Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Problemy z pracą silnika po deszczu/myjni, Check i ESP, Kręci się wentylator chłodnicy po zgaszeniu auta, Auto gaśnie po deszczu/myjni...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam-w tym aucie jest jeden mankament-często zdarza się ,że uszczelnienia są do kitu-mój kolega umył auto karcherem

i okazało sie że woda dostała sie po wiązce do komputerów które sa umieszczone pod nogami kierowcy-pod pokrywa silnika po lewej stronie jest pokrywa plastikowa złączy nad kielichem amora i to lubi się rozszczelnić-woda szła po wiązkach kabli prosto do komutera-rozebraliśmy osłony progu i po podniesieniu dywanika okazało się ,ze w komorze ,w której jest elektronika(własnie pod nogami kierowcy)było mnóstwo wody-zalecam sprawdzenie tego miejsca!!!

Opublikowano

Witam, problem juz kiedys opisywalem, mialem to samo, ulewa lub myjka = auto nie chce jechac dlawi sie po zmianie biegu itp. problem tkwi w tym ze turbina zasysa wode z puszki powietrza (niewielkie ilosci) i przy okazji zalewa lmm ktory pozniej daje zle wskazania, proponuje zwiekszyc w puszcze powietrza otwor odplywowy i uszczelnic laczenie puszki z "rura ssaca" lub wogole je zaslepic :-) (otwor w blotniku ktory sie laczy z puszka) wina prawdopodobnie lezy w laczeniu (gumowa macka ktora dolega do blotnika) ja to szczelnie obkleilem silikonem i problem mam z glowy

29c24637919aecfdm.jpg

chodzi dokladnie o uszczelnienia "wlotu powietrza z blotnika"

pozdrawiam

Opublikowano

Witam, problem juz kiedys opisywalem, mialem to samo, ulewa lub myjka = auto nie chce jechac dlawi sie po zmianie biegu itp. problem tkwi w tym ze turbina zasysa wode z puszki powietrza (niewielkie ilosci) i przy okazji zalewa lmm ktory pozniej daje zle wskazania, proponuje zwiekszyc w puszcze powietrza otwor odplywowy i uszczelnic laczenie puszki z "rura ssaca" lub wogole je zaslepic :-) (otwor w blotniku ktory sie laczy z puszka) wina prawdopodobnie lezy w laczeniu (gumowa macka ktora dolega do blotnika) ja to szczelnie obkleilem silikonem i problem mam z glowy

chodzi dokladnie o uszczelnienia "wlotu powietrza z blotnika"

pozdrawiam

« Ostatnia zmiana: Dzisiaj o 15:13 wysłane przez storm37 » Zgłoś do moderatora Zapisane

--------------------------------------------------------------------------------

164KM/367Nm by Rogalotti

dzieki za pomoc ale jak dobrze kojarze to nie mam takiego wlotu z błotnika moge dodać że ta obudowa filtr cała lata nie jest przymocowana gdzie mam powiekszyć otwór i co mam zasilikonować prosze o dokładnieszcze wyjaśnienie bo sie mieszam z góry dziekuje :hi:

Opublikowano

powiekszyc otwor odwodnienia puszki (na samym dole), uszczelnic trzeba laczenie puszki z otworem w blotniku na zdjeciu jest dokladnie pokazane o co chodzi ewentualnie sprawdzic uszczelke komory silnika czy jest dobrze zalozona i woda sie nie dostaje w okolice puszki filtra.

pozdro.

Opublikowano

dzięki jutro sprawdze ale wcałe nie kojarze tego wlotu w obudowie do błotnika czy jest możliwe ze tego nie mam :mysli:

jutro wszystko sprawdze dziwna sprawa bo jak odłącze przepływke to auto chodzi ruwno nie kopci ,nie dławi sie tylko turbo ciągnie do 2000obr i potem muł może masz racje ta obudowa cała lata u mnie nie jest przymocowana :cool1:[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2009, 21:19_________________________________________________tylko wszystko już sie ciągnie 3 dni cały czas takie odjawy jak po zalaniu :shocked:

a do tego jeszcze jak kopci to wszystko leci mi do środka odpowitrzaniem bagażnika tylko nie wiem dlaczego dostaje sie do środka jeszcze troche takich akcji i zwarjuje :slina:

Opublikowano

Sprobuj wysuszyc lmm(z 30 min pod suszarka lub wiatrakiem) a pozniej przeczyscic np. jakims srodkiem do elektroniki, masz ten sam silnik co ja wiec napewno budowa puchy jak i wlotow ta sama.

