Muskel1 Opublikowano 8 Stycznia Opublikowano 8 Stycznia Szkoda, że mechanik nie jest w stanie wykonać tak prostej czynności jak auto-scan. Dużo te zdjęcia nie wnoszą. Sprawdź bezpiecznik od układu kierowniczego bo brakuje mu napięcia z zacisku 30.
Serek321 Opublikowano 8 Stycznia Opublikowano 8 Stycznia Też żałuje że się nie udało, ale.. spróbuję jeszcze u kogoś innego może się uda. A bezpiecznik na pewno sprawdzę.
Serek321 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Muskel1 możesz podpowiedzieć mi który to bezpiecznik? nie mogę go zlokalizować. u mnie to sedan 2012 rok. Byłem u elektryka to powiedział że przekładania kierownicza do wymiany, że padł jakiś silniczek. Ale błąd znikł i działa. Już mi ręce opadają i nikt nie ma nawet w okolicy jak zrobić auto-scan... Do tego jeszcze doszło że na lodzie abs czuć na pedale i coś zgrzyta jakby się zębatka łamała, podobnie jak kontrola trakcji się włączy.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia W podszybiu kierowcy nr 10 i nr 15 (zależne od rodzaju silnika), oraz po środku ściany grodziowej bezpiecznik płytkowy nr 3 na dolnym rysunku.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Ale raczej jak już to nen płytkowy oraz kabel od niego do magla, bo jest zasilany po zacisku 30. Tamte u góry są po zacisku 87.
Serek321 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Właśnie patrzyłem w tej skrzynce po środku to możliwe że tam nie będzie bezpieczników? bo nie ma ani jednego z tych trzech co na obrazku. Na tym zacisku 30 nie ma płytkowego. A tam co bezpieczniki pod komputerem to syf jak cholera... pełno błota/piachu i liści jutro będę czyścił i patrzył czy zwarć nie ma.. tylko muszę znaleźć odkręcić obudowę wlewu płynu.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Uzupełnij poprawnie profil bo nie wiadomo o jaki silnik chodzi. Rozmieszczenie bezpieczników jest zależne od rodzaju silnika.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Zgodnie ze schematem powinien tam być na pozycji 3 bezpiecznik płytkowy zasilający grubym czarnym 16mm² przewodem elektroniczno-mechaniczne wspomaganie. Zrób zdjęcie. Sprawdż przy maglu dokąd biegnie ten gruby czarny przewód zasilający, skoro nie do puszki bezpieczników.
Serek321 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Kabel sprawdzę jak dorwę mechanika z podnośnikiem. A tu tak jak mówiłem nie widzę bezpieczników.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia No jak to nie widzisz. Masz tam bezpieczniki płytkowe. Ne 3 od wspomagania także.
Serek321 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia To nawet nie wiedziałem że takie występują, patrzę że jeszcze mało widziałem. Na dniach postaram się sprawdzić z mechanikiem ten kabel czy jest cały aż do maglownicy. Bo odbijam się od mechanika do mechanika i każdy ręce rozkłada czemu raz jest czerwony błąd maglownicy a raz nie.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia To są bezpieczniki płytkowe/blaszkowe. Z tego bezpiecznika wspomaganie dostaje zasilanie z zacisku 30. Albo jes mikropęknięcie na bezpieczniku albo coś z przewodem/stykiem przewodu nie tak, skoro sporadycznie brakuje zasilania.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia To są bezpieczniki płytkowe/blaszkowe. Z tego bezpiecznika wspomaganie dostaje zasilanie z zacisku 30. Albo jes mikropęknięcie na bezpieczniku albo coś z przewodem/stykiem przewodu nie tak, skoro sporadycznie brakuje zasilania.
Serek321 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Zalecasz jego wymianę? Dla pewności czy to nie on? I ten przewód idzie z tej skrzynki bezpośrednio do wspomagania? I jeszcze jedno przez braki zasilania/ może zwarcie, może być tak błąd jak na zdjęciu? Bo "elektryk" tylko po tym błędzie stwierdził że maglownica do wymiany bo silnik wspomagania nie działa.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Tak, z bezpiecznika do wspomagania. Bezpiecznik można wymienić dla 100% pewności, przewogy i punkty mocowania sprawdzić i wykluczyć. Jeżeli wszystko to wykluczysz, pozostaje sam magiel jako źròdło błędu.
Serek321 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Posprawdzam i mam nadzieje że coś się znajdzie bo wolałbym uniknąć wymiany magla.. Jeszcze zobaczę bezpiecznik 15 pod kompem. Dzięki za pomoc.
Serek321 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia A jeszcze zapytam się czy przez to że powiedzmy ta maglownica umiera to może być problem z abs-em i kontrolą trakcji? To znaczy że przy hamowaniu na lodzie zgrzyta jak głupi czego wcześniej nie było i pedał odbija
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia Nie wiem o jakie zachowanie ABS Ci dokładnie chodzi, ale ABS tak właśnie działa, przerywa i czuć drgania pod nogą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się