Ombree Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam. Byłem dziś na przeglądzie i diagnosta mi powiedział, że mam trochę przekroczone spaliny. Dokładniej to nie spala mi całej mieszanki. (A ostatnio zauważyłem większe spalanie) Miałem robioną głowicę, bo auto brało mi olej. Diagnosta stwierdził, że komputer auta nanosi poprawki na mieszankę i skoro wcześniej brał olej to była poprawka naniesiona, a teraz jest inna mieszanka. Powiedział, żeby przywrócić komputer do ustawień podstawowych. Mam komputer do diagnostyki, ale żeby przejść do takiego głębszego menu muszę znać kod kanału. Macie może spis tych kanałów po polsku, ewentualnie podpowiedzieć gdzie mam tego szukać. Może to zły odczyt z sondy, też musiałbym znać nr kanału, żeby dobrać się do takiej informacji. Samochód to Audi A4 B6 2.0 benzyna ALT z 2001r. Pozdrawiam
Ombree Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Dzięki, zapoznam się. Aczkolwiek wolałbym zrobić to swoim sprzętem. Mam Auto Skaner Dominator MAX
zwonko Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Ile ty od tego remontu jezdzisz? Bo jak przejechałeś ze 100km, to to co mowi ten diagnosta to raczej nie ma już miejsca.
zwonko Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 No to silnik już dawno się zaadaptował do mieszanki, jeśli o tym mówił diagnosta.
Ombree Opublikowano 7 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2017 Więc gdzie może leżeć przyczyna?
zwonko Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Kup kabel KKL, zrób logi może coś się da zobaczyć. A jak nie to szukaj, bo przez internet Ci nie znajdziemy. Powodów może być kilka. Np. kat może być nie tegez, mogą lać wtryskiwacze, przepłwyomierz wadliwy i pewnie jeszcze kilka innych.
Ombree Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 Dobra, zamówiłem już ten kabel. Po weekendzie przyjdzie, więc zrobię testy i wtedy się zobaczy
Ombree Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Cześć. Dziś przyszedł mi kabel, więc zabrałem się za testy. Testy sondy lambdy wyszły ok, a gdy przeszedłem do testu katalizatora, nie przeszedł go. A na stacji diagnostycznej pomiar katalizatora sugerował, że jest on w pełni sprawny. Przy auto teście wywaliło mi błąd: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS G 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 66565 1 Błąd Zapis.: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0000 0001 Skasowałem go, ale odkąd używam auta nigdy mi taki nie wyskoczył. Dopiero po wywołaniu zdalnie testu. Proszę o analizę logów. Ten dynamiczny test z poradnika wyszedł mi tylko do 5tys obrotów zamiast do 7, bo nie miałem gdzie się rozpędzić, a robiłem ten test sam, więc nie chciałem się rozbić xD Pozdrawiam LOG-01-003-020-091 zmienn faz.csv LOG-01-031-033-002 z grupą 031.csv LOG-01-032-033-002 - wolne obroty.csv LOG-01-032-033-002 butowanie.csv LOG-01-033-032-002 log dynam.csv Temp po odpaleniu silnika: Temp na zimno po nocy: Wywołany test kata: Okno kodów gotowości: Edytowane 9 Grudnia 2017 przez Ombree
zwonko Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) Bardzo nieładne, nie logi, nie do oceny. Poza tym że na biegu jest ubogo to nic nie mozna powiedzieć. Przyczyny dlaczego ubogo nei da się ocenić z tego czegoś. A powodów może być sporo, dziurawy dolot, odma, wydech, niedziałajaca pompa, przeplywka, to tylko te najczestsze. Poradniki nie powstały od tak sobie, jak nie zrobisz zgodnie ze sztuka to guzik z takich logów. dobić trzeba minimum ponad 6000RPM, chociaz na jednym logu z grupami 002+033. Logi dynamiczne robi się dwiema grupami na raz, zeby był mniejszy input lag. I nie czekaj długo na te logi, bo jazda z ubogą mieszanką nie jest zdrowa dlasilnika. Musisz znaleźć dłuższa trasę i wziąć kogoś do pomocy. Wbrew pozorom klikniecie start log i stop nie jest zbyt skomplikowane i idzie tego nauczyć nawet małpe P.S. Nastepnym razem gdy nie bede sie odzywal dlugo to napisz PW, bo jakos mi uciekl ten temat. Edytowane 3 Stycznia 2018 przez zwonko
Ombree Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Cześć, zrobiłem logi. Rozkręciłem altka do 7k obrotów A co do skomplikowania to samo przyciśnięcie startu nie jest problemem. Gniazdo diagnostyczne mam pod kierownicą i kabel ledwo mi starcza gdy laptop leży na siedzeniu pasażera xD Ale tym razem wziąłem go na kolanka i nie było problemu Pozdrawiam LOG-01-033-002-05-01-18 - 2.csv
zwonko Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Bida z przepływem, najpewniej do zmiany przepływka (od razu oszczegam że tylko orginały wchodza w gre). Wczesniej warto obejrzeć dolot i odmę pod kątem szczelności. Dla pewności dopytam czy gaz był wcisniety w opór? pzdr
Ombree Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Tak, może nie od samego początku, ale od 1800obr na pewno. A co do odmy to mam sprawdzić czy nie ma pęknięć, czy jest jakiś konkretny sposób na to?
zwonko Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 No to jak było w opór no to dobrze. Jakkolwiek byś to nie robił masz to po prostu zrobić dobrze. Ma być szczelne i masz być tego pewnym. Najlepszy sposób to ciśnieniowo, pompując powietrze, na forum jest o tym raczej sporo. Mniej dokładnych sposobów jest mnóstwo, od na PLAKa przez na papierosa po na oko.
Ombree Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 A jeśli chodzi o przepływomierz to taki za 200 zł z Boscha jest ok ? Czy raczej to też padło?
zwonko Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Jak masz gdzieś nowy za 200zl bosh z tymi samymi oznaczeniami to bierz. Normalnie sam wkład kosztuje koło 300.
Ombree Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 A gdy wymienię przepustnice na nową to od razu mogę zrobić logi ? Czy najpierw trzeba trochę pojeździć, żeby komputer się nauczył itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się