Problem u mnie nagminnie sie powtarzal gdy padalo lub auto zostalo DOBRZE umyte, po uszczelnieniu puchy, poprawieniu usczelki komory silnika jak reka odjal :>

Opublikowano

kolego u mnie jednak jest inna obudowa Filtra

2fd117b38e16496amed.jpg

8814014052c4af7bmed.jpg

i lipa dobrze mi sie wdawało ,mam do ciebie prośbe weś odłącz u siebie kostke od przepływki i przejedz sie i zobacz jak to u ciebie chodzi jestem ciekaw czy tak samo jak u mnie do 2000obr ciagnie a potem muł aha

a gdzie jest ta uszczelka komory silnika możeć cyknąc Fotke

aha wyjąłem obudowe Filtra i wyjąłem samą przepływke i podłączyłem do węża turbo i wtyczki i eFekt ten sam jak z obudową dusi sie gaśnie nie ma siły jechać :embarrassed:

Opublikowano

ogolnie kazde auto bez przeplywki nie bedzie jechalo tak jak powinno, sprawdz vagiem lmm i bedzie wiadomo. faktycznie masz inna puche wiec szukaj innych miejsc ewentualnych przeciekow, sprawdz w jakim stanie masz filtr, odkrec dolot od turbo i zobacz czy w srodku sa krople wody (u mnie byly znikome ilosci i to mnie naprowadzilo ze pucha puszcza wode). usczelka jest wokolo komory silnika usczelnia komore z maska.

pozdro

Opublikowano

dolot turbiny chodzi ci o rure która łaczy sie z przepływką ???

tak

Opublikowano

jak odłączałem przepływke już kilka razy to widze ze w rurze jest wilgotno wyglądało to na olej w samym dole mam to odkecić i przeczyścić ? czy to normalne że jest prawdopodobnie tam olej na samym dole :mysli:[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2009, 20:15_________________________________________________jak odkrecałem to asz dymek poszedł z tej rury

905204073843afe7med.jpg

Opublikowano

Scignij ten waz i zobacz czy na samym dole nie ma kropel wody, znikome ilosci oleju w dolocie to norma nie przejmuj sie tym, jezeli auto dalej nie jedzie to zrob wkoncu logi bedzie wiadomo co jest.

Opublikowano

dzisiaj postaram sie zrobić tylko powiedz mi jeszcze jedno czy lepiej zrobić na odłączonej przepływce czy na podłączonej o ile będzie wogule chciał jechać i nie zgaśnie ,aha i jakie te logi numer?

Opublikowano

Najlepiej gdybys zrobil kompletne logi, ale na poczatek wystarcza 003,008,010 dynamiczne, przeplywka oczywiscie podlaczona.

Opublikowano

dziś rano wziąłem tą kupioną przepływke szuszyłem szuszarką 15min i podłączyłem i to samo dławi sie kopci na zewnątrz i po ostrym wciśnieciu gazu wlatuje dym do środka przez bagażnik , a rure od turbo ciężko będzie zdemontować ponieważ jest przykręcona podwójnie i dojścia prawie nie ma, aha dziś terż podłączyłem samą przepływke beż obudowy odrazu zaczoł sie dłąwić ale jak zaczoł chodzić troche równo gdy zakryłem ręką przepływke to też sie dłąwił ?

dziś chyba nie zrobie logów bo nie mam kompa :wallbash:

Opublikowano

jak ogarniesz temat z logami to pomyslimy co dalej.., to ze podlaczyles przeplywke bez puchy to nic ci nie zmieni, dolot idzie spokojnie odkrecic (mala grzechotka+nasadka).

pozdro

Opublikowano

logów nie moge zrobić bo sie okazało że mam nie zarejestrowany program ale nawed to i tak bym mógł tylko zrobić statyczne i basic ,bo sie nie da jechać dym wpada do środka i strasznie sie dławi po odkeceniu obudowy znalazłem przetary wężyk

c0617b2b3337d3bdmed.jpg

czy to może być to , wężyknie jest pęknięty

Opublikowano

to jest wezyk od "gaszaka" lagodzi gaszenie silnika, nie powinno wplywac na prace silnika, bez vaga sie nie obedzie, podepnij sprawne lmm i zobacz wtedy co sie bedzie dzialo. co do dymu ktory wpada do kabiny - zobacz czy masz caly wydech moze gdzies masz pekniecie.

Opublikowano

podjade dziś na jakaś diagnostyke może mi coś powiedzą[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 09:43_________________________________________________witam ponownie udało mi sie załatwić kolege z kompem ale niestety mam logi tylko satyczne i bs :kwasny:

3e3737503ef34cfbm.jpg afd2183356ef54c9m.jpg[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2009, 11:53_________________________________________________witam ponownie udało mi sie załatwić kolege z kompem ale niestety mam logi tylko satyczne i bs :kwasny:

logi statyczne

3de8ce61028364fem.jpg

989d6a77b2d2fe1fm.jpg

1d0b3610ac511732m.jpg

383d29321374937fm.jpg

afd2183356ef54c9m.jpg

3e3737503ef34cfbm.jpg

logi Bs

e99ee6cb308850a7m.jpg

a1e469e8e089f36am.jpg

78a21b2665773752m.jpg

38239317323d713bm.jpg

a logi dynamiczne nie dały sie zrobić bo 7 próbach cały czas zapisywały sie logi dynamiczne jako statyczne nie wiem dlaczego może coś z tego dacie rade wyczytać czekam na odpowiedzi bo mojeautonie chce nadal jeżdziś ,dławi sie kopci cignie nieraz od 2500obr

Opublikowano

Też mam identyczną sytuacje po umyciu auta na myjce ciśnieniowej silnik zaczynał przerywać i do momentu załączenia sie turbiny jest bardzo słaby czuć też zapach nieprzepalonej ropy po przejechaniu 30 km i odczekaniu około 4 godzin sytuacja wraca do normy i jest wszystko ok do póki nie zjawię się znowu na myjce Co może być tego przyczyną. Ps sprawdziłem filtr powietrza odktęciłem pokrywe komputera - wszedzie jest sucho.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...