Karol_ok9 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 A ten pierwszy blad to zawsze bendzie on jest od imobilajzera
kirsa Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 A gdzie regenerowales ten słowniczek. Czujnik Hala jest w aparacie zapłonowy Tak?
Karol_ok9 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Silniczek dalem do regeneracji do warsztatu zajmujacego sie rozrusznikami ale zeby wyjąć ten silniczek trzeba improwizowac bo on nie jest pszystosowany do wyjmowani jest obudowany takim plastikiem ktury wchodzi az pod potecjometr i trzeba go delikatnie odlamac. Tak hal jest w aparacie zaplonowym aby go wymienic trzeba go calego rozebrac a puzniej ustawic
kirsa Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2017 odnośnie błędu 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to Plus czy w tym silniku jest tylko jeden czujnik hala w aparacie czy ma jeszcze na wale wałku czy gdzie tam bo rożnie słyszałem
Daniel112 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) wiem ze pozno ale moze ktos bedzie mial podobny problem mialem golfa 4 z tym silnikiem objawy identyczne jak twoje obrowy falowaly i byly podwyzszone na biegu jalowym wywalalo jakies bledy przepustnicy przez nietrafne diagnozy pseudo mechanikow wymienilem pol silnika i nic okazalo sie ze winny byl czujnik cisnienia chyba plynu wspomagania byl zara kolo pompy wspomagania kupilem za 160zl orginal wymienilem i problem ustal Edytowane 14 Lutego 2018 przez Daniel112
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się