Jump to content
IGNORED

Silnik wkręca się na obroty a auto nie przyspiesza tak jak powinno


Recommended Posts

Posted

Witam mam problem ze swoim 2.0 Alt.

Gdy ruszam na pierwszym biegu i wkręcam auto na obroty silnik reaguje bardzo opornie .Auto nie przyspiesza adekwatnie do obrotów .

Dzieje się tak na 1 i na 2 biegu .

Co może być przyczyną .

Proszę o pomoc.

Posted
Witam mam problem ze swoim 2.0 Alt.
Gdy ruszam na pierwszym biegu i wkręcam auto na obroty silnik reaguje bardzo opornie .Auto nie przyspiesza adekwatnie do obrotów .
Dzieje się tak na 1 i na 2 biegu .
Co może być przyczyną .
Proszę o pomoc.
A sprzeglo ok jakies bledy falowanie obr itd

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Posted
1 godzinę temu, radekjez napisał:

A sprzeglo ok jakies bledy falowanie obr itd

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Sprzęgło jeszcze ok.Falowania obrotów brak. Błędów Brak.

Posted
Sprzęgło jeszcze ok.Falowania obrotów brak. Błędów Brak.
Moze przeplywomierz kurde troche zabiles gwozdzia

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Posted
Sprzęgło jeszcze ok.Falowania obrotów brak. Błędów Brak.
Cześć spróbuj odpiąć przepływomierz zobacz czy będzie lepiej, obroty rosną szybko przy dodawaniu gazu ? + Zobacz na 5 biegu czy nie ślizga sprzęgło czyli prędkość 60 zapięty 5 bieg i pedał w podłogę jak obroty wzrosną bez prędkości to sprzęgło siada

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Posted
Cześć spróbuj odpiąć przepływomierz zobacz czy będzie lepiej, obroty rosną szybko przy dodawaniu gazu ? + Zobacz na 5 biegu czy nie ślizga sprzęgło czyli prędkość 60 zapięty 5 bieg i pedał w podłogę jak obroty wzrosną bez prędkości to sprzęgło siada

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

No i ja to tez podejzewam

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Posted
2 godziny temu, radekjez napisał:

No i ja to tez podejzewam

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Może być sprzęgło bo łapie przy koncu.Nie podejrzewałem o to sprzęgła.

Mój mechanik wspominał że za jakiś czas przydało by się wymienić to sprzęgło. Więc chyba przyspieszę tą wymianę i zobaczę czy te dziwne obiawy ustąpią.Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

Posted
6 godzin temu, radekjez napisał:

No i ja to tez podejzewam

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Sprawdziłem patent 5 bieg 60 i pedał w podłogę.I prędkość wzrasta wraz z obrotami .Więc już sam nie wiem.

Posted

A to Ci się dzieje na zimnym silniku?

Posted
12 godzin temu, k232 napisał:

A to Ci się dzieje na zimnym silniku?

Nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany.

Jak stoisz na światłach chcesz gwałtownie ruszyć ,ruszasz ciągniesz na pierwszym biegu to 5 tys obrotów to auto nie przyspiesza wprost proporcionalnie .

Z 2 biegiem jest też coś w podobie.

Ale 3 4 5 jest ok. jak np. Chcesz wyprzedzić redukujesz z 5 na 4 i pedał w podłoge jest wszystko tak jak powinno.Przyspiesza prawidłowo.

Posted

Skoro obroty rosną, a prędkość nie bardzo to ewidentny przykład ślizgającego się sprzęgła i masz to na 1 i 2 biegu. Spróbuj ruszyć z 2 na zaciągniętym ręcznym. Jeśli nie zgaśnie to sprzęgło śmietnik. Ewentualnie na tym 2 biegu przy 30km/h wciśnij gaz do oporu i jeśli w pewnym momencie nagle wzrosną obroty, a prędkość nie to też wiadomo, że się ślizga.

Rozpoznać ślizgające się sprzęgło to raczej nie filozofia :P

Posted

Pech chciał że jak dziś wracałem do domu silnik zaczął pracować nierówno na wolnych obrotach.Podłączyłem skaner i wyskoczył mi błąd 17748 czujnik pozycji wałka rozrządu (G40) / czujnik prędkości silnika(G28)- nieprawidłowa korekcja.

w czym problem?

Posted
Pech chciał że jak dziś wracałem do domu silnik zaczął pracować nierówno na wolnych obrotach.Podłączyłem skaner i wyskoczył mi błąd 17748 czujnik pozycji wałka rozrządu (G40) / czujnik prędkości silnika(G28)- nieprawidłowa korekcja.
w czym problem?
No i masz problem rozwiazany czujnik musisz zmienic wpisz w google jak to wyglada i zmienisz sam chyba siwa wtyczka

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Posted
Teraz, radekjez napisał:

No i masz problem rozwiazany czujnik musisz zmienic wpisz w google jak to wyglada i zmienisz sam chyba siwa wtyczka

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

a to czasem nie któraś z cewek zapłonowych??

Posted
a to czasem nie któraś z cewek zapłonowych??
No co ty wtedy auto by ci chodzilo nie na wszystkie gary

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Posted
Teraz, radekjez napisał:

No co ty wtedy auto by ci chodzilo nie na wszystkie gary

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

a to właśnie nie powoduje nierównej pracy silnika ??

Posted
a to właśnie nie powoduje nierównej pracy silnika ??
Ale napewno nie cewka i nie te oznaczenie ty masz jasno np czujnik a nie wypadanie zaplonu

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Posted (edited)
12 minut temu, radekjez napisał:

Ale napewno nie cewka i nie te oznaczenie ty masz jasno np czujnik a nie wypadanie zaplonu

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Rozumiem.Da radę to samemu wymienić??

szperam po necie i jak na razie nie trafiłem  na jakiś tutorial czy coś w tym stylu.

 

znalazłem filmik z dokładnie takim samym problemem co u mnie.

 

Edited by Radek_DDZ
Posted
Rozumiem.Da radę to samemu wymienić??
szperam po necie i jak na razie nie trafiłem  na jakiś tutorial czy coś w tym stylu.
 
znalazłem filmik z dokładnie takim samym problemem co u mnie.
 
Tez go wlasnie patrzylem zobacz przewody od czujnikow co ci pokazał komputer z bledami

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Posted
2 minuty temu, radekjez napisał:

Tez go wlasnie patrzylem zobacz przewody od czujnikow co ci pokazał komputer z bledami

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

W poniedziałek będę z tym walczył .Dam znać co i jak.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...