djsinger997 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Witam, mam ogromny problem z autem, ponieważ nadeszły mrozy i auto zaczęło męczyć się z odpalaniem. Rano (-2) kręciłem dziś auto od 12-15 razy. Wreszcie odpalił - zgasł. Ponownie już odpalił przytrzymał 400-500 RPM, podniosły się obroty po kilku sekundach i juz okej. Dodam, że zaczęło ubywać oleju i dolewałem już raz. Ale może to problem z jakims czujnikiem? Odłączyłem czujnik temperatury powietrza dolotowego (różowy taki) i auto również nie chciało odpalić. Proszę o rady, co moge jeszcze sprawdzić? A dodam, że na VAG'u - NO FAULTS. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez djsinger997
patryq633 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 14 godzin temu, djsinger997 napisał: Odłączyłem czujnik temperatury powietrza dolotowego (różowy taki) i auto również nie chciało odpalić. Ten czujnik myślę że nie jest przyczyną. Kable i świece kiedy były ostatni raz wymieniane ?
djsinger997 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 W dniu 2.12.2017 o 13:55, patryq633 napisał: Ten czujnik myślę że nie jest przyczyną. Kable i świece kiedy były ostatni raz wymieniane ? Kable i świece wymieniane 4 miesiące temu. Sprawdzalismy w nocy, jak było ciemno, czy moze jakaś iskra skacze czy cos. Ale zero. Kręci normlanie ale nie odpala.
buras20 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 odłącz przepływke i zobacz rano czy odpala pozdrawiam
patryq633 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Ja podejrzewam czujnik położenia wałka rozrządu, albo już pompa paliwa może siadać. Jak go rano będziesz odpalał to zanim to zrobisz przekręć 2-3 razy na zapłon i potem próbuj odpalić
djsinger997 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 W dniu 6.12.2017 o 06:54, buras20 napisał: odłącz przepływke i zobacz rano czy odpala pozdrawiam 21 godzin temu, patryq633 napisał: Ja podejrzewam czujnik położenia wałka rozrządu, albo już pompa paliwa może siadać. Jak go rano będziesz odpalał to zanim to zrobisz przekręć 2-3 razy na zapłon i potem próbuj odpalić Przyczyną był czujnik temperatury płynu chłodzącego. Cały czas pokazywał że ma 94 C i nie załączało się ssanie. Po wymianie mam jeszcze problem bo szarpie silnik przy przyspieszaniu, kable albo cewka chyba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się