Jump to content
IGNORED

Diagnostyka wisla - bledy


Guest Murzyn
 Share

Recommended Posts

Guest Murzyn

Brynia

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 614 517 A

Component and/or Version: ABS/ESP allrad 1726

Software Coding: 04475

Work Shop Code: WSC 06435

2 Faults Found:

00273 - ABS Inlet Valve: Right Rear (N133)

35-10 - - - Intermittent

00526 - Brake Light Switch-F

36-10 - Open Circuit - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 953 549 L

Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0308

Software Coding: 02012

Work Shop Code: WSC 63351

1 Fault Found:

00474 - Control Module for Immobilizer

49-10 - No Communications - Intermittent

tak to jest szalec po sniegowych placach ;)

MAX

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 907 551

Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09

Software Coding: 04201

Work Shop Code: WSC 06335

7 Faults Found:

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

26-10 - Output Open - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

26-10 - Output Open - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

26-10 - Output Open - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

26-10 - Output Open - Intermittent

01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)

26-10 - Output Open - Intermittent

01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)

26-10 - Output Open - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

grzesioo

5 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded

P1326 - 35-10 - - - Intermittent

17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded

P1327 - 35-10 - - - Intermittent

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

schiller

7 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

nie zapislem kto :(

5 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded

P1326 - 35-10 - - - Intermittent

17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded

P1327 - 35-10 - - - Intermittent

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura

Murzyn misiu malinowy, rozwiązaliście jakoś te problemy?

:biggrin: Błędy błędami ale co dalej?

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura
zalezy co u kogo...

no w zasadzie ciekawi mnie rozwiązanie wszystkich problemów ale najbardziej Shillera bo ma taki sam silnik. Co tam zdziałaliście?

Link to comment
Share on other sites

Guest Murzyn

chyba byly 3 silniki 1.8 :)

Nie powniem Ci teraz, bo nie pamietam dokladnie, ale niektore bledy wystarczylo wykasowac i pozniej sie nie pojawialy... (sprawdz kody bledow i od czego mogly byc)

inne powstawaly od instalacji gazowej i na tym sie kompletnie nie znam.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura

acha kumam. Myślałem, że było jakieś ostre grzebanie.

Dzięki za info.

PS

Kody sprawdziłem na wstępie

Link to comment
Share on other sites

Guest Murzyn

glownie chodzilo o wykasowanie i sprawdzenie czy sie pojawia ponownie po przejechaniu kilku km.

u bryni sprawa byla prosta (mam nadzieje ze wyleczona i juz nie bedzie problemow z esp)

Link to comment
Share on other sites

Bo jak się grzebie pod maską i nie chce mieć błędów, to trzeba aku odpinać, a jak nie to potem kasuje się takie stosy dupereli :wink:

Link to comment
Share on other sites

MAX

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 907 551

Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09

Software Coding: 04201

Work Shop Code: WSC 06335

7 Faults Found:

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

26-10 - Output Open - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

26-10 - Output Open - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

26-10 - Output Open - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

26-10 - Output Open - Intermittent

01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)

26-10 - Output Open - Intermittent

01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)

26-10 - Output Open - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

moje co prawda pozniej nie wystapily ale czy kotrs mogl by przelozy z ichniego na nasz co to tam sie ukazlo?

Link to comment
Share on other sites

grzesioo

5 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

A kto zaglądnie do immo celem skasowania 1176 albo 1177 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Murzyn

immo o dziwo bylo czyste :confused:

sprawdzalem, immo, poduszki,ABS, centralny (bledy centralnego wywalalo chyba w kazdej, ale tym sie niema co przejmowac)... (gdzie sie dalo, bo nie u kazdego - ogolnie te pozycje z ktorymi vag sie laczy)

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura

MAx,

01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30

01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31

01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32

01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33

01253 P0205 Cylinder 5 – usterka wtrysku – N83

01254 P0206 Cylinder 6 – usterka wtrysku – N84

[ Dodano: 06-03-2007, 14:40 ]

ale to chyba nie u mnie, bo takowej nie mam. a jak to jest z moimi bledami wtryskow? powinienem sie martwic?

jeśli nie pojawiły się ponownie to nie ma czym się przejmować. Może to jakieś starocie wynikające z chwilowego niedomagania

Link to comment
Share on other sites

jeśli nie pojawiły się ponownie to nie ma czym się przejmować. Może to jakieś starocie wynikające z chwilowego niedomagania

Takie błędy mogły wyskoczyć np. gdy instalowali LPG. Mogli na początku źle podpiąć się pod wtryski i odpalili i wariował. Potem podpięli normalnie i ok. Po prostu nie skasowali błędów...

Link to comment
Share on other sites

ale ja juz mowilem ze nie mam LPG

Ale mnie nie chodziło o Ciebie kolego. U ciebie, jeżeli się błędy nie powtarzają, to jest ok. Mnie chodziło o MAxa :biggrin: Źle zacytowałem...

01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30

01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31

01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32

01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33

01253 P0205 Cylinder 5 – usterka wtrysku – N83

01254 P0206 Cylinder 6 – usterka wtrysku – N84

Link to comment
Share on other sites

MAX

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 907 551

Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09

Software Coding: 04201

Work Shop Code: WSC 06335

7 Faults Found:

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

26-10 - Output Open - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

26-10 - Output Open - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

26-10 - Output Open - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

26-10 - Output Open - Intermittent

01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)

26-10 - Output Open - Intermittent

01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)

26-10 - Output Open - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

a co oznaczaj tye cyfy po "N"

i czy ja dobrze rozumiem ze jakies ustawieni przepustnicy jest nie halo-gazownik mowil ze mam brudna, czy to ma cos wspolnego

Link to comment
Share on other sites

N3x to numery wtrysków, przepustnicę możesz mieć brudną, bo masz błąd jej pozycjonowania. Bieraj pendzelek, benzykę i jazda :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...