Jump to content
IGNORED

Problem z samopoziomowaniem lamp


Recommended Posts

Posted

Mam pewien problem a jako, że nie znalazłem rozwiązania to napiszę. Kupiłem B6 które oryginalnie według VIN powinno mieć xenon. Niestety albo przez to, że była dostała przodem (czego nie widać) albo z powodu cen żarników ktoś wymienił na zwykłe. Z tym też się nie postarał i zamiast dostawić silniki do poziomowania i poskładać to jak powinno być wypieli tylko bezpiecznik i tak zostawili. Ja postanowiłem to poskładać i trafiłem na taki problem. Dokupiłem silniki, założyłem, wpiąłem wtyczki i dostaje stały błąd "Przerwa/ zwarcie do potencjału plus". Zaglądałem do wiązki przy lampach i jest wszystko ok.

Moje pytania więc są takie:

Czy moduły poziomowania różnią się xenon/zwykła lampa i same silniki mogą zwierać?

Jeżeli nie gdzie mogę szukać problemu? W czujnikach czy gdzieś dostała wiązka?

Ktoś się spotkał z czymś takim?

Posted

a czujniki położenia (te pod spodem przy wahaczach) są zainstalowane i nie ma przetertych przewodów przy nich ?

Posted

j/w sprawdź czujniki w wahaczach i ich wiązki

Posted

Sytuacja wygląda następująco. Dorwałem się do czujnika przód, wypiąłem wtyczkę i błędy pozycjonowania L/P zmieniły się na nieciągłe i pojawił się stały błąd "światła nie są wyregulowane" (wcześniej się nie pojawiał). Po wyczyszczeniu wtyczki i wpięciu wszystko jest po staremu. Dobrze przypuszczam, że problemem będzie właśnie ten czujnik? 

 

  • 4 weeks later...
Posted

U mnie jeszcze ciekawiej na bixenonach- na stacji próbowali wyregulować i dali regulację na max w dół a i tak świecą za wysoko... Teraz  pytanie czy walnięty czujnik czy może coś nie tak z silniczkami itp?

Posted

Żeby wyregulować światła w ksenonie, silniczek MUSI być przygotowany pod tę procedurę.
A to można wykonać tylko komputerem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

to akurat zrobione było, adaptacja itd, regulacja sprawna a i tak biją za wysoko

 

Posted

W b6/7 nie potrzeba vaga do ustawienia. Na stacji ściągnęli ci lampy na maxa w dół i silniczki dobijają do ogranicznika, jeśli tak zostawisz to za miesiąc będziesz miał uwalone silniczki a dokładnie listwe lub tryb.

Posted

A jaki rodzaj poziomowania jest w a4 b6, lempy pojedynczy ksenon rok 2002. Czy mają działać dynamicznie w czasie jazdy, czy tylko poziomują jak obciążymy auto? Świeżo kupiłem auto i nie wiem jak samemu sprawdzić czy działa poziomowanie. 

Posted

Tylko po odpaleniu. 

Posted (edited)

Lukaszooo dał odpowiedź ale ciężko stwierdzić na co konkretnie.

W B6 jest poziomowanie dynamiczne,w zależności od obciążenia tylnej osi.

By sprawdzić samopoziom wystarczy odpalić auto i szybko włączyć światła.

Zauważymy wtedy że światło powędruje w dół a potem w górę..

Jeśli się tak nie dzieje to VAG i szukanie błędu.

Edited by Fido
  • Upvote 1
Posted

Błędów zero. Pozoomowanie działa.  Po starcie jada gora dol. Kolega do bagażnika i widać jak utrzymuje poziom. Zostaje problem z niedziałającymi spryskiwaczami lamp. W wolnej chwili zrzuce nadkole i sprawdzę pompke i przewody. Dziękuję za cenne informacje 

Posted

Na 90% pompka w środku zaśniedziała. Uważaj jak będziesz wypinał przewód płynu z pompki bo to wszystko jest twarde i łatwo ułamać króciec

  • Upvote 1
Posted
W dniu 19.11.2017 o 19:40, ddrozdz napisał:

W wolnej chwili zrzuce nadkole i sprawdzę pompke i przewody.

Wyciągnij lampę lewą i tam będziesz miał dostęp do pompki. Trochę ciasno ale da się zrobić jak tak swoją pompkę wymieniałem.

Posted

Problemem był brak pompki. Szybki montaż i Xenon sprawny w 100%. Podmawiam 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...