Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 2,5Tdi Bardzo kopci i nie ma mocy Max 50km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi o Audi A4 B7 2,5Tdi 163 km Automat/Tiptronik z 2006 roku z przebiegiem 220tyś km. Zaczeło się od trudnogo odpalania i kopcenia przy tym czarnym dymem (myślałem że to wtryski lub świece żarowe) zaraz po tym na trasie auto straciło moc i bardzo zaczeło kopcić nie chcąc jechać szybciej niż 60km/h. Dojechaliśmy do jakiegoś KOWALA! który stwierdził że "Turbina padła" Auto na warsztacie zaczeło kopcić zaolejonym smogiem. Po wyciągnięciu turbiny i oddaniu jej do regeneracji okazało się że wszystko z nią było OK! ale mechanik (kowal!!!) i facet od regeneracji turbin skasowali mnie tysiaka a auto jak było tak jest!!! Oczywiście turbina została zregenerowana skoro już ją wyciągneli... na wszelki wypadek (tylko po co???) Komputer wykazał różne błędy których nie znam ale nie TURBO. 

Panowie czy ktoś ma jakiś pomysł lub może miał podobny problem??? 

Może znacie jakiegoś fachowca nie KOWALA w okolicach Łodzi?

Bardzo proszę o pomoc i POZDRAWIAM 

Opublikowano

Sprawdźcie szczelność dolotu i egr czy nie zaciął się w pozycji otwartej tak na początek. Dobrze byłoby gdybyś podał jakie wyskoczyły błędy.

Opublikowano
11 godzin temu, majkel_majki napisał:

Sprawdźcie szczelność dolotu i egr czy nie zaciął się w pozycji otwartej tak na początek. Dobrze byłoby gdybyś podał jakie wyskoczyły błędy.

Dziękuje dziś sprawdzę a jak będę miał kody błędów to napiszę

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Sprawdźiłem szczelność dolotu i egr czy nie zaciął się w pozycji otwartej, okazuje się że jest OK. Jeśli chodzi o to jakie wyskoczyły błędy to jest problem bo po zamontowaniu zregenerowanej TURBINY nadal jest tak samo (auto niema mocy jedzie max 60km/h i bardzo kopci na czarno) a błędy po zresetowani się żadne nie zczytały.... Dziwne

Ma ktoś jakiś pomysł?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziwne, To wygląda jakby turbo nie ładowało, ale wtedy powinna być cięta dawka paliwa i brak dymu. Trzeba będzie zapiąć komputer i porobić logi, to da obraz w jakim stanie jest osprzęt.

Opublikowano

Na początek sprawdź czy zaciąga turbinę. Może po prostu masz jakiś problem z podciśnieniami

Opublikowano

Witam. Czy autor tego postu doszedł co boli Audi? Mam identyczny problem

Opublikowano

To zacznij od szytania błędów, a nie pytaj w temacie z 2017r.

Opublikowano

Błędów brak. Logi od paliwa ok. Przeplywka daje niska wartosc. Ale założone 3szt i na każdej jest to samo. Brak pomysłów do czego się przyczepić. Sprawdzone już wszystko. Od walków przez turbinę, rozrzad, egr, cisnienia, po zmienione zaworki n75, n18, szczelność collera itd, itp. Komp też zmieniony bo podejrzewaliśmy że źle czyta przesyłki...ale to nie to. Wygląda tak jak by coś było gdzieś przypchane i na to nie ma pomysłu. Dlatego pytałem autora bo może akurat coś podrzucić w temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...