ziomek435 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Witam. jak odkręcić zapieczone jarzma z tyłu żeby nie urwać śruby ?
mix99 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane...
Dev Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 5 godzin temu, mix99 napisał: Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane... A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa ?
mix99 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa ? No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty, pasuje je odkręcić
Dev Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 18 godzin temu, mix99 napisał: No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty raczej jarzmo do zwrotnicy
mix99 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 14 minut temu, Dev napisał: raczej jarzmo do zwrotnicy No dokładnie. Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych
Dev Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 41 minut temu, mix99 napisał: No dokładnie. Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych W ETCE jest info
mix99 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 3 minuty temu, Dev napisał: W ETCE jest info widocznie ślepy jestem, numer części itp jest, ale wymiarów nie widzę
audicoman Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak. W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby.
Dev Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 13 minut temu, audicoman napisał: Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak. W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby. wystarczy zwykłą szlifierka
audicoman Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Podałem metody mniej drastyczne Ewentualnie można coś można przyspawać do łebka śruby i też pójdzie.
Brdm Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 wiertarką rozwierć śrubę i po sprawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się