Cieslarmarek Posted November 17, 2017 Posted November 17, 2017 Witam, zakupilem a4 b5 1998 r 1.9 afn z silnikiem po robieganiu, ciezko nylo uzyskac informacje od wlasciciela jak to dokladnie bylo, lecz twierdzi ze zle zlozyl pompe wtryskowa po uszczelnianiu , silnik wszedl na obroty i w efekcie sie rozbiegal. Po zdjeciu rury od intercoolera wylalo sie z niej z 1.5l oleju, a po zdjeciu przewodu z turba ukazal sie mi zmielony wirnik luzno lezacy w turbinie. Dodam ze w intercoolerze na dnie bylo widac liczne ilosci kawalkow lopatek turrbiny. I w tej sytuacji mam pytanie czy jest mozliwe ze silnik da sie jeszcze uratowac? w kolektorze dolotowym widze sam olej bez opilkow ale mozna tez nie zauwazyc. Silnik daje zrobic obrot recznie. Prosze o porady czy probowac rozbierac ratowac tem silnik czy kupic inny i wlozyc w calosci...
JawoR36 Posted November 17, 2017 Posted November 17, 2017 (edited) Kup inny. Szkoda roboty. Słupek z turbiną to koszt koło 600-700zł. A co jak poskładasz turbo a silnik nie będzie trzymał kompresji? Edited November 17, 2017 by JawoR36
lukaszooo Posted November 17, 2017 Posted November 17, 2017 Jeśli robisz sam i za nic nie płacisz to mozna spróbować go złożyć, zalać starym olejem żeby inwestować jak naj mniej i sie okaże. Jeśli ktoś ma ci to robić to oddaj go odrazu na złom.
karaluch8 Posted November 17, 2017 Posted November 17, 2017 Ostatnio kumpel kupił a3 ze zmieloną turbiną, silnik odpalał, chodził ale dałeś mu po obrotach to zaciągał olej i tak nam ze 3 razy się rozbiegał xdd oczywiscie klapa gasząca działała. Załozylimy turbo, z ic'ka z 2l oleju wylalimy, odpalimy i seryjne 90 koników, z turbo od golfa 150koni, wydmuchało 94 koniki. Dokładnie 93,9. Więc silnik żyje
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now