mpiotrek7 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 hej czy jak wymienie termostat i czujnik cieczy g62 to musze po dolaniu płynu odpowietrzyc jakos specjalnie układ. dużo płynu schodzi po wymontowaniu tych elementów ?. objawy to max temp zagrzania 82 stopnie czasami spada do 79na vagu na zegarach 90 . i na zegarach zdarza sie ze drgała wskazówka od temp . zamówiłem termostat behr i czujnik cieczy febi. zauważyłem ze temp po zgaszeniu na vagu rosnie nawet do 87 . temp czujnika pokrywa sie z temp otoczenia i z temp w instruments .
SzeFFo Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 No musisz spuścić cały płyn, bo jak inaczej chcesz to zrobić? Jak wymienisz, sprawdź czy wszystko ok, proponuje zalać pierwsze wodą, co by płynu na darmo nie wylewać, jak okaże się, że jest coś źle zrobione.
mpiotrek7 Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 ok rozumiem . jak wyjme termostat to cały płyn zleci ? i gdzie jest korek spustowy i jak odpowietrzyc pozniej dobrze układ
mszark Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Jestem po wymianie termostatu więc mogę coś napisać. Podwiesiłem zbiornik pod katem, żeby przez powrotny też lać płyn, tak wysoko jak się dało i zsunąłem wąż z nagrzewnicy. Lałem płyn, aż przez dziurkę na wężu przy nagrzewnicy zaczął lecieć płyn, potem zbiornik przykręciłem na swoje miejsce, założyłem z powrotem wąż. Dolałem do "max", rozgrzałem na postoju, potem przegoniłem kilkanaście km. Ogrzewanie działa, nic nie bulgocze, temp 94,5 na vagu w trasie. Płynu weszło mi nieco ponad 6l, po grzaniu i trasie nie musiałem już dolewać. Pewnie z czasem coś spadnie, bo może gdzieś powietrze zalegać. Ja poszedłem na żywioł i łapałem płyn do dużej miski popuszczając obudowę termostatu. PS. Ktoś wcześniej wsadził toprana, tak się wyciągnął, że palcem można było otworzyć i pewnie pod samym naporem płynu się otwierał. Potrafił długo stać na 70 st, i przez większość trasy trzymać 70-80. Wsadziłem Wahlera, zobaczymy ile podziała. Edytowane 3 Listopada 2017 przez mszark
Marcin Pakuła Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 Z tego co pamiętam, by prawidłowo odpowietrzyć układ, trzeba odkręcić śrubę którą zaznaczyłem i poczekać, aż przestaną bąbelki lecieć i pojawi się płyn. (zdjęcie z sieci).
Emejcz Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 Jak układ jest drożny - szczególnie nagrzewnica - to nie musisz nawet tego odpowietrzać, samo się odpowietrzy. Jak się nie odpowietrza to najczęściej winna jest zapchana nagrzewnica.
mpiotrek7 Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 spoko dziękuje za odpowiedzi . będe odpowietrzac tą srubą i ewentualnie przy nagrzewnicy który wąż sćiągnąc mam zeby cos z niego poleciało? wrzuciłby ktos jakies foto i zaznaczył ?. jaką wam temperature trzyma w miescie na vagu
mszark Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Apu chyba nie ma takiej śruby? Wąż ten od strony pasażera, za opaską ma otwór, znajdziesz. Nie wiem czy APU mocno się różni od AEB, ja po swojej wymianie nie musiałem już dolewać płynu. Po wymianie miałem temp. 94,5-97. Dłużej z vagiem nie jeździłem, teraz wskazówka stoi przy 90 i dla mnie to wystarczy.
Emejcz Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 APU i AEB pod tym względem są takie same. Oba nie mają śruby i odpowietrzenie wykonuje się za pomocą zsunięcia węża z nagrzewnicy, ale jak mówię, jak wszystko drożne to nie trzeba tego robić, tylko dolać potem płynu.
mpiotrek7 Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Opublikowano 5 Listopada 2017 no to gitara wiesz zawsze dobrze miec wyjscie awaryjne i wiedziec co i jak . dziękuje . A orientujesz sie może dla czego w vagu nie moge sie połąćzyc z licznikiem missfire są puste pola , a na 20 kanale knock sensor są same zera i po dodaniu gazu albo podczas przyspieszania dochodzi do 8 na kazdym cylindrze . troche tuka wiem po zlokalizowaniu dzior w dolocie wymianie swiec spadło własnei do 8 wczesniej było po 12 na maxa . obroty mi sie wachają od 760 800 i tak sobie drga . jak sprawdzic mam te cewki i dlaczego na kanale 15 i 16 nic nie wyswietla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się