fellini1470 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Witajcie !!! Chcialem was zapytac jak najlepiej jest obnizyc zawieszenie.Mam A4 model 97, na wysokim, standartowym zawieszeniu.Chcialbym aby moje Audi mialo 3 cm przeswit miedzy kolem a krawdedzia blotnika.Teraz ta wysokosc jest wieksza.Sadze ze jest to jakies 5 cm,moze 5,5.Co powinienem zrobic ze sprezynami?Mozna je sprasowac, mozna wymienic.Jezeli chodzi o wymiane, to jakich mam szukac??? Moze ktos poda mi numery fabryczne???? Czy obnizenie wplynie nie kozystnie na wlasciwosci trakcyjne i czy bedzia to mialo ujemny wplyw na amortyzatory???? Prosze o porade, pozdrawiam - Fellini. [ Dodano: 07-03-2007, 07:29 ] Chcialem jeszcze powiedziec, ze posiadam a4 w wersji 1.8 turbo.Czy to jakas roznica dla zawieszenia????? Fellini Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Co powinienem zrobic ze sprezynami? Sprężyny wymienić, żadnego prasowania czy obcinania Czy obnizenie wplynie nie kozystnie na wlasciwosci trakcyjne Nie, auto lepiej się prowadzi szczególnie w zakrętach i czy bedzia to mialo ujemny wplyw na amortyzatory???? Może mieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gik 1 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Co do obnizenia, moja a4 jest o 40mm nizsza niz seryjne.... i wszystko co napisal spedyt jest ok . Dodam tylko,ze w miastach jest problem z parkowaniem (zwlaszcza w szczycie) gdzie wszystkie miejscowki bez kraweznikow sa pozajmowane... o dziurach nie wspominajac... przetaczac sie trzeba dlugo przez takie ulice :exclaim: Bo jakos nie usmiecha mi sie zostawienie czesci zderzaka,tlumika do trzesienia sie da sie szybko przyzwyczaic... . Za to na rownej drodze wwwrrm :twisted: A i jeszcze 17''+ to juz w ogole na dziurach bedzie zabojstwem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iceman Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Co do obnizenia, moja a4 jest o 40mm nizsza niz seryjne.... i wszystko co napisal spedyt jest ok . Dodam tylko,ze w miastach jest problem z parkowaniem (zwlaszcza w szczycie) gdzie wszystkie miejscowki bez kraweznikow sa pozajmowane...o dziurach nie wspominajac... przetaczac sie trzeba dlugo przez takie ulice :exclaim: Bo jakos nie usmiecha mi sie zostawienie czesci zderzaka,tlumika do trzesienia sie da sie szybko przyzwyczaic... . Za to na rownej drodze wwwrrm :twisted: A i jeszcze 17''+ to juz w ogole na dziurach bedzie zabojstwem jakim zabójstwem ja moją mam 60 mm opuszczoną i na 18 latm , rocznie robie po Polsce 60-70000 km , jedyne co trzeba sie nauczyc to potrzyc ma 10 m przed samochód na droge ale do tego można się przyzwyczajić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gik 1 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Wszystko zalezy od tego do czego uzywasz samochodu i gdzie nim najczesciej jezdzisz. W trasie to zgadzam sie, bardzo szybko sie do tego przyzwyczajasz i da sie nawet bardzo polubic :] Ale w miescie(Szczecin,Wroclaw bo tam najczesciej jestem)... i kiedy MUSISZ zaparkowac a w najlepszym wypadku zostaje miejsce na jakims kosmicznym krawezniku.... zostaje Ci jedynie znalezienie innego... i potem trzeba leciec kawal do samochodu :biggrin: Ale ja i tak w planach mam 17'' do swojej Żabki. ps. no no.... cudny avancik.... kolor, felgi prawie z moich snow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iceman Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Wszystko zalezy od tego do czego uzywasz samochodu i gdzie nim najczesciej jezdzisz. W trasie to zgadzam sie, bardzo szybko sie do tego przyzwyczajasz i da sie nawet bardzo polubic :] Ale w miescie(Szczecin,Wroclaw bo tam najczesciej jestem)... i kiedy MUSISZ zaparkowac a w najlepszym wypadku zostaje miejsce na jakims kosmicznym krawezniku.... zostaje Ci jedynie znalezienie innego... i potem trzeba leciec kawal do samochodu :biggrin: Ale ja i tak w planach mam 17'' do swojej Żabki. ps. no no.... cudny avancik.... kolor, felgi prawie z moich snow no Wrocław to tragedia wracałem przez Wrocław masakra slalom gigant miałem ale co sie nie robi żeby wyglądac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 jakim zabójstwem ja moją mam 60 mm opuszczoną i na 18 latm , rocznie robie po Polsce 60-70000 km , jedyne co trzeba sie nauczyc to potrzyc ma 10 m przed samochód na droge ale do tego można się przyzwyczajić Potwierdzam bo widziałem auto na żywca. Najważniejsza jest uwaga i będzie ok :exclaim: A Wrocław to masakra Link to comment Share on other sites More sharing options...
kred 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 kolego radze ci zbytnio nie kombinowac z zawiecha i trzymac sie blisko standardowego rozmiaru. kupilem niedawno a4 z niemiec obnizona wygladajaca jak pocisk :biggrin: przednie kola schowane w nadkolach-bardzo maly przeswit. przekonalem sie o uzytecznosci autka jak zawisnalem na spiacym policjancie i dodatkowo doprasowalem podwozie!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzyniek 3 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 no Wrocław to tragedia wracałem przez Wrocław masakra slalom gigant miałem "slalom gigant"....... ja bym powiedział że to jazda po muldach a co do kolegi fellini1470 to może zgadaj sie z kimś kto chce swoją niunie podnieść i odsprzeda Ci to i owo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
verus 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 to może zgadaj sie z kimś kto chce swoją niunie podnieść i odsprzeda Ci to i owo... znajdziesz kogoś bez problemu, jedni obniżają inni podwyższają pojeździsz pół roku i znów się z kimś zamienisz na wyższe Link to comment Share on other sites More sharing options...
McArius 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Witajcie !!!Chcialem was zapytac jak najlepiej jest obnizyc zawieszenie.Mam A4 model 97, na wysokim, standartowym zawieszeniu.Chcialbym aby moje Audi mialo 3 cm przeswit miedzy kolem a krawdedzia blotnika.Teraz ta wysokosc jest wieksza.Sadze ze jest to jakies 5 cm,moze 5,5.Co powinienem zrobic ze sprezynami?Mozna je sprasowac, mozna wymienic.Jezeli chodzi o wymiane, to jakich mam szukac??? Moze ktos poda mi numery fabryczne???? Czy obnizenie wplynie nie kozystnie na wlasciwosci trakcyjne i czy bedzia to mialo ujemny wplyw na amortyzatory???? Prosze o porade, pozdrawiam - Fellini. [ Dodano: 07-03-2007, 07:29 ] Chcialem jeszcze powiedziec, ze posiadam a4 w wersji 1.8 turbo.Czy to jakas roznica dla zawieszenia????? Fellini ja walczę z zawiechą ale w odwrotną stronę znaczy się mam w swojej niuni wstawione w Niemczech sprężyny obniżające H&R - 40mm. I W PIĄTEK JADę JE WYP.. W CHOLERę nie dlatego że są złe, ale dlatego że na polskie drogi to się nie nadaje (nawet na koleinach po tirach można brzuchem szorować o asfalt) Konkluzja: W przyszłym tygodniu z chęcią się ich zatem pozbędę za rozsądne (nieduże pieniądze) Link to comment Share on other sites More sharing options...
verus 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 ciekaw jestem jaki masz prześwit, ile cm mniej wiecej od dolnej krawędzi spoilera do ziemi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iceman Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 "slalom gigant"....... ja bym powiedział że to jazda po muldach ja musze omijac anie przelatywac po dziurach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szewczenko7 2 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 do wyboru masz gwint , sprezyny , amory + sprezyny Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker76 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Hehe, ja zostawiam orginal Jak podjezdam na parking pod blok to idealnie pasuje dol zderzaka do chodnika (2mm) Ale rozmiar feli bym chetnie zmienil na jakies 17.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
poziek 14 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 weźcie no, bo mnie przestraszyliście... ja właśnie będe zakładał ori s-linową zawieche... Link to comment Share on other sites More sharing options...
verus 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 weźcie no, bo mnie przestraszyliście... ja właśnie będe zakładał ori s-linową zawieche Nikt tu nie straszy, jazda z taką zawiechą w tym gównianym kraju po parszywych drogach to partyzantka. Jedziesz i Twoje oczy wyglądają tak :eek: Najlepszy byłby allroad albo terenówka i to być może jest jedyne słuszne rozwiazanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rob Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 co Wy na takie cóś http://www.zender-tuning.com/audi_a4_a4b5_304_Poland.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebMis 0 Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 niby OK, ale ja polecam razem z tymi sprężynkami jakieś dobre amortyzatory;) np. KONI z regulacją siły tłumienia aby odpowiednio ustawić charakterystykę zawiasu do potrzeb umiejętności i stylu jazdy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huddig 0 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Witam ,moje audi wyglądało jak poniżej-ładnie nie? Ale z przykroscia musiałem zmienic to zawieszenie bo robie 50tyś rocznie i cały czas masakrowałem dolną osłone nie wspominając o komforcie jazdy i ciagłe problemy z prostowaniem felg.Prawda jest taka na nasze polskie drogi odradziłbym sportowego zawieszenia-cierpią na tym wszystkie elementy zawieszenia(szybciej się zuzywają) Tydzień temu zmieniłem wszystkie wahacze ,końcówki drążka i amortyzatory na TRW,oryginalne założyłem tylko spręzynki Audi.Również zmienilem wzystkie tarcze i klocki firmy ATE osłonę i wszystkie gumy ,koszt tej imprezki około 5400zł. Obecnie testuje te zamienniki,badż razie komfort jazdy jest nie porównywalny!!! Komplet sportowych sprężyn odsprzedam za 250zł jeżźeli ktoś by chciał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now