robakhmm 0 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Witam, mam błąd 17538 jakie logi zrobić żeby go sprawdzić. Szarpie tak samo na Pb jak i na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HatefulEvil 2 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 zdaje się, że ważniejszy jest ten krótki kod P coś tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robakhmm 0 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 17538 ( P1130 ) - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HatefulEvil 2 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 (edytowane) EDIT: powaliło mi się z tymi grupami nie wime czy te się nadają i szczerze w to wątpie: 002+033, 115+118, 003+020 (są to te wcześniejsze), bo to do 1.8, u Ciebie będzie więcej danych bo to vka więc sporo rzeczy jak nie wszystkie podwójnie. Edytowane 18 Grudnia 2017 przez HatefulEvil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robakhmm 0 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Ok dzieki wielkie jutro zrobie i wstawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogigor 2 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Szczególnie sprawdź tę czarne plastikowe rurki pod osłoną przepustnicy. U mnie jedna pękła i nierówno chodziło na jałowym plus korekty poszły w górę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robakhmm 0 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Auto nie moje tylko szwagra ja mam 3.0 asn tylko ze manual i quatro. Jest takie dziwne uczucie jak by się sprzegło slizgało (dodajesz gazu a praktycznie stoi w miejscu), plus szarpie lekko przy zmianie biegów ale to też nie zawsze tylko na ciepłym silniku na automacie trochę mocniej jak biegi są zmieniane manualnie trochę mniej szarpie i że tak powiem sprzęgło się tak nie slizgało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się