Wajek Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam, mam problem z silnikiem olej , widzę że to już odwieczny problem. Zaczeło się od zwykłej wymiany oleju, po tej wymianie i przejechaniu 500 km okazało się ze jest minimum, samochód oddałem do mechanika , zrobił wymienione pierścieni, panewki korbowodowe, kompletna głowica po szlifie, nowa odma. I problem pozostał 1000 km i minimum . Zmienił olej lecz to nic nie dało, przerobił odmę to też nic nie dało. Możecie coś doradzić
Stacyjny Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 jaki był olej zalany i jaki jest teraz?
Wajek Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2017 W dniu 9.12.2017 o 10:47, Stacyjny napisał: jaki był olej zalany i jaki jest teraz? 5 w 40 przed naprawą i po , lecz problem pozostał , mechanik stwierdził że da gęściejszy to powinien się uszczelnić , zalał olej 15 w 40 i dalej bez efektu .
Fwl7 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Podobno mniej ubywa przy zmianie oleju na 5 czy 10w50 lub 10w60 ale o ile pamiętam w fsi to najlepiej 0w30:/ uszczelniacze też miałeś robione? Tak z ciekawości ile remont fsi?
GRADIENT Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 A patrzyłeś na turbo , czy jest olej w wężach?
Wajek Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 W dniu 5.03.2018 o 19:01, Fwl7 napisał: Podobno mniej ubywa przy zmianie oleju na 5 czy 10w50 lub 10w60 ale o ile pamiętam w fsi to najlepiej 0w30:/ uszczelniacze też miałeś robione? Tak z ciekawości ile remont fsi? 6 tyś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się