Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.6 PB Auto nie odpala na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam ogromny problem z autem, ponieważ nadeszły mrozy i auto zaczęło męczyć się z odpalaniem. Rano (-2) kręciłem dziś auto od 12-15 razy. Wreszcie odpalił - zgasł. Ponownie już odpalił przytrzymał 400-500 RPM, podniosły się obroty po kilku sekundach i juz okej. Dodam, że zaczęło ubywać oleju i dolewałem już raz. Ale może to problem z jakims czujnikiem? Odłączyłem czujnik temperatury powietrza dolotowego (różowy taki) i auto również nie chciało odpalić.

 

Proszę o rady, co moge jeszcze sprawdzić? A dodam, że na VAG'u - NO FAULTS.

Edytowane przez djsinger997
Opublikowano
14 godzin temu, djsinger997 napisał:

 Odłączyłem czujnik temperatury powietrza dolotowego (różowy taki) i auto również nie chciało odpalić.

Ten czujnik myślę że nie jest przyczyną. Kable i świece kiedy były ostatni raz wymieniane ? 

Opublikowano
W dniu 2.12.2017 o 13:55, patryq633 napisał:

Ten czujnik myślę że nie jest przyczyną. Kable i świece kiedy były ostatni raz wymieniane ? 

Kable i świece wymieniane 4 miesiące temu. Sprawdzalismy w nocy, jak było ciemno, czy moze jakaś iskra skacze czy cos. Ale zero. Kręci normlanie ale nie odpala.

Opublikowano

odłącz przepływke i zobacz rano czy odpala pozdrawiam :)

Opublikowano

Ja podejrzewam czujnik położenia wałka rozrządu, albo już pompa paliwa może siadać. Jak go rano będziesz odpalał to zanim to zrobisz przekręć 2-3 razy na zapłon i potem próbuj odpalić  

Opublikowano
W dniu 6.12.2017 o 06:54, buras20 napisał:

odłącz przepływke i zobacz rano czy odpala pozdrawiam :)

 

21 godzin temu, patryq633 napisał:

Ja podejrzewam czujnik położenia wałka rozrządu, albo już pompa paliwa może siadać. Jak go rano będziesz odpalał to zanim to zrobisz przekręć 2-3 razy na zapłon i potem próbuj odpalić  

Przyczyną był czujnik temperatury płynu chłodzącego. Cały czas pokazywał że ma 94 C i nie załączało się ssanie. 

Po wymianie mam jeszcze problem bo szarpie silnik przy przyspieszaniu, kable albo cewka chyba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...