czako 0 Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 na zdjeciu zamieszczam problematyczna zapalniczke Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzyniek 3 Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 no on ma już zapalniczkę po liftingu, nie w panelu centralnym, zresztą widac na zdjęciu, też tak mam ale jeszcze tego nie rozbierałem, nie wiem może to Ci w czymś pomoże, od strony dźwigni zmiany biegów http://img401.imageshack.us/my.php?image=20070305181132in9.png albo demontaż całego tunelu http://upload6.postimage.org/469007/photo_hosting.html http://upload6.postimage.org/469020/photo_hosting.html http://upload6.postimage.org/469031/photo_hosting.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
czako 0 Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 dzieki bardzo moze sie uda bez rozbiórki tunelu jak cos wymysle to dam znac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squdow 0 Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 I co udał sie bez bebeszenia tunelu ? ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musashi 11 Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Squdow potrzebujesz zdemontowac zapalniczkę, wrodzona ciekawosc? czy kolejny archeolog :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squdow 0 Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 heh wlasnie spedzilem przy zapaliczce 45 minut i udało sie tylko hmmm musze wyrobic sobie nową karte BP bo ta rozciolem na pol ale naprawilem bez rozbierania tunelu Link to comment Share on other sites More sharing options...
czako 0 Posted February 6, 2008 Author Share Posted February 6, 2008 Squdow kochany jak ty to zrobiles napisz co i jak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squdow 0 Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 hehe jutro "zepsuje" jeszcze raz i zrobię opis z fotkami #### w tym miejscu jutro znajdzie się opis #### Link to comment Share on other sites More sharing options...
kry2503 0 Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 squdow, no co z tym opisem, bo ja mam ten sam problem, nie mam prądu w zapalniczce, jak możesz to powiedz jak zdemontowałeś to gniazdo, pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now