Muskel1 1335 Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia Szkoda, że mechanik nie jest w stanie wykonać tak prostej czynności jak auto-scan. Dużo te zdjęcia nie wnoszą. Sprawdź bezpiecznik od układu kierowniczego bo brakuje mu napięcia z zacisku 30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia Też żałuje że się nie udało, ale.. spróbuję jeszcze u kogoś innego może się uda. A bezpiecznik na pewno sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Muskel1 możesz podpowiedzieć mi który to bezpiecznik? nie mogę go zlokalizować. u mnie to sedan 2012 rok. Byłem u elektryka to powiedział że przekładania kierownicza do wymiany, że padł jakiś silniczek. Ale błąd znikł i działa. Już mi ręce opadają i nikt nie ma nawet w okolicy jak zrobić auto-scan... Do tego jeszcze doszło że na lodzie abs czuć na pedale i coś zgrzyta jakby się zębatka łamała, podobnie jak kontrola trakcji się włączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia W podszybiu kierowcy nr 10 i nr 15 (zależne od rodzaju silnika), oraz po środku ściany grodziowej bezpiecznik płytkowy nr 3 na dolnym rysunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Ale raczej jak już to nen płytkowy oraz kabel od niego do magla, bo jest zasilany po zacisku 30. Tamte u góry są po zacisku 87. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Właśnie patrzyłem w tej skrzynce po środku to możliwe że tam nie będzie bezpieczników? bo nie ma ani jednego z tych trzech co na obrazku. Na tym zacisku 30 nie ma płytkowego. A tam co bezpieczniki pod komputerem to syf jak cholera... pełno błota/piachu i liści jutro będę czyścił i patrzył czy zwarć nie ma.. tylko muszę znaleźć odkręcić obudowę wlewu płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia mój model to 2.0 tdi 136 koni, silnik CJCB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Uzupełnij poprawnie profil bo nie wiadomo o jaki silnik chodzi. Rozmieszczenie bezpieczników jest zależne od rodzaju silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia już uzupełniłem, mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Zgodnie ze schematem powinien tam być na pozycji 3 bezpiecznik płytkowy zasilający grubym czarnym 16mm² przewodem elektroniczno-mechaniczne wspomaganie. Zrób zdjęcie. Sprawdż przy maglu dokąd biegnie ten gruby czarny przewód zasilający, skoro nie do puszki bezpieczników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Kabel sprawdzę jak dorwę mechanika z podnośnikiem. A tu tak jak mówiłem nie widzę bezpieczników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia No jak to nie widzisz. Masz tam bezpieczniki płytkowe. Ne 3 od wspomagania także. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia To nawet nie wiedziałem że takie występują, patrzę że jeszcze mało widziałem. Na dniach postaram się sprawdzić z mechanikiem ten kabel czy jest cały aż do maglownicy. Bo odbijam się od mechanika do mechanika i każdy ręce rozkłada czemu raz jest czerwony błąd maglownicy a raz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia To są bezpieczniki płytkowe/blaszkowe. Z tego bezpiecznika wspomaganie dostaje zasilanie z zacisku 30. Albo jes mikropęknięcie na bezpieczniku albo coś z przewodem/stykiem przewodu nie tak, skoro sporadycznie brakuje zasilania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia To są bezpieczniki płytkowe/blaszkowe. Z tego bezpiecznika wspomaganie dostaje zasilanie z zacisku 30. Albo jes mikropęknięcie na bezpieczniku albo coś z przewodem/stykiem przewodu nie tak, skoro sporadycznie brakuje zasilania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Zalecasz jego wymianę? Dla pewności czy to nie on? I ten przewód idzie z tej skrzynki bezpośrednio do wspomagania? I jeszcze jedno przez braki zasilania/ może zwarcie, może być tak błąd jak na zdjęciu? Bo "elektryk" tylko po tym błędzie stwierdził że maglownica do wymiany bo silnik wspomagania nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Tak, z bezpiecznika do wspomagania. Bezpiecznik można wymienić dla 100% pewności, przewogy i punkty mocowania sprawdzić i wykluczyć. Jeżeli wszystko to wykluczysz, pozostaje sam magiel jako źròdło błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Posprawdzam i mam nadzieje że coś się znajdzie bo wolałbym uniknąć wymiany magla.. Jeszcze zobaczę bezpiecznik 15 pod kompem. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek321 0 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia A jeszcze zapytam się czy przez to że powiedzmy ta maglownica umiera to może być problem z abs-em i kontrolą trakcji? To znaczy że przy hamowaniu na lodzie zgrzyta jak głupi czego wcześniej nie było i pedał odbija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Nie wiem o jakie zachowanie ABS Ci dokładnie chodzi, ale ABS tak właśnie działa, przerywa i czuć drgania pod nogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się