p.mie 0 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Witam szukałem przeglądałem i nic nie znalazłem na ten temat . Problem polega na tym iż dziś postanowiłem sprawdzić ładowanie w mojej audiczce i pokazuje mi 16.1 <16 v o co chodzi normalne to czy morze to usterka alternatora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Słabo szukałeś. Pewnie regulator napięcia powiedział pa pa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.mie 0 Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 A jest morzliwosc sprawdzenia go jakoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek.1997 9 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 O ile się nie mylę to regulator jest razem ze szczotkami w alternatorze, wymieniałem raz przy passacie b4 i taki regulator nie jest drogi, podmień i powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisiel 5 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Wymieniasz cały tzw. szczotkotrzymak. Koszt ok. 50-80 zł. Zależy co założysz. dostęp od tyłu alternatora. Odpinasz przewody, zdejmujesz plastikową obudowę i dostęp bezproblemowy. pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Już sprawdziłeś. Teraz trzeba wyciągnąć, sprawdzić numer i kupić odpowiednik. Ja rok temu wsadziłem za 25zł. Działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1727 2 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Mi w tym roku w moim 1.8 padł altek, ładowanie miałem ok 19V, po ok 100 km zorientowałem się że coś z altkiem, ale było za późno, regulator napięcia nowy nic nie dał, koniec końców wpadł nowy (używany) altek i śmiga, w starym popaliły się diody (czy jakoś tak się o tym mówi) teraz mam ładowanie ponad 14V. U mnie objawem zbyt wysokiego ładowania było syczenie akumulatora bo wiadomo, za duży prąd i się "gotował" a druga sprawa, podczas jazdy gdy wyłączyłem nawiewy na 0, wiatrak nawiewu cały czas pstrykał tak jakby się załączał i wyłączał i to właśnie naprowadziło mnie na drogę altka. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.mie 0 Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 A da radę przełożyć to bez demotazu alternatora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek.1997 9 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Wygodniej będzie chyba jednak wymontować alternator. Możesz zobaczyć czy dasz radę, regulator ze szczotkami jest z tyłu alternatora bodajże przykręcany na 2 śrubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.mie 0 Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 No będę mosial próbować bo srobe mocująca mam włożoną odwrotnie i ciężko będzie ja wyjąć ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się