przem8 779 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Na gazie zwykle przepływ jest mniejszy, a stosowanie znanego wzoru do wyliczania mocy auta na podstawie przepływu jest raczej czysto teoretyczne, zwłaszcza w aucie po chipie i na przepływomierzu, który po kilkunastu latach raczej nie będzie trzymać idealnych, książkowych wartości Ogarnij logi na Pb, doprowadź samochód do ładu jeśli będzie taka potrzeba, a na końcu zajmij się lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blessu 0 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Tak tak, PB to podstawa, może się po prostu okazać, że PB ma się dobrze, mapa LPG do korekty i wszystko będzie hulać. A póki co wystarczy nie ganiać do odcinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blessu 0 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 15 godzin temu, Łukasz13 napisał: Takie cofanie zaplonu nie powinno wystepowac na lpg wiec tylko z tym jest problem. Mógłbyś rozwinąć myśl? Bo jak rozumiem nie ma to związku z pętleniem wtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Nie ma związku, generalnie cofanie zapłonu na lpg nie występuje albo bardzo małe w zwiazku z tym że lpg jest dużo bardziej odporny na spalanie stukowe, dlatego pytałem czy napewno na lpg log, jesli tak to albo gaz jakiś bardzo kiepski albo jest jeszcze inny problem w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się