audia4b5UD Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Witam. Powiedzcie mi czym różnią się pompki o numerze 8d0862257 i te z tym numerem ale literką na końcu, i dlaczego ta bez litery jest najdroższa?
JawoR36 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Za mało w życiu widziałeś. Pompka bez literki to koszt 200zł, pompka z B to 250-300zł, a z C 300-400zł, więc nie narzekaj. Różnią się sterownikiem i nie da się ich stosować zamiennie.
audia4b5UD Opublikowano 18 Października 2017 Autor Opublikowano 18 Października 2017 Nie narzekam tylko pytam A jeszcze jedna rzecz czy pompka o nr 8d0862257 będzie pasować do przedlifta, w którym pompka była o nr 8L0862257
misiek713 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Witam. Mam pytanie poszukuję właśnie pompki o numerze 8d0862257 czy może wiecie gdzie ją zdobyć?
JawoR36 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 http://allegro.pl/pompka-centralnego-zamka-8d0862257-audi-a4-b5-i7009814358.html 30 sek szukania
juniorex321 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Cześć, nie chcę zakładać niepotrzebne kolejnych tematów, więc podepnę się pod ten. Mam problem z moją A4 1,9 TDI 1995r. Wczoraj auto przestało reagować na pilot centralnego zamku. Sam sterownik mam nieoryginalny, przełożony kilka lat temu. Po którejś probie, zacząłem testować zamykanie drzwi z kluczyka i zauważyłem, że zamknięcie prawych przednich drzwi powoduje zamknięcie całego auta. Słychać również wtedy pompkę centralnego. Poszperałem na forach i znalazłem informację, że być może rozleciał się ten grafitowy wirnik w silniczku pompki. Dzisiaj dopadłem się do pompki. Przy testowaniu samej pompki, czuć było, że pompka produkuje ciśnienie, ale słabe. Rozkręciłem ją i ku mojemu zdziwieniu, grafitowy silnik był cały. Skręciłem ją spowrotem z nadzieją, że może cudownie ozdrowieje, jednak okazało się jeszcze gorzej. Po skręceniu, podpięciu wszystkiego, centralny przestał całkowicie działać. Rozkręciłem ponownie i silniczek był dość gorący. W tej sytuacji narodziło się kilka pytań - proszę się nie śmiać, bo w kwestii elektryki moja wiedza kończy się na wymianie żarówek 1. Zakładam, że zjarał się silnik i w tej sytuacji pozostanie mi zapewne wymiana pompki na nową? 2. Czy w sytuacji wymiany pompki wystarczy ją tylko przełożyć czy trzeba jeszcze np. przeprogramowywać sterownik itp? Dołączam kilka zdjęć. Mam pompkę 4 AO 862 257A
audia4b5UD Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 W dniu 20.10.2017 o 22:46, misiek713 napisał: Witam. Mam pytanie poszukuję właśnie pompki o numerze 8d0862257 czy może wiecie gdzie ją zdobyć? Ja akurat wlasnie mam na sprzedaz bez literki, napisalem na priv.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się