Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryskiwacze 059130277ab


czester5232

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy wtryskiwacze 059130277 AC będą pasowały do 3.0tdi stare miałem 059130277 AB. Czy szukać czegoś innego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie wtryskiwaczy mam takie korekty wtrysków. 

1cyl. 0.14mg/h

2cyl.. 0.05mg/h

3 cyl. 0.42mg/h

4 cyl. - 0.47mg/h

5cyl.. 0.52mg/h

6cyl.-0.71mg/h

Wydaje mi się że za duże trochę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 reset ecu
2 kodowanie wtrysków
3 1000km, pierwsze odczyty będą po ~400-500km.

1,2 - ujdzie, reszta na śmietnik. Za długo leżały niezabezpieczone.

szukasz czegoś na dłużej czy byle coś było ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtrysk który kupujesz nie może mieć korozji, musi być zabezpieczony przed wyschnięciem i nie powinien leżeć 4 lat gdzieś w kartonie. Kupujesz wtryski które nie miały problemów fabrycznych, maksymalnie nowe.

Do naszych silników pasują wtryski nawet z 2014 roku, albo nowe ale tu też warto popatrzeć nad nowszymi np regenerowanymi, to jest trochę inna technologia jeżdżą lepiej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.11.2017 o 11:50, marcin4x4 napisał:

ale tu też warto popatrzeć nad nowszymi np regenerowanymi

Marcin co miałeś na myśli z tymi regenerowanymi ? wszyscy piszą że naszych wtrysków obecnie nie da się zregenerować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMK / ASB / BNG  miały słabe wtryski z wadliwą iglicą, której nie można regenerować ani wymienić bo nie ma części na wolnym rynku co poniekąd jest bzdurą bo chińczyk robi nawet całe wtryski. Wyszło 4 albo 5 rewizji i tylko ostania się do czego nadaje, rynku wierutnego praktycznie brak więc jesteś skazany na nowe.

Silnik CAPA / CAP (i jakieś inne) czyli jednostka nowsza od wyżej wymielonych pracuje na szynie 1600 bar czyli takiej samej jak nasze stare rumple, te same wtryski są w 4,2 TDI. Wtryski nie miały żadnej rewizji i były produkowane prawie do połowy 2010 roku w systemie CRI3-16. Potem zostały zastąpione jeszcze mocniejszymi wtryskami w systemie BX-CRI3, bez rewizji produkowane do dzisiaj.

Wtryski nie miały wad, są mocniejsze (zwłaszcza wersje BX). Oczywiście z przepracowania i złej eksploracji siadają jak wszystkie ale wiele elementów da się wymienić, niektórzy twierdzą że nawet część piezoelektryczną można regenerować a jest na stale zintegrowana z korpusem.

Wtryski podchodzą p&p do 3.0 i 2,7. Wkładasz, resetujesz ECU, kodujesz i jedziesz... choć na upartego nawet kodować nie trzeba. Jak masz felerny wtrysk to żadne cyferki nie pomogą a sterownik jest na tyle bystry by sobie poradzić.  za 2000-3000 można wyrwać komplet w rozsądnym stanie. Niestety wtryski produkowane po 2010 roku tylko nowe ale tu plus chodzą po 900 zł/ sztuka. 

Teoretycznie wtryski 1800 bar też podejdą ale niech się wypowie ktoś kto montował.

BTW: wtryski nie leją tylko puszczają paliwo w niskich stanach, będziesz kiedyś w Boschu to Ci wytłumaczą o co biega.

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMK / ASB / BNG  miały słabe wtryski z wadliwą iglicą, której nie można regenerować ani wymienić bo nie ma części na wolnym rynku co poniekąd jest bzdurą bo chińczyk robi nawet całe wtryski. Wyszło 4 albo 5 rewizji i tylko ostania się do czego nadaje, rynku wierutnego praktycznie brak więc jesteś skazany na nowe.
Silnik CAPA / CAP (i jakieś inne) czyli jednostka nowsza od wyżej wymielonych pracuje na szynie 1600 bar czyli takiej samej jak nasze stare rumple, te same wtryski są w 4,2 TDI. Wtryski nie miały żadnej rewizji i były produkowane prawie do połowy 2010 roku w systemie CRI3-16. Potem zostały zastąpione jeszcze mocniejszymi wtryskami w systemie BX-CRI3, bez rewizji produkowane do dzisiaj.
Wtryski nie miały wad, są mocniejsze (zwłaszcza wersje BX). Oczywiście z przepracowania i złej eksploracji siadają jak wszystkie ale wiele elementów da się wymienić, niektórzy twierdzą że nawet część piezoelektryczną można regenerować a jest na stale zintegrowana z korpusem.
Wtryski podchodzą p&p do 3.0 i 2,7. Wkładasz, resetujesz ECU, kodujesz i jedziesz... choć na upartego nawet kodować nie trzeba. Jak masz felerny wtrysk to żadne cyferki nie pomogą a sterownik jest na tyle bystry by sobie poradzić.  za 2000-3000 można wyrwać komplet w rozsądnym stanie. Niestety wtryski produkowane po 2010 roku tylko nowe ale tu plus chodzą po 900 zł/ sztuka. 
Teoretycznie wtryski 1800 bar też podejdą ale niech się wypowie ktoś kto montował.
BTW: wtryski nie leją tylko puszczają paliwo w niskich stanach, będziesz kiedyś w Boschu to Ci wytłumaczą o co biega.
 
 
W każdym b8 już chyba było ciśnienie 1800 nie ? Czekam na jakieś info na temat montażu tych wtryskow. Zamiast naszych 1600:)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dawid Wątroba napisał:

W każdym b8 już chyba było ciśnienie 1800 nie ? Czekam na jakieś info na temat montażu tych wtryskow. Zamiast naszych 1600:)

Nie, 1600 CAPA, 1800 CCWA, 2000 CCLA. Analogicznie silników było: średnio, dużo, bardzo mało.

Za namową "Pawel88ST" od ponad miesiąca latam na używkach z CAPA / 4.2 i czuć że jest to "coś innego" a moje wtryski trzymały kondycję.

http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0986435364?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fproduct-search%3Fp_p_id%3Depdssearchresult_WAR_aaecatportlet%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1%26autoLoad%3D1

http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0445115058?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fproduct-search%3Fp_p_id%3Depdssearchresult_WAR_aaecatportlet%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1%26autoLoad%3D1

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniła się kultura na plus, jest ciszej, smuklej itd.

GTB2260vzk stage 1 by perun + fmic 230 + orurowanie 56.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniła się kultura na plus, jest ciszej, smuklej itd.
GTB2260vzk stage 1 by perun + fmic 230 + orurowanie 56.
Gtb pasuje bez żadnych przeróbek ? Nastawnik tam nie jest inny ?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,7 tdi ma tylko GTB1756 a w niej nastawnik jest taki sam. w 3.0 zależnie od modelu auta nawet w ASB miałeś GTB2260VZK i KKK BV50-0054 która sterowna jest "odwrotnie". Kilku osobom na forum załatwiłem hybrydę z KKK i byli bardzo zadowoleni, zwłaszcza mocną górą więc nie widzę ewentualnego sensu swpaowania wiązki i ecu.

U siebie mam turbo, nastawnik, trójnik i spływ oleju z CCWA.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...