Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Wibracje od 100km/h wzwyż...


pitersz

Rekomendowane odpowiedzi

do piotrsob1 jadąc dziś na autostradzie zrobiłem jak pytałes rozpedzlem auto do 160 wyluzowalem i tak jakby troszkę mniej były odczuwalne wibracje wrzucając bieg i rozpedzajac auto od nowa wibracje się powiększamy i były bardziej odczuwalne

Edytowane przez pitersz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomnialem jeszcze dodac ze jesli wyjezdzam z parkingu i mam skrócone koła w prawo lub w lewo i ruszam to jest uczucie tak jakby auto ciężej ruszyło tzn mam wrażenie jakbym ruszyła z 2 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomnialem jeszcze dodac ze jesli wyjezdzam z parkingu i mam skrócone koła w prawo lub w lewo i ruszam to jest uczucie tak jakby auto ciężej ruszyło tzn mam wrażenie jakbym ruszyła z 2 
I co? Ustaliłeś już?

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co moze oporcz opon powodowac wibracje przy predkosci 140 km/h

po wrzuceniu na luz wibracje sa identyczne jak podczas jazdy na biegu, wiec raczej przegub wewnetrzny odpada

tarcze tez odpadaja i piasty rowniez bo sprawdzalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwór centryczny na feldze.

Ja miałem taki przypadek gdy założyłem nie oryginalne felgi z plastikowymi pierścieniami centrującymi. Niby na piastę wchodziły ciasnawo to i tak one powodowały bicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi mam ori 

z przodku na prawej stronie na feldze mam 30 g dolozone

na lewej 20g 

obie blizej strony zewnetrznej felgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym jeszcze spróbował doważyć te koła dynamicznie na aucie robią to pod obciążeniem mi to kiedyś pomogło na b6 też miałem takie jaja po wymianie opon na nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kubabkb napisał:

felgi mam ori 

z przodku na prawej stronie na feldze mam 30 g dolozone

na lewej 20g 

obie blizej strony zewnetrznej felgi

A nie możesz przód postawić na czymś tak żebyś mógł rozpędzić podniesione oba koła do tej prędkości i sobie spokojnie popatrzeć od dołu(najlepiej na kanale)? Półośki sprawdzałeś czy są  proste? Próbowałeś zamienić na chwilę koła prawo-lewo?

Zapomniałem dodać że u mnie były to wibracje pulsacyjne i że im szybciej jechałem tym było gorzej i cykl wibracji był częstszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem wstepnie rozwiazany, 

okazalo sie ze tylnie kola nie byly wywazone 

jest znanaczna poprawa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...