Kris38 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Siemka macie pomysł jak dostać się do sztangi turbo ? Późno wstaje i delikatnie nie doładowuje. Za grom nie widać nic z góry ;/ może od dołu da się sztangę podkręcić , nie doładowuje mi delikatnie i nie wiem czy podkręcać sztangę turba czy całkiem wyjąc turbo i zawieść do ustawienia na maszynie lub ta pompka z manometrem ? Dziękuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
adrian242424 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) Teoretycznie się da to zrobić na aucie ale dostęp koszmarny, a jak masz zapieczone śruby od regulacji to marnie masz szansę, szybciej wyciągniesz turbo. Jeśli późno ci wstaje sprawdź czy nie masz nieszczelnosci w dolocie, najlepiej wrzuć logi z 002+115, 003+033 Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Października 2017 przez adrian242424
Kris38 Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 Prosze mam nadzieje ze dzialaja , jak widac turbo troszke za pozno wstaje i nie laduje zadanej wartosci doladowania czyli nie osiaga max doladowania dla bdb 1.8t i 163km. Myslalem zeby podregulowac to sztanga na turbo , z odpietym zaworem n75 powinna ladowac 0,3bar a laduje tylko 0,2 wiec mysle ze grucha jest zle wyregulowana. Jakie powinno byc max doladowanie dla bfb 0,65 czy 0,6bar? ile powinno ladowac zdrowe turbo np przy 2000/2200 obr? 115+118 https://log.malonetuning.com/spreadsheet/34076 002+033 https://log.malonetuning.com/spreadsheet/34077
adrian242424 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Godzinę temu, Kris38 napisał: Prosze mam nadzieje ze dzialaja , jak widac turbo troszke za pozno wstaje i nie laduje zadanej wartosci doladowania czyli nie osiaga max doladowania dla bdb 1.8t i 163km. Myslalem zeby podregulowac to sztanga na turbo , z odpietym zaworem n75 powinna ladowac 0,3bar a laduje tylko 0,2 wiec mysle ze grucha jest zle wyregulowana. Jakie powinno byc max doladowanie dla bfb 0,65 czy 0,6bar? ile powinno ladowac zdrowe turbo np przy 2000/2200 obr? 115+118 https://log.malonetuning.com/spreadsheet/34076 002+033 https://log.malonetuning.com/spreadsheet/34077 Wg. mnie turbo jest git, trzyma zadane ciśnienie do końca wstaje troszeczkę za późno bo 0,5bara masz przy 2400 obr/min, powinno byc przy ~2200 obr/min, ale z tego co widzę masz korekty na ubogo (6%) wiec szukaj jakieś nieszczelności, może być też już przypchany kat.
Kris38 Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 Czy ma jakies znaczenie to ze przy seri 163km odłożony drugi IC z bex ? Może przez to później wstaje turbo ? Dv sprawdziłem jest sprawne , umyje albo kupię nowy n75 bo sztangi gruszki nie ruszę patrzyłem dostęp jest fatalny szkoda bo z odpietym n75 pasuje mi 0,2 a powinnna 0,3 wiec pewnie problem tkwi w złym wyregulowaniu gruszki No chyba ze turbo lekko nie domaga, jeśli bym robił program to da się to doładowanie zniwelować mapa tak ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się