Radek_DDZ Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Witam mam problem ze swoim 2.0 Alt. Gdy ruszam na pierwszym biegu i wkręcam auto na obroty silnik reaguje bardzo opornie .Auto nie przyspiesza adekwatnie do obrotów . Dzieje się tak na 1 i na 2 biegu . Co może być przyczyną . Proszę o pomoc.
radekjez Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Witam mam problem ze swoim 2.0 Alt. Gdy ruszam na pierwszym biegu i wkręcam auto na obroty silnik reaguje bardzo opornie .Auto nie przyspiesza adekwatnie do obrotów . Dzieje się tak na 1 i na 2 biegu . Co może być przyczyną . Proszę o pomoc.A sprzeglo ok jakies bledy falowanie obr itd Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Radek_DDZ Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 1 godzinę temu, radekjez napisał: A sprzeglo ok jakies bledy falowanie obr itd Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Sprzęgło jeszcze ok.Falowania obrotów brak. Błędów Brak.
radekjez Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Sprzęgło jeszcze ok.Falowania obrotów brak. Błędów Brak.Moze przeplywomierz kurde troche zabiles gwozdziaWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Michał Kalita Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Sprzęgło jeszcze ok.Falowania obrotów brak. Błędów Brak.Cześć spróbuj odpiąć przepływomierz zobacz czy będzie lepiej, obroty rosną szybko przy dodawaniu gazu ? + Zobacz na 5 biegu czy nie ślizga sprzęgło czyli prędkość 60 zapięty 5 bieg i pedał w podłogę jak obroty wzrosną bez prędkości to sprzęgło siada Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
radekjez Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Cześć spróbuj odpiąć przepływomierz zobacz czy będzie lepiej, obroty rosną szybko przy dodawaniu gazu ? + Zobacz na 5 biegu czy nie ślizga sprzęgło czyli prędkość 60 zapięty 5 bieg i pedał w podłogę jak obroty wzrosną bez prędkości to sprzęgło siada Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu TapatalkaNo i ja to tez podejzewam Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Radek_DDZ Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 2 godziny temu, radekjez napisał: No i ja to tez podejzewam Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Może być sprzęgło bo łapie przy koncu.Nie podejrzewałem o to sprzęgła. Mój mechanik wspominał że za jakiś czas przydało by się wymienić to sprzęgło. Więc chyba przyspieszę tą wymianę i zobaczę czy te dziwne obiawy ustąpią.Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Radek_DDZ Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 6 godzin temu, radekjez napisał: No i ja to tez podejzewam Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Sprawdziłem patent 5 bieg 60 i pedał w podłogę.I prędkość wzrasta wraz z obrotami .Więc już sam nie wiem.
k232 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 A to Ci się dzieje na zimnym silniku?
Radek_DDZ Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 12 godzin temu, k232 napisał: A to Ci się dzieje na zimnym silniku? Nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany. Jak stoisz na światłach chcesz gwałtownie ruszyć ,ruszasz ciągniesz na pierwszym biegu to 5 tys obrotów to auto nie przyspiesza wprost proporcionalnie . Z 2 biegiem jest też coś w podobie. Ale 3 4 5 jest ok. jak np. Chcesz wyprzedzić redukujesz z 5 na 4 i pedał w podłoge jest wszystko tak jak powinno.Przyspiesza prawidłowo.
przem8 Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 Skoro obroty rosną, a prędkość nie bardzo to ewidentny przykład ślizgającego się sprzęgła i masz to na 1 i 2 biegu. Spróbuj ruszyć z 2 na zaciągniętym ręcznym. Jeśli nie zgaśnie to sprzęgło śmietnik. Ewentualnie na tym 2 biegu przy 30km/h wciśnij gaz do oporu i jeśli w pewnym momencie nagle wzrosną obroty, a prędkość nie to też wiadomo, że się ślizga. Rozpoznać ślizgające się sprzęgło to raczej nie filozofia
Radek_DDZ Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 Pech chciał że jak dziś wracałem do domu silnik zaczął pracować nierówno na wolnych obrotach.Podłączyłem skaner i wyskoczył mi błąd 17748 czujnik pozycji wałka rozrządu (G40) / czujnik prędkości silnika(G28)- nieprawidłowa korekcja. w czym problem?
radekjez Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 Pech chciał że jak dziś wracałem do domu silnik zaczął pracować nierówno na wolnych obrotach.Podłączyłem skaner i wyskoczył mi błąd 17748 czujnik pozycji wałka rozrządu (G40) / czujnik prędkości silnika(G28)- nieprawidłowa korekcja. w czym problem?No i masz problem rozwiazany czujnik musisz zmienic wpisz w google jak to wyglada i zmienisz sam chyba siwa wtyczka Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Radek_DDZ Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 Teraz, radekjez napisał: No i masz problem rozwiazany czujnik musisz zmienic wpisz w google jak to wyglada i zmienisz sam chyba siwa wtyczka Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka a to czasem nie któraś z cewek zapłonowych??
radekjez Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 a to czasem nie któraś z cewek zapłonowych??No co ty wtedy auto by ci chodzilo nie na wszystkie gary Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Radek_DDZ Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 Teraz, radekjez napisał: No co ty wtedy auto by ci chodzilo nie na wszystkie gary Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka a to właśnie nie powoduje nierównej pracy silnika ??
radekjez Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 a to właśnie nie powoduje nierównej pracy silnika ??Ale napewno nie cewka i nie te oznaczenie ty masz jasno np czujnik a nie wypadanie zaplonu Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Radek_DDZ Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 (edytowane) 12 minut temu, radekjez napisał: Ale napewno nie cewka i nie te oznaczenie ty masz jasno np czujnik a nie wypadanie zaplonu Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Rozumiem.Da radę to samemu wymienić?? szperam po necie i jak na razie nie trafiłem na jakiś tutorial czy coś w tym stylu. znalazłem filmik z dokładnie takim samym problemem co u mnie. Edytowane 28 Października 2017 przez Radek_DDZ
radekjez Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 Rozumiem.Da radę to samemu wymienić?? szperam po necie i jak na razie nie trafiłem na jakiś tutorial czy coś w tym stylu. znalazłem filmik z dokładnie takim samym problemem co u mnie. Tez go wlasnie patrzylem zobacz przewody od czujnikow co ci pokazał komputer z bledami Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Radek_DDZ Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 2 minuty temu, radekjez napisał: Tez go wlasnie patrzylem zobacz przewody od czujnikow co ci pokazał komputer z bledami Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka W poniedziałek będę z tym walczył .Dam znać co i jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się