lukaszmiszcz Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Witam, drodzy użytkownicy... gdzie mogę dostać rurę dolotu powietrza (nie jestem pewny czy to właściwa nazwa)? Numer części to 06b129627t. Obejrzałem cały internet - nie ma nigdzie... czy istnieje coś czym mogę ją zastąpić? Być może odpowiedź jest jasna ale tak jak w temacie - jestem laikiem w tego typu sprawach. Dodam że potrzebuję ją wymienić ponieważ pojawiła się nieszczelność przy łączeniu z czwórnikiem odmy
radekjez Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Na forum musi ktos miec czesci wejdz odpowiedni dzialWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Mrozu612 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Chyba klasyka w tym silniku. Też szukałem i ostatecznie tylko w ASO zdobyłem
lukaszmiszcz Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2017 W dniu 9.11.2017 o 19:50, Mrozu612 napisał: Chyba klasyka w tym silniku. Też szukałem i ostatecznie tylko w ASO zdobyłem Ja kupiłem od passata, używkę - pasowała idealnie
PistoN116 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Ja właśnie też planuję zakup rury bo standardowo pękła na łączeniu... Jakiś czas temu kupiłem używkę z allegro i wyglądała dobrze ale podczas zakładania pękła w t samym miejscu... Dałem za nią 150zł. Dzwoniłem do ASO i nówka u nich kosztuje 249zł więc trzeba brać. Na allegro używki sprzedają teraz po 349zł... Nie wiem skąd takie rozbieżności Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka