Guest Murzyn Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Brynia VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 614 517 A Component and/or Version: ABS/ESP allrad 1726 Software Coding: 04475 Work Shop Code: WSC 06435 2 Faults Found: 00273 - ABS Inlet Valve: Right Rear (N133) 35-10 - - - Intermittent 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 953 549 L Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0308 Software Coding: 02012 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 49-10 - No Communications - Intermittent tak to jest szalec po sniegowych placach MAX VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4D0 907 551 Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09 Software Coding: 04201 Work Shop Code: WSC 06335 7 Faults Found: 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent 01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83) 26-10 - Output Open - Intermittent 01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84) 26-10 - Output Open - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent grzesioo 5 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent schiller 7 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 29-10 - Short to Ground - Intermittent nie zapislem kto 5 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaziu_Wichura Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Murzyn misiu malinowy, rozwiązaliście jakoś te problemy? :biggrin: Błędy błędami ale co dalej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 zalezy co u kogo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaziu_Wichura Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 zalezy co u kogo... no w zasadzie ciekawi mnie rozwiązanie wszystkich problemów ale najbardziej Shillera bo ma taki sam silnik. Co tam zdziałaliście? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 chyba byly 3 silniki 1.8 Nie powniem Ci teraz, bo nie pamietam dokladnie, ale niektore bledy wystarczylo wykasowac i pozniej sie nie pojawialy... (sprawdz kody bledow i od czego mogly byc) inne powstawaly od instalacji gazowej i na tym sie kompletnie nie znam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaziu_Wichura Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 acha kumam. Myślałem, że było jakieś ostre grzebanie. Dzięki za info. PS Kody sprawdziłem na wstępie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 glownie chodzilo o wykasowanie i sprawdzenie czy sie pojawia ponownie po przejechaniu kilku km. u bryni sprawa byla prosta (mam nadzieje ze wyleczona i juz nie bedzie problemow z esp) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sprinter 1 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Bo jak się grzebie pod maską i nie chce mieć błędów, to trzeba aku odpinać, a jak nie to potem kasuje się takie stosy dupereli Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAx 0 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 MAX VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4D0 907 551 Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09 Software Coding: 04201 Work Shop Code: WSC 06335 7 Faults Found: 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent 01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83) 26-10 - Output Open - Intermittent 01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84) 26-10 - Output Open - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent moje co prawda pozniej nie wystapily ale czy kotrs mogl by przelozy z ichniego na nasz co to tam sie ukazlo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 grzesioo 5 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent A kto zaglądnie do immo celem skasowania 1176 albo 1177 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 immo o dziwo bylo czyste :confused: sprawdzalem, immo, poduszki,ABS, centralny (bledy centralnego wywalalo chyba w kazdej, ale tym sie niema co przejmowac)... (gdzie sie dalo, bo nie u kazdego - ogolnie te pozycje z ktorymi vag sie laczy) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaziu_Wichura Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 MAx, 01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30 01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31 01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32 01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33 01253 P0205 Cylinder 5 – usterka wtrysku – N83 01254 P0206 Cylinder 6 – usterka wtrysku – N84 [ Dodano: 06-03-2007, 14:40 ] ale to chyba nie u mnie, bo takowej nie mam. a jak to jest z moimi bledami wtryskow? powinienem sie martwic? jeśli nie pojawiły się ponownie to nie ma czym się przejmować. Może to jakieś starocie wynikające z chwilowego niedomagania Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamq 3 Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 jeśli nie pojawiły się ponownie to nie ma czym się przejmować. Może to jakieś starocie wynikające z chwilowego niedomagania Takie błędy mogły wyskoczyć np. gdy instalowali LPG. Mogli na początku źle podpiąć się pod wtryski i odpalili i wariował. Potem podpięli normalnie i ok. Po prostu nie skasowali błędów... Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamq 3 Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 ale ja juz mowilem ze nie mam LPG Ale mnie nie chodziło o Ciebie kolego. U ciebie, jeżeli się błędy nie powtarzają, to jest ok. Mnie chodziło o MAxa :biggrin: Źle zacytowałem... 01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N3001250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31 01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32 01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33 01253 P0205 Cylinder 5 – usterka wtrysku – N83 01254 P0206 Cylinder 6 – usterka wtrysku – N84 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAx 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 MAX VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4D0 907 551 Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09 Software Coding: 04201 Work Shop Code: WSC 06335 7 Faults Found: 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent 01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83) 26-10 - Output Open - Intermittent 01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84) 26-10 - Output Open - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent a co oznaczaj tye cyfy po "N" i czy ja dobrze rozumiem ze jakies ustawieni przepustnicy jest nie halo-gazownik mowil ze mam brudna, czy to ma cos wspolnego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sprinter 1 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 N3x to numery wtrysków, przepustnicę możesz mieć brudną, bo masz błąd jej pozycjonowania. Bieraj pendzelek, benzykę i jazda :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAx 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 dzieki za wyjasnienia.zbieram sie juz od miesiac za to tylko nie zabardzo wiem jak si emam do niej dokopac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now