Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zapieczone jarzma


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. jak odkręcić zapieczone jarzma z tyłu żeby nie urwać śruby ?

Opublikowano

Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane...:facepalm:

Opublikowano
5 godzin temu, mix99 napisał:

Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane...:facepalm:

A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa  ?

Opublikowano
A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa  ?
No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty, pasuje je odkręcić :D
Opublikowano
18 godzin temu, mix99 napisał:

No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty

raczej jarzmo do zwrotnicy 

Opublikowano
14 minut temu, Dev napisał:

raczej jarzmo do zwrotnicy 

No dokładnie.

Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych :facepalm:

Opublikowano
41 minut temu, mix99 napisał:

No dokładnie.

Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych :facepalm:

W ETCE jest info

Opublikowano
3 minuty temu, Dev napisał:

W ETCE jest info

widocznie ślepy jestem, numer części itp jest, ale wymiarów nie widzę :facepalm:

Opublikowano

Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak.  W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby.

Opublikowano
13 minut temu, audicoman napisał:

Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak.  W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby.

wystarczy zwykłą szlifierka

Opublikowano

Podałem metody mniej drastyczne :decayed: Ewentualnie można coś można przyspawać do łebka śruby i też pójdzie.

Opublikowano

wiertarką rozwierć śrubę i po sprawie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...