zwonko Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 (edytowane) Proszę o obejrzenie logów silnika 1.9TDI na pompowtryskiwaczach o kodzie ATD. Logi poniżej: -Basic settings 003- http://log.malonetuning.com/chart/34333#H8KLCADDmMKDw7tZAgNtw4sxDsKDMAzChcOhwrt4wo4lYMOoZVDChgBWagliw6TCmAo4fUlREQPDo8O7wp7DvsK2woVewqbCjhNhVFnDpgzCrsOywq7DoCjDijsdw5NBwqREGsKMw6B8w5LCh8OUw5AEVwwrwpfDomzDgjDDoHYRKMOHwrfDvcKSTHY7wo7Cq37DoMOmw49hMcOJw7PDiFbCtH55w78FHWE7I8KkAAAA (dwa razy bo za pierwszym chyba za wcześnie wcisnałem start) 011- http://log.malonetuning.com/chart/34332#H8KLCADDmsKDw7tZAgNNwo5BCsODMAwEw7%2FCosKzBcO1wqXCnzE%2BwqjCtXAFwokVZCXCpH19wpMYSsKvwrM7w6zCpgTDhsKzbsKMwoXCnDo7woRbwog5JHjDqsO8wpDDhlhNw5fCpR94w4BJTT58wrbCoHJjI2cYScObw5gcXXFHw5rDpTTChkPCpcOgw7vCh8OAwqTCvsO8UsKOwrXCvyAGwogXwqbDlcK1L8KTwowrw7fCnMK%2FIcO6wpjDhMKkAAAA -Statyczne 001- http://log.malonetuning.com/chart/34335#H8KLCADDlcKDw7tZAgNtw4tLDsKDMAxFw5HCvXgcS2TDgmZQBgHCrMOUEsKNI8OHIMOKw6rDi0fCrRgwfMOnw6l2HQzDssOuORMmwpXCuVRwTXAHTsKiwrzDkT4dJMOKwqTDkQjCricvwqTChibCuGJcw7kowq4mwo4jfsO%2BBMOKw6llZ1LDiW7Dh37DuQfDtj%2FCjsKzSS0Tw5vCqW0IX8Olwoxsw5HCpAAAAA%3D%3D 004- http://log.malonetuning.com/chart/34334#H8KLCADDl8KDw7tZAgNNwotBCsKAMAzDgMO%2Bw5LDswp6w7EzwrLDg8OUMgvCukpXRX3CvU5BPCYhbQvCvcOMHSfDgsKowrIuGVzDpV3CkcKTKMKfdMKjwoNIwok0GMOBW8OSRmpowoI7wobCncOLw7E%2BYRjDsMO4FCjDh8ORwp4lwpPDvcOCwp3DqkfCh8OVJC8TW8KxdcOjw70FGMKowojCg8KNAAAA 007- http://log.malonetuning.com/chart/34336#H8KLCADDlcKDw7tZAgNNw4oxDsKAIAzChcOhwrt0woZEFi9DGFAabMKCQEpJw5TDk8Krwrg4wr7Dv3vDlsOCWsO2woUyw6rDiMKlw5cGanLDqsKNwqkwXcO4TAURM8KyF8KEV3wIw7rDlMO%2BwqA2wowpbjLCoMKhw7zDgCgww5%2FCv0tpNcKRwow6O3cDAMOmwpjCqnMAAAA%3D 013- http://log.malonetuning.com/chart/34337#H8KLCADDlMKDw7tZAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA 018- http://log.malonetuning.com/chart/34338#H8KLCADDlMKDw7tZAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA 023- http://log.malonetuning.com/chart/34339#H8KLCADDlMKDw7tZAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA -Dynamiczne 003+008+011- http://log.malonetuning.com/chart/34343#H8KLCAAlwoPDu1kCA3XCj0kOw4MgDEXDr8OCGkvCpUN6wpjCiAUtFsKxwpRCBMKmSnrDukIiwqEuw6jDksOvw7l7GEfDsQzCrwd5BBdDXsKSwpAnLSvCnEPCpA%2FCllIKwocewqNhFMKHw7FvwowMHGAFwrNSTRzCmcKJLMKCNWwScsKFF8OJMWPDj8Ocwpsxw5bDgsOWw4bCiEhuw6J9TcOpw7wRRcKpDlZ9fMOtw6NbHw99fMO%2BwrPCssKdYjLCh8K0w4zCtH%2FCpAbCrcK%2FNMOiJ1ZMAQAA 001+004- http://log.malonetuning.com/chart/34342#H8KLCAAmwoPDu1kCA23DjksOw4MgDATDkMK7wrDDhlLDqSfCl8KJWMOQYhFLKUTDhlRJT19Iw5TCqgvCln4zwrY8wo7DqsKRwp53wooIwoFTWcKyw5Inwqsbw47CicOpwo11w5QqYER2woLDqkjDogtZQBLCrMOgVmobw4fDjkQew4E7cRnCpcOhRQsXbMKJw7MewrZfWTHChUnDtmPCtcO5F8OUw4h0w5jDtMO5w5bDp8Khw4%2FDpz5fwr%2FDrMKKwqTCvMOMwrR%2FbgZrP8KUDnjCtxoBAAA%3D 003+011- http://log.malonetuning.com/chart/34351#H8KLCAALwoPDu1kCA23CjkEKw4MwDATDv8OiwrMFdQvDuUzDsEHCrcKFI0jDrSDDiyXDrcOrEyfCtMO0w6DCo2Z2F8KNwqN5w6TDp8KdE0HClFzCl2LDrMOFw5sGw6csw7zCocO9wrQmUiJBJXPCmsO0IlHDkAwrw6DDisKtcXYmDgQBFQtpwoM3wqtSwqkZDAHDnsK%2FwrARwo7Ckx5je8OyT8Osw4p1wrDDq8Ojax8PX8KMVXNZZj5%2BccKDw7cbUsK7wp4Sw6wAAAA%3D 