pitersz Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) do piotrsob1 jadąc dziś na autostradzie zrobiłem jak pytałes rozpedzlem auto do 160 wyluzowalem i tak jakby troszkę mniej były odczuwalne wibracje wrzucając bieg i rozpedzajac auto od nowa wibracje się powiększamy i były bardziej odczuwalne Edytowane 4 Grudnia 2017 przez pitersz
pitersz Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 zapomnialem jeszcze dodac ze jesli wyjezdzam z parkingu i mam skrócone koła w prawo lub w lewo i ruszam to jest uczucie tak jakby auto ciężej ruszyło tzn mam wrażenie jakbym ruszyła z 2
ecobuda Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 zapomnialem jeszcze dodac ze jesli wyjezdzam z parkingu i mam skrócone koła w prawo lub w lewo i ruszam to jest uczucie tak jakby auto ciężej ruszyło tzn mam wrażenie jakbym ruszyła z 2 I co? Ustaliłeś już?Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
kubabkb Opublikowano 8 Grudnia 2018 Opublikowano 8 Grudnia 2018 co moze oporcz opon powodowac wibracje przy predkosci 140 km/h po wrzuceniu na luz wibracje sa identyczne jak podczas jazdy na biegu, wiec raczej przegub wewnetrzny odpada tarcze tez odpadaja i piasty rowniez bo sprawdzalem
MemberA4 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 otwór centryczny na feldze. Ja miałem taki przypadek gdy założyłem nie oryginalne felgi z plastikowymi pierścieniami centrującymi. Niby na piastę wchodziły ciasnawo to i tak one powodowały bicie.
kubabkb Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 felgi mam ori z przodku na prawej stronie na feldze mam 30 g dolozone na lewej 20g obie blizej strony zewnetrznej felgi
pawelone28 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 a ja bym jeszcze spróbował doważyć te koła dynamicznie na aucie robią to pod obciążeniem mi to kiedyś pomogło na b6 też miałem takie jaja po wymianie opon na nowe
MemberA4 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 4 godziny temu, kubabkb napisał: felgi mam ori z przodku na prawej stronie na feldze mam 30 g dolozone na lewej 20g obie blizej strony zewnetrznej felgi A nie możesz przód postawić na czymś tak żebyś mógł rozpędzić podniesione oba koła do tej prędkości i sobie spokojnie popatrzeć od dołu(najlepiej na kanale)? Półośki sprawdzałeś czy są proste? Próbowałeś zamienić na chwilę koła prawo-lewo? Zapomniałem dodać że u mnie były to wibracje pulsacyjne i że im szybciej jechałem tym było gorzej i cykl wibracji był częstszy.
kubabkb Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 problem wstepnie rozwiazany, okazalo sie ze tylnie kola nie byly wywazone jest znanaczna poprawa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się