Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T ANB] falują obroty, szarpie przeładowuje + logi


gawri456

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Mam problem z 1.8t ANB. Auto jest po programie robionym w Niemczech przez poprzedniego właściciela w firmie SKN Tuning. Ciśnienie doładowania zadane ma 1 bar. No i problem jest następujący:
Samochód przy przyśpieszaniu szarpał. Komputer pokazywał wypadanie zapłonów na cylindrze 2 i 4 + błędy od drugiej sondy (tej za katem, podobno nie ma to na nic wpływu) dodatkowo falują wolne obroty. Kupiłem więc komplet świec denso k20tt. Kupiłem też inne cewki i dalej wypadanie zapłonu na cylindrze  2 i 4. Zamieniłem więc cewki miejscami, żeby sprawdzić czy wypadanie zapłonów przejdzie na inny cylinder. I po tej operacji samochód raz jedzie jakby nie miał turba a raz przeładowuje tak, że nowe sprzęgło się ślizga. Zmieniałem DV i N75. Dalej bez zmian.  Jutro zrobię i wrzucę logi. jakies sugestie co może być na rzeczy?

EDIT: wrzucam logi.
grupa 115+118. O ile dobrze rozumiem przy 3200 dostaje przeładowania do 1.5 bara i potem już leci na doladowaniu 0.2. podmieniałem n75, dv i nic. jakie sugestie? jakie logi jeszcze zrobic?

LOGI115118.png

Edytowane przez gawri456
Logi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź we wtyczce od n75 czy nie jest przerwany przewód. Świecę proponuję NGK PFR6Q, cewki do sprawdzenia oraz moduł zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł musisz raczej podmienić na inny sprawny.  Cewki znalazłbym bym gdzieś od ANB ja zmieniałem u siebie profilaktycznie na 4 nowe BERU. Przepływka wygląda na sprawną. O sondzie się nie wypowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75, co do szarpania to wsadz świece dedykowane ngk, denso nie sprawdzają się w 1.8t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem cewki zapłonowe przestał wypadać zapłon. a z przeładowaniem poradziłem sobie tak, że podłączyłem zawór dv bezpośrednio pod kolektor, omijając zawór n249. :) wiec temat chyba zakonczony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest po programie, wygląda ok oprócz tego że jest jakiś problem ze stabilnym doładowaniem, turbo przeładowuje i faluje doładowaniem pewnie to czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Auto jest po programie, wygląda ok oprócz tego że jest jakiś problem ze stabilnym doładowaniem, turbo przeładowuje i faluje doładowaniem pewnie to czuć.

jakies sugestie czemu tak faluje? dv i n75 nowe. jedynie klapka od wg sobie troche brzęczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log z odpieta wtyczką wygląda prawidłowo, czyli gruszka turbiny działa poprawnie i węzyki od n75 sa pewnie ok. Jesli n75 było podmieniane i jest tak samo wychodzi na to że trzeba by poprawić program, żeby to prawidłowo działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orientujesz sie moze jaki to koszt +/-?

15 minut temu, Łukasz13 napisał:

Log z odpieta wtyczką wygląda prawidłowo, czyli gruszka turbiny działa poprawnie i węzyki od n75 sa pewnie ok. Jesli n75 było podmieniane i jest tak samo wychodzi na to że trzeba by poprawić program, żeby to prawidłowo działało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do użytkownika Galetto, opiszesz problem poprawi co trzeba a soft wgrasz sobie sam, cenowo będziesz usatysfakcjonowany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych. Winny był soft, po wgraniu serii wszystko jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...