010+011- http://log.malonetuning.com/chart/34348#H8KLCAAhwoPDu1kCA23Di0EKwoNADMKFw6HCu2Q9woFqw4HDi8OILMKmGsOGwoDCnUgmworDtsO0OkpLFy7Dn8O3w7jDmxY6ecK%2FOBFGwpV5w4rDoB7DnhUcRcO5Q8OHdBApwpEGI8K4wp7CtMKQGsKaw6DCimHDpVJcTcOoe8OcfgTDinHCsDPDiWR%2FR8OtwqDCusOhw6bCnsKfXw7Cs0nCnkbCtsKiVcOjw70OwrDCg8OZR8K7AAAA 001- http://log.malonetuning.com/chart/34340#H8KLCAApwoPDu1kCA23Di0sOwoMwDEXDkcK9eBxLZMOCZlAGAcKsw5QSwo0jw4cgw4rDqsOLR8KtGDB8w6fDqXYdDMOyw645EybClcK5VHBNcAdOwqLCvMORPh0kw4rCpMORCMKuJy%2FCpMKGJsK4YlzDuSjCribCjiN%2Bw74Ew4rDqWVnUsOJbsOHfsO5B8O2P8KOwrNJLRPDm8KpbQhfw6XCjGzDkcKkAAAA 003- http://log.malonetuning.com/chart/34341#H8KLCAAmwoPDu1kCA03Di0EKwoQwDMKFw6HCu2TDncKAwrrCmMOLwpQuwqrChhrDkEbDkig6wqcfwqswwrh8w5%2FDo8O3HgZZesOOwoRJZVsLwrgmwrjCisKzKH%2FDqcKaDhJlw5JoBMOPwpN3UkMTPDAeXMKLwqfCicOjwojDp8KfQDlNdifChcOsdXQOw5rCm8OjZlLDlsKZwq1qw7sJw6EHd8Ojw4LClsKNAAAA 004- http://log.malonetuning.com/chart/34345#H8KLCAAiwoPDu1kCA23CizsOwoQwDAXDr8OiOsKWFgouwoNSZBcrWGJjw6QYBMKcwp7Cn0AUwpRvw6ZNXcODT8O%2BX07ChFFlw6gzwrjCj3c7w6xEecKhbTrCiMKUSMKDEcKcJsKNwqTChiY4YcKYeC%2FDjiY0DcOONwLDpcOYw5rCkWTCssKHKBwUL8K4wrxwGExyw5%2FCsR3Dp8OKw7sVDk5jwqzCpAAAAA%3D%3D 008- http://log.malonetuning.com/chart/34346#H8KLCAAhwoPDu1kCA23Ci0EOwoMwDATDv8Oicyw1HMO6GcKUQ1rCrGAJYsOkGETDu8O6ElARB8KOO8Kzw5PCtsOwwpbDscOFwpkwwqnDjFMBw7cIwq7DgkHClMK%2FwrRNB8KJMmk0woLDg8OkwoXDlMOQBFfCjCvDl8OiaGLDl8Ohw6dEwqDCnHrDm8KTQnYRwpvDsjfDmMOfw6PDpsKPw6NsUsKmwoFtPz9Dw7gBwrVFw4k9wrsAAAA%3D 010- http://log.malonetuning.com/chart/34347#H8KLCAAhwoPDu1kCA23DiUEKwoAgEEDDkcK7wrhWSMKCLiMuLAcbMBUdwqE6fSoELVrDvsO%2FwpRiWzxWDCBcwo41FcOGJ8ONw7vDtDHDow0tOXMQIBsCw5bDhVgrLmFOLMODMsK6wp0GFMKgDzTCkj97fsK3wqkUS8OySMO9w4pFw6sHwqfDncOtw6LCigAAAA%3D%3D 011- http://log.malonetuning.com/chart/34350#H8KLCAAfwoPDu1kCA03Di0EKwoQwDMKFw6HCu2TDncKAwrrCmMOLwpQuwqrChhrDkEbDkig6wqcfwqswwrh8w5%2FDo8O3HgZZesOOwoRJZVsLwrgmwrjCisKzKH%2FDqcKaDhJlw5JoBMOPwpN3UkMTPDAeXMKLwqfCicOjwojDp8KfQDlNdifChcOsdXQOw5rCm8OjZlLDlsKZwq1qw7sJw6EHd8Ojw4LClsKNAAAA 023- http://log.malonetuning.com/chart/34349#H8KLCAAgwoPDu1kCA23DjMOLCsKAIBDChcOhd8KZwrVCF8OoZcOEwoXDpWADwpXCoSNUT8KfCkELwpfDp8O7w6EoBcKLw59nOlDCusOgw5MZQXRaFMOcfMKgB8OzFMOgw7DDgGAYwqEUY8KtwrzCpcK5KMOWFsOIwq1cQ0TDvsKFwpzDugbDt20ew5o8fmwSw7t4bsOEw7Vjw5LDugVdJzFvwrgAAAA%3D Proszę o opinie, autem troche trzęsie na wolnych i przy przyspieszaniu. Kojarze, że kiedyś chodził na 3 gary, missfire był na 1wszym cylindrze, pomogło czyszczenie i podgięcie wtyczek. Aktualnie w silniku był też błąd 16885/P0501/001281 - Vehicle Speed Sensor (G22): Implausible Signal nie mam pojęcia czy może on powodować trzęsienie. Edytowane 2 Listopada 2017 przez zwonko
kamil-vag Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Przepatrzyłem i korekcje i bipy to jest normalnie tragedia... Nie wiem, jak podginaliście konektory i nie pomaga to albo pompka złom albo jest nie od tego auta - 2 cylinder Zrzuć pokrywę i sprawdź czy są te same pompki na każdym cylindrze... Edytowane 3 Listopada 2017 przez kamil-vag
zwonko Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) 12 minut temu, kamil-vag napisał: Przepatrzyłem i korekcje i bipy to jest normalnie tragedia... No właśnie tak podejrzewałem że kiepsko z nimi... ja się na tych dieslach znam jak... ale widziałem że to nie wartości jakich trzeba się spodziewać... czytałem że ludzie wymieniają jakieś uszczelniacze na pompkach? może coś pomóc? 12 minut temu, kamil-vag napisał: Nie wiem, jak podginaliście konektory i nie pomaga to albo pompki złom albo są nie od tego auta... No ja też nie wiem, było wtedy u znajomego mechanika, ale to było z 1,5roku temu. Kiedy wypadały zapłony i wtedy wydawało się że parcuje na prawdę dobrze. Nie jeżdzę tym autem, jeździłem a z dobre pół roku temu, to w porównaniu do tego co było znacznie bardziej telepie, mimo że dwumas został zmieniony. 12 minut temu, kamil-vag napisał: Spróbuj może doraźnie z butelki jakiś środek do czyszczenia pompek... Z butelki? możesz rozwinąć? Autko jest u mechanika na wymianę drążków i może by przy okazji się tym zajął. EDIT: to ten zbój powinien siedzieć:http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/BO/2002/267/R/1/130/130030 (1)038130073AJ pompowtryskiwacz (1)038130079CX pompowtryskiwacz Czym się różnią te 2? Edytowane 3 Listopada 2017 przez zwonko
kamil-vag Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 Ten CX zastępuje ten AJ... najlepiej fizycznie sprawdzić co tam jest... jak są wszystkie te same, to można by wtedy spróbować podmienić ten na 2 cylindrze, przy okazji wymieniając uszczelniacze na pozostałych...
zwonko Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 To się sprawdzi, pytanie czy w ogóle można tym autem w takim stanie jeździć ?? a reszta, jak turbo, mafy, egry itp? Przy okazji myśle że może warto sprawdzić kompresje..
kamil-vag Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 MAF trochę mało pokazuje, ale dawki jeszcze nie tnie Turbo pompuje swoje.... Ważniejsze teraz to te korekcje...
zwonko Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 Dobra. Na razie dzięki straszne za analizę. Jak jakieś pomysły jeszcze to mów. Jak nie to mówię: 1)sprawdzić kompresje 2) sprawdzić czy to samo siedzi 3) podoginać i podczyścić Potem pewnie autko pójdzie do bardziej zaufanego mechaniora, który znajdzie jakąś pompkę w dobrym stanie gdzies na złomie i wymieni te uszczelniacze. MAF wyczyszczę sam. Jeszcze one more question, myślisz że warto na próbę zamienić miejscami wtryskiwacze, jeśli okaże się że są te same?
kamil-vag Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 9 minut temu, zwonko napisał: Jeszcze one more question, myślisz że warto na próbę zamienić miejscami wtryskiwacze, jeśli okaże się że są te same? Wtedy zobaczysz czy korekcje pójdą za pompką - zamienia się ten z największym minusem na największy plus - będzie wiadomo czy winna pompka czy coś innego. Wymiana uszczelniaczy i ponowna regulacja pompek jak najbardziej wskazana...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się