Qantum Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Mam pewien problem a jako, że nie znalazłem rozwiązania to napiszę. Kupiłem B6 które oryginalnie według VIN powinno mieć xenon. Niestety albo przez to, że była dostała przodem (czego nie widać) albo z powodu cen żarników ktoś wymienił na zwykłe. Z tym też się nie postarał i zamiast dostawić silniki do poziomowania i poskładać to jak powinno być wypieli tylko bezpiecznik i tak zostawili. Ja postanowiłem to poskładać i trafiłem na taki problem. Dokupiłem silniki, założyłem, wpiąłem wtyczki i dostaje stały błąd "Przerwa/ zwarcie do potencjału plus". Zaglądałem do wiązki przy lampach i jest wszystko ok. Moje pytania więc są takie: Czy moduły poziomowania różnią się xenon/zwykła lampa i same silniki mogą zwierać? Jeżeli nie gdzie mogę szukać problemu? W czujnikach czy gdzieś dostała wiązka? Ktoś się spotkał z czymś takim?
zbychzz Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 a czujniki położenia (te pod spodem przy wahaczach) są zainstalowane i nie ma przetertych przewodów przy nich ?
chudy92 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 j/w sprawdź czujniki w wahaczach i ich wiązki
Qantum Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 Sytuacja wygląda następująco. Dorwałem się do czujnika przód, wypiąłem wtyczkę i błędy pozycjonowania L/P zmieniły się na nieciągłe i pojawił się stały błąd "światła nie są wyregulowane" (wcześniej się nie pojawiał). Po wyczyszczeniu wtyczki i wpięciu wszystko jest po staremu. Dobrze przypuszczam, że problemem będzie właśnie ten czujnik?
AdiAdecky Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 U mnie jeszcze ciekawiej na bixenonach- na stacji próbowali wyregulować i dali regulację na max w dół a i tak świecą za wysoko... Teraz pytanie czy walnięty czujnik czy może coś nie tak z silniczkami itp?
GreGoriO Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Żeby wyregulować światła w ksenonie, silniczek MUSI być przygotowany pod tę procedurę. A to można wykonać tylko komputerem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
AdiAdecky Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 to akurat zrobione było, adaptacja itd, regulacja sprawna a i tak biją za wysoko
lukaszooo Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 W b6/7 nie potrzeba vaga do ustawienia. Na stacji ściągnęli ci lampy na maxa w dół i silniczki dobijają do ogranicznika, jeśli tak zostawisz to za miesiąc będziesz miał uwalone silniczki a dokładnie listwe lub tryb.
ddrozdz Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 A jaki rodzaj poziomowania jest w a4 b6, lempy pojedynczy ksenon rok 2002. Czy mają działać dynamicznie w czasie jazdy, czy tylko poziomują jak obciążymy auto? Świeżo kupiłem auto i nie wiem jak samemu sprawdzić czy działa poziomowanie.
Fido Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 (edytowane) Lukaszooo dał odpowiedź ale ciężko stwierdzić na co konkretnie. W B6 jest poziomowanie dynamiczne,w zależności od obciążenia tylnej osi. By sprawdzić samopoziom wystarczy odpalić auto i szybko włączyć światła. Zauważymy wtedy że światło powędruje w dół a potem w górę.. Jeśli się tak nie dzieje to VAG i szukanie błędu. Edytowane 18 Listopada 2017 przez Fido 1
ddrozdz Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Błędów zero. Pozoomowanie działa. Po starcie jada gora dol. Kolega do bagażnika i widać jak utrzymuje poziom. Zostaje problem z niedziałającymi spryskiwaczami lamp. W wolnej chwili zrzuce nadkole i sprawdzę pompke i przewody. Dziękuję za cenne informacje
lukaszooo Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Na 90% pompka w środku zaśniedziała. Uważaj jak będziesz wypinał przewód płynu z pompki bo to wszystko jest twarde i łatwo ułamać króciec 1
hugo911 Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 W dniu 19.11.2017 o 19:40, ddrozdz napisał: W wolnej chwili zrzuce nadkole i sprawdzę pompke i przewody. Wyciągnij lampę lewą i tam będziesz miał dostęp do pompki. Trochę ciasno ale da się zrobić jak tak swoją pompkę wymieniałem.
ddrozdz Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Problemem był brak pompki. Szybki montaż i Xenon sprawny w 100%. Podmawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się