Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z podciśnieniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam, 

Przeszukałem sporo wątków, obejrzałem dużo zdjęć, jednak nie znalazłem rozwiązania mojego problemu.

Moje ABC przerywa przy przyśpieszaniu. Na początku winiłem klekoczący, kończący się popychacz, ale dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu i jak popychacze już nie klepią to problem przerywania występuje nadal.

Podejrzewam, że powodem jest podciśnienie,

a dokładnie wężyk, który urwał mi poprzedni magik naprawiający samochód. Po tym jak zobaczyłem, że ciągnie powietrze zaślepiłem go, ponieważ nie mogłem znaleźć nigdzie informacji gdzie go wpiąć. Wężyk wpięty był do jednego z króćców przepustnicy, widać go na zdjęciach.

Dodatkowo drugi wężyk wychodzący z przepustnicy idzie tylko i wyłącznie do reduktora gazu i czujnika podciśnienia gazu. Wydaje mi się, że powinien mieć jakieś szersze zastosowanie.

Będę wdzięczny za pomoc i informację w kilku zdaniach jak obieg podciśnienia powinien wyglądać.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/4fa27dedc8c010f6

https://www.fotosik.pl/zdjecie/4ea3b92d2fc4f7cf

https://www.fotosik.pl/zdjecie/4d9c275a62494647

https://www.fotosik.pl/zdjecie/2841080dffa30f5a

Opublikowano

tak ma być że 1 przewód wychodzi z przepustnicy do czujnika ciśnienia lpg.do przepustnicy wchodzi jeszcze plastikowa rurka od map sensora oraz krótka rurka do dolotu powietrza.do tej czarnej puszki wchodzącej do przepustnicy.na zdjęciach niewiele widać

Opublikowano

Dzięki. Ciężko tam zrobić dobre zdjęcie. Przyglądnąłem się dokładnie jak to wygląda i spróbuję opisać:

Patrząc na silnik:
- z lewej strony kolektora wychodzi wężyk, który rozdziela się na zaworek umieszczony po lewej stronie, a druga odnoga idzie do wnętrza pojazdu między przewodami od nagrzewnicy
- z prawej strony kolektora wężyk wychodzi na parownik i czujnik podciśnienia w instalacji gazowej. drugi wężyk tak jak widać na zdjęciach jest zaślepiony. 

Wszystkie schematy pokazują, że wężyk powinien wejść do tej czarnej puszki za przepustnicą tylko nie mogę tam znaleźć, ani wyczuć ręką żadnego krućca do podłączenia. 
Będę wdzięczny za zdjęcie tej strony i ewentualnego miejsca gdzie wchodzi kruciec w plastikową puszkę. Muszę to podciśnienie spiąć do kupy i sprawdzić czy będzie lepiej zanim zacznę ścigać mechanika.

Z góry dziękuję za pomoc!

Opublikowano (edytowane)

chodzi ci do skrzynki na podszybiu do kompa?od przepustnicy idzie podcisnienei do map sensora lpg i do kompa na posdszybiu

Edytowane przez mortek1986
Opublikowano

Już się z wszystkim odnalazłem. Urwany był krociec w prowadnicy powietrza. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...