Skocz do zawartości
IGNOROWANY

polski vag ,wielka prosba


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolega dostał opis na PW i powinien sobie jużporadzić.

Opublikowano

ja też poproszę o opis :)

Opublikowano

znalazlem na allegro interfejs :twisted: :twisted: teraz pytanie jakie jest lepsze czy pod USB czy port COM (RS232)? Czy raczej nie ma roznicy???

Opublikowano
ja też poproszę o opis :)

Poszlo na PW

jakie jest lepsze czy pod USB czy port COM (RS232)?

kolego a skąd my mamy wiedzieć co ci pasuje. Obecnie każdy lapcak ma USB natomiast RSa tylko niektóre.

Opublikowano
jakie jest lepsze czy pod USB czy port COM (RS232)? Czy raczej nie ma roznicy???

generalnie polecany jest stary, dobry RS232 (choć ja używam na USB i nie miałem problemów nigdy).

Sądzę, że większym problemem może być przejsciowka USB<->RS232

Poza tym z tematu FAQ:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4810

Opublikowano

Cześć,

czy mozecie mi przesłać też ten programik z hasłem?

Co prawda mam Vaga 409.1 us tylko, że nie wpisywałem tam żadnego hasła. Co prawda próbowałem się nim łaczyć z Golfem III podstawowy odczyt błedów mi poszedł ale przy próbie wybory innych funkcji chociażby adaptacion 10 lub basic settings zrywało połączenie ze sterownikiem. Niektóre równiez błedy wyskakiwały w ten sposób:

00516 - Shareware Version. To Decode all DTCs

30-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Nie wiem czym to jest spowodowane być może potrzebuję się gdzieś zalogować by owtorzyć pewne furtki dostępu.

Nie wiecie o co z tym chodzi? Dodam że interface jest mam Viakena KKL na USB

Jeśli jest to sprawa hasła to proszę o przesłanie na email programu z hasłem (najlepiej w wersji polskiej) z krótką instrukcja jak to aktywować.

Mój email: [email protected]

z góry serdeczne dzięki.

Pozdrawiam wszytkich posiadaczy A4.

ps. w sobotę wybieram się po A4 dla siebie. Mój typ to A4 Avant 1,9 AFN (czarna perła :)))

Opublikowano
00516 - Shareware Version. To Decode all DTCs

30-10 - Please Register/Activate - Intermittent

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=1913

masz wszystkie (prawie ?) błędy, Twój oznacza :

00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60

(00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) 30-10 - Open or Short to B+ )

Ale to i tak już nie na temat...

Opublikowano

dzięki za odpowiedź.

No sprawa jest po częsci na temat ponieważ w golfie nie zlokalizowałem jeszcze usterki.

Czy to może oznaczać że czujnik przepustnicy walnął? Objawy są takie że na benzynie na zimnym chodzi nie równo, potrafi gasnąć. No zarówno na zimnym i ciepłym jest mulasty a i prędkośc maksymalna znacznie spadła. Na kazdym z biegów nie daje się za wiele rozpędzić.

A może znasz sprawę z Vagiem? O co chodzi z tym hasłem do Vaga? Być może powinieniem gdzieś się zalogować by miec szerszy dostęp?

Pozdrawiam,

bulbin

Opublikowano
No sprawa jest po częsci na temat ponieważ w golfie nie zlokalizowałem jeszcze usterki.

Jest całkowicie OffTopic ! Przecież temat jest na temat polskiego VAG-Coma, a nie błędów...

O co chodzi z tym hasłem do Vaga? Być może powinieniem gdzieś się zalogować by miec szerszy dostęp?

Jest potrzebny kod aktywacyjny do Vag-Coma. W programie kliknij 'About' będziesz miał przycisk 'Activate/Deactivate'

Opublikowano

Ok dzięki za informację.

Czy ktoś może udostępnić hasełko do Vag-Com?

Pozdrawiam,

bulbin

Opublikowano
Czy ktoś może udostępnić hasełko do Vag-Com?

jakie hasło masz na myśli ? Do archiwum, żeby rozpakować ??....

Opublikowano

Wspomniałeś że jest coś trzeba aktywować poprzez kod:

"Jest potrzebny kod aktywacyjny do Vag-Coma. W programie kliknij 'About' będziesz miał przycisk 'Activate/Deactivate'"

O ten kod właśnie mi chodzi

Opublikowano

ja pisałem generalnie o Vag-Com, skoro piszesz o tym polskim, to wciskając przycisk "O programie" masz kontakt w celu pozyskania kodu aktywacyjnego :cool:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...