Kac_K 0 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Witam Panowie, Posiadam Audi a4 b6 avant 1.9 tdi AVF rocznik 2004. Auto kupiłem jakieś 2 miesiące temu i od jakiś 3 tygodni mam mały problem z hamulcami. Klocki, tarcze i płyn były wymieniane przez poprzedniego właściciela miesiąc przez sprzedażą. Problem zaczął się od tego, że podczas jazdy po autostradzie po dłuższej chwili bez hamowania przy próbie naciśnięcia hamulca był on twardy, po odpuszczeniu nogi i ponownym naciśnięciu było już normalnie. Nie zdarzało się to zawsze, raz na jakiś czas. Tak samo było przy nagłym naciśnięciu hamulca po odpuszczeniu gazu. Zauważyłem też, że czasami słychać syczenie pod maską koło pompy i serwa. Robiłem mały test sprawdzający podzespoły, na zgaszonym silniku, podpompowałem pedał hamulca, jest twardy, cisnę go, odpalam silnik i pedał mięknie i opada. Tylko że kiedy go dalej cisnę w przeciągu 10sek pedał hamulca schodzi prawie całkowicie do dołu (nie wiem czy to norma w dieslach czy jednak coś jest nie tak) Jeżeli ktoś miał podobny problem bądź wie co może być przyczyną moich problemów proszę o informację. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki19862121 47 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Kruciec pompy vacum podciśnienia wywalony na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki19862121 47 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Sprawdź przy vacum. Sztywny przewód idzie przez gródź do serwa. Zobacz czy krociec przy pompie nie lata jak żyd po sklepie. Jeśli pompa jest ok sprawdź przewody podciśnienia przy serwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kac_K 0 Opublikowano 5 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Ok wielkie dzięki, sprawdzę i dam znać czy pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kac_K 0 Opublikowano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Dzięki Panowie, problem rozwiązany. Za moje objawy odpowiedzialny był przewód podciśnienia idący od zaworka zwrotnego. Został wymieniony na nowy i jest git. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się