Skocz do zawartości

adam_k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam_k

Informacje

  • Imię
    adam
  • Miasto
    krk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia adam_k

0

Reputacja

  1. Marcin co miałeś na myśli z tymi regenerowanymi ? wszyscy piszą że naszych wtrysków obecnie nie da się zregenerować
  2. Oczywiście pasuje BKN i ASB (nowszy) Z Audi B8 nie pasują bez przeróbek Koszt zakupu np ASB + wymiana to ok 7-8 tyś zł ale niestety po wymianie dalej nie wiesz jaki masz łańcuch i wtryski (a pewnie idealne nie będą bo BKN i ASB przebiegi mają już ponad 200tyś km) Remont też odpada bo nikt tego nie robi a jak już się podejmie to pewnie ok 10tyś zapłacisz
  3. adam_k

    Olej w tipitronicu

    zwykła wymiana (wylewasz stary i lejesz nowy) oczywiście filtr i uszczelka. no ale jak lubisz cudować to nikt ci nie zabroni i pamiętaj to zwykła wymiana oleju a nie operacja na otwartym sercu
  4. adam_k

    Olej w tipitronicu

    Wymieniać, najlepiej co 60k km
  5. Nie tak dawno wymieniałem ten wężyk (złamał mi się trójnik) Przy wymianie nić się nie zapowietrzy ale może trochę płynu się wylać więc będziesz musiał uzupełnić. jeśli chcesz zrobić to doraźnie możesz zastąpić go innym wężykiem np paliwowym (8mm) ja tak jeździłem kilka dni i problemu nie było potem kupiłem nowy oryginał z trójnikiem w ASO za ok 60zł numer 059121086f
  6. Witam wszystkich na forum, to mój pierwszy post, ale Audi 3 szt zaczęło się w 2004 A3 2.0tdi manual, program (Masters) na 180-190km w zależności od temp otoczenia, jazda bez problemów ale przygoda zakończyła się kolizją w 2007 i auto zostało sprzedane ubezpieczalni z przebiegiem poniżej 100k W 2007 kupiłem A4 B7 3.0tdi BKN, na początku zrobiłem w nim program w Compsport, nigdy go nie mierzyłem na hamowni ale słaby nie był (ci co bywali na spotach nocnych w Krakowie ,Rybitwy, Bora, itp pewnie znają to auto rej KTT czarne kombi ) zabawa trwała 7 lat i w końcu lejący wtrysk zrobił swoje. W 2014 Sprzedane jakiemuś handlarzowi za parę groszy z ledwo działającym silnikiem. Zaryzykowałem i w 2014 kupiłem znowu A4 3.0tdi tym razem ASB + tiptronic. program jeszcze nie zrobiony ale jest w planach odwiedzenie TTC. Wcześniej serwisowałem autka tylko w ASO (Auto Specjal) byłem zadowolony z pracy "Małego" oraz porad Pana Piotra. Teraz nie często tam bywam, dziś (piątek 13 ) wymieniałem oleje i mam pytanie czy dokonałem dobrego wyboru ? Do silnika wlany Liqui Moly Top Tec 4200 5w30 (pojemnik 4l za 170zł) więc cena chyba dobra. Skrzynia biegów - skorzystałem z usług firmy którą mam najbliżej (Matic na Malborskiej) wymienili mi olej na Ravenol ATF 6HP za całość zapłaciłem 750zł (olej filtr uszczelka) więc chyba tanio. Panowie bardzo mili i z obsługi jestem zadowolony. Co sądzicie o tym oleju mogę na nim jeździć Co bardziej wiekowi auto maniacy może mnie kojarzą z pasa na Czyżynach, zielone Musso (ahh to były wspaniałe czasy Sławek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...