HOLMATRO Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam, piszę bo drugi dzień szukam i jeszcze się nie udało - chciałbym znaleźć jakiś artykuł, temat, który opisuje dokładnie w jakich silnikach jakie turbosprężarki występowały, jakie to były moce, oznaczenia turbosprężarek. Chodzi mi tylko o silniki benzynowe, ale diesli jest więcej wśród nas, wiec moze i inny skorzystają. Jeżeli jestem po prostu ślepy i ten temat był wałkowany, proszę tylko o linka i można zamykać.. Pozdrawiam
Morgionteam Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 AVJ 150PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45) BFB 163PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45) AMB 170PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45) BEX 190PS k03-073 (compressor 38/51, turbina 40/45)
HOLMATRO Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 AVJ 150PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45) BFB 163PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45) AMB 170PS k03-029 (compressor 36/50, turbina 40/45) BEX 190PS k03-073 (compressor 38/51, turbina 40/45)To 1.8T mamy rozstrzygnięte, masz może spis z 2.0 TFSI w b7 ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
arek_cccp Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 w 2.0TFSI w b7 jest jedno turbo tylko
HOLMATRO Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 w 2.0TFSI w b7 jest jedno turbo tylko [emoji4] Masz dokładne oznaczenie ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KubiaK Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Oznaczenie BorgWarner - 53039700087 53039700106 badz 53039880087 53039880106 Oznaczenie Audi OEM - 06D145701E 06D145701H 06D145701J 06D145701F 06D145701B 06D145701C 06D145701D 06D145701G 06A145701A
HOLMATRO Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 Oznaczenie BorgWarner - 53039700087 53039700106 badz 53039880087 53039880106 Oznaczenie Audi OEM - 06D145701E 06D145701H 06D145701J 06D145701F 06D145701B 06D145701C 06D145701D 06D145701G 06A145701A W takim razie czym sie różnią te sprężarki ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
HOLMATRO Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 Ok, to wiem wszystko dzięki wielkie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KILER Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Bedzie podnoszenie mocy wraz z zmiana turbo?
HOLMATRO Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Bez programowania softu ? Czy wymiana turbo na mocniejsze podniesie automatycznie moc ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Hołowczyc20 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Sama wymiana nic nie da trzeba zrobić korekty w sofcie ,a oprócz tego to wtryski z S3,centralny IC,wkład pompy wysokiego ciśnienia i nowe przewody olejowe turbosprężarki + przeróbka łapy silnika,cały czas mam tu na myśli K04 z S3.Koszt tej zabawy to +/- 12tyś i moc rzędu 360KM i jakieś 400+NM(na więcej już dół silnika nie pozwala),jak dla mnie to koszt nieadekwatny do przyrostu mocy i momentu,lepszym rozwiązaniem jest sprzedaż i kupno 3.0TFSI z którego robi się bez problemu 450KM.
HOLMATRO Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 to koszt nieadekwatny do przyrostu mocy i momentu,lepszym rozwiązaniem jest sprzedaż i kupno 3.0TFSI z którego robi się bez problemu 450KM.Masz na mysli kupno S4 albo A5/A6 ? Czy jest opcja swapu 3.0 TFSI do b7 ? Domyślam sie ze nie, ale cuda sie zdarzają. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Hołowczyc20 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 16 minut temu, HOLMATRO napisał: Masz na mysli kupno S4 albo A5/A6 ? Czy jest opcja swapu 3.0 TFSI do b7 ? Domyślam sie ze nie, ale cuda sie zdarzają. Kupno S4 B8,S5/A6 C6,C7 swap to jeszcze większe koszta